Новини з податкової:
Котовчанами задекларовано майже 88 тисяч гривень доходів громадян
З початку року мешканці міста Котовськ та Котовського району подали 70 декларацій про майновий стан і доходи. Сума самостійно нарахованих податкових зобов’язань становить 88 тис. грн. Майже 64 відсотка задекларованих доходів складають доходи громадян «одноосібників» від продажу сільськогосподарської продукції.
Також, звітують про свої доходи ті громадяни, які протягом 2014 року отримували спадщину – 10 декларації, надавали в оренду нерухомість – 1 декларація, отримали доходи від продажу рухомого майна – 4 декларації, доходи задекларовані нерезидентом – 1 декларація.
Нагадаємо, що для зручності громадян на веб-порталі ДФС України діє сервіс «Декларування он-лайн», який надає змогу заповнювати декларацію в електронному вигляді. Останній термін подання річної податкової декларації про майновий стан та доходи – 30 квітня 2015 року, а для отримання податкової знижки - впродовж усього поточного року.
***
Котовською ОДПІ мобілізовано до Зведеного бюджету майже 26 мільйонів гривень
За січень-лютий 2015 року Котовська ОДПІ мобілізувала платежів до Зведеного бюджету України 25,7 млн грн., що на 4,9 млн грн. більше, ніж за відповідний період минулого року (факт 01.02.2014 року – 20,8 млн грн.). Темп зростання надходжень склав 23,5 відсотка.
У розрізі адміністративно-територіальних одиниць збір платежів до Зведеного бюджету України за січень-лютий 2015 року слідуючий:
м.Котовськ – 16,1 млн.грн., що складає 62,7% у загальній сумі надходжень по інспекції ,
Котовський район – 5,2 млн.грн., або 20,4 % у загальній сумі надходжень по інспекції ,
Красноокнянське відділення Котовської ОДПІ – 4,3 млн.грн., або 16,9% у загальній сумі надходжень по інспекції .
***
Додатково до місцевого бюджету надійшло більше 4 мільйонів гривень
Виконання Котовською ОДПІ індикативних показників з надходження платежів до місцевого бюджету за січень-лютий 2015 року становить 131,4 відсотка. При завданні – 13 млн грн., до місцевих бюджетів мобілізовано 17,2 млн грн., понад завдань надійшло 4,1 млн грн.
У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження до місцевого бюджету інспекцією збільшено на 348 тис.грн., або на 2 відсотка.
Також повідомляємо, що введений акциз із роздрібних продажів підакцизних товарів, ставка приймається органами місцевого самоврядування. Податок сплачується до місцевих бюджетів відповідно до місця розташування пунктів роздрібного продажу підакцизних товарів. Податком на майно, відмінне від земельної ділянки оподатковується житлова та нежитлова нерухомість, органи місцевої влади встановлюють ставки та додаткові пільги. Податок на землю, органи місцевого самоврядування самостійно встановлюють пільги та ставки в межах максимальних розмірів ставок. Також, до місцевих бюджетів сплачується транспортний податок власниками легкових автомобілів з об’ємом циліндрів двигуна понад 300 куб см і використовувались до 5 років.
***
Чи мають право СГ з 01 січня 2015 року використовувати РРО, які створюють контрольну стрічку виключно в друкованому вигляді
Законом України від 28 грудня 2014 року № 71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» внесено зміни до Податкового кодексу України і, зокрема, Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265).
Дозволяється до 1 січня 2016 року використання електронних контрольно-касових апаратів, введених в експлуатацію до 1 січня 2015 року, що створюють контрольну стрічку в друкованому вигляді та подають до органів ДФС України по дротових або бездротових каналах зв’язку тільки інформацію про обсяг розрахункових операцій, виконаних у готівковій та/або в безготівковій формі, яка міститься в їх фіскальній пам’яті, і при цьому не подають електронних копій розрахункових документів.
Таким чином, користувачам зареєстрованих та введених в експлуатацію до 01.01.2015 електронних контрольно-касових апаратів, що подають до фіскальних органів тільки інформацію про обсяг розрахункових операцій
(Z – звіти), встановлено перехідний період тривалістю 1 рік для доопрацювання або заміни існуючої касової техніки на таку, яка забезпечує подання по електронних каналах зв’язку електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків.
З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (дане роз’яснення у категорії 109.12).
***
Відображення понижуючого коефіцієнта у звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування
З 01 січня 2015 року Законом України від 28 грудня 2014 року № 77-VIIІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов’язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці» (далі –Закон № 77) надано можливість роботодавцям зменшити навантаження на фонд оплати праці, зокрема шляхом легалізації фонду оплати праці та зменшення діючої ставки єдиного внеску при дотриманні певних умов.
Так, пунктом 3 розділу ІI «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 77 платникам, зазначеним в абзацах другому і третьому пункту 1 частини 1 статті 4 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон № 2464), надається право на застосування понижуючого коефіціента.
Єдиний внесок для роботодавців зменшується, якщо вони відповідатимуть таким умовам:
1) загальна база нарахування єдиного внеску за місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід) та/або винагорода за цивільно-правовими договорами, в 2,5 раза або більше перевищує загальну середньомісячну базу нарахування єдиного внеску платника за 2014 рік; якщо загальна база нарахування єдиного внеску не перевищує в 2,5 раза або більше загальну середньомісячну базу нарахування єдиного внеску платника за 2014 рік, то платник замість коефіцієнта 0,4 застосовує коефіцієнт, що розраховується шляхом ділення загальної середньомісячної бази нарахування єдиного внеску платника за 2014 рік на загальну базу нарахування єдиного внеску за місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід) та/або винагорода за цивільно-правовими договорами (але в будь-якому разі коефіцієнт не може бути менше 0,4); 2) середня заробітна плата по підприємству збільшилася мінімум на 30 відсотків порівняно з середньою заробітною платою за 2014 рік; 3) середній платіж на одну застраховану особу після застосування коефіцієнта складе не менше ніж 700 гривень; 4) середня заробітна плата по підприємству складе не менше трьох мінімальних заробітних плат.
***
Доходи громадян, що підлягаютьобов'язковому декларуванню
Декларацію про майновий стан і доходи (далі - Декларація), отримані в 2015 р., необхідно обов‘язково подати громадянам, які отримували:
доходи від особи, яка не є податковим агентом (від інших фізичних осіб (резидентів або нерезидентів)) (пп. 168.2.1 п.168.2 ст. 168 Кодексу);
окремі видів доходів, що не підлягають оподаткуванню при виплаті (пп. 168.1.3 п.168.1 ст. 168 Кодексу) (суми заборгованості, за якими минув строк позовної давності та яка перевищує суму, що становить 50 відсотків місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року; нецільова благодійна допомога понад установлену норму; додаткове благо у вигляді суми боргу платника податку, прощеного (анульованого) кредитором за його самостійним рішенням, не пов'язаним з процедурою банкрутства, до закінчення строку позовної давності та інші);
дохід від операцій з інвестиційними активами (п. 170.2 ст. 170) Кодексу);
іноземні доходи (пп. 170.11.1 п. 170.11 ст. 170 Кодексу);
якщо протягом такого податкового (звітного) року оподатковувані доходи нараховувалися (виплачувалися, надавалися) у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, платнику податку у зв'язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами двома або більше податковими агентами і при цьому загальна річна сума таких оподатковуваних доходів перевищує сто двадцять розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного податкового року у 2014 – 146160 грн. (пп. “є” п. 176.1 ст. 176 Кодексу),
інших доходів, декларування яких передбачено чинним законодавством.
***
Прес-служба Котовської ОДПІ
ГУ ДФС в Одеській області