Щоб зберегти статус неприбутковості необхідно подати статутні документи із внесеними змінами до 1 липня 2017 року
Громадські інституції, професійні спілки, релігійні і благодійні організації закон зобов’язує впорядкувати свої статутні документи та надати до територіальних органів ДФС комплект документів для внесення їх до Реєстру неприбуткових установ та організацій.
Релігійні організації повинні надати документи із внесеними змінами до 1 січня 2018 року, а решта неприбуткових організацій – до 1 липня 2017 року.
Нагадаємо, що терміна надання таких документів, відповідно формування такого Реєстру було перенесено з 1 січня на 1 липня 2017 року.
Перш ніж подавати комплект документів до податкових інспекцій за місцем реєстрації, керівники неприбуткових організацій повинні привести у відповідність до вимог чинного законодавства свої установчі документи з тим, щоб відповідати критеріям неприбуткової організації. Ознаки або критерії, які дають право на статус неприбуткової організації, передбачено в ст. 133 Податкового кодексу України відповідно до внесених змін Законом України від 17 липня 2015 року № 652-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій».
Лідери громадських інституцій повинні врахувати, що неприбутковим підприємством, установою та організацією вважається підприємство, установа та організація, що одночасно відповідає таким вимогам (п.п. 133.4.1 п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу України):
- утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації;
- установчі документи якої містять заборону розподілу отриманих (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб;
- установчі документи якої передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення). Положення цього абзацу не поширюється на об’єднання та асоціації об’єднань співвласників багатоквартирних будинків;
- внесена контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій.
Разом з тим, обов’язковою умовою для неприбуткових організацій є використання своїх доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами.
***
ДФС запроваджує новий електронний сервіс
Подільська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області інформує, що Державна фіскальна служба України на головній сторінці офіційного веб-порталу у розділі електронного сервісу «Електронна_звітність» повідомила наступне.
З метою надання допомоги платникам податків при виконанні ними вимог п.16 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 №569 «Деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість» (із змінами і доповненнями) ДФС запроваджує новий електронний сервіс «Обмін розрахунками коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в електронному вигляді між контрагентами».
Вимоги до електронних документів для здійснення обміну та до засобів надсилання документів:
1. Формат документу повинен відповідати Формату (стандарту) електронного документа звітності суб’єктів господарювання (наказ Міністерства доходів і зборів від 29.11.2013 №729).
2. Формат транспортного повідомлення відповідає вимогам уніфікованого формату транспортного повідомлення при інформаційній взаємодії платників податків і ДФС.
3. Електронний документ надсилається засобами телекомунікаційного зв’язку SOAP.
4. Для криптографічних перетворень використовуються сертифіковані засоби ЕЦП, що відповідають законодавству України. Такі засоби наразі використовуються для підписання і шифрування електронних документів, що подаються до ДФСУ.
Інструкція з використання програмного забезпечення розміщена на офіційному веб-порталі ДФС.
***
Мобільний додаток «LegalWork»
Подільська ОДПІ повідомляє, що з метою виявлення недобросовісних роботодавців, за ініціативи ГУ ДФС в Одеській області розроблено мобільний додаток «Legal Work». Мобільний додаток надає найманим працівникам можливість оперативно повідомити про порушення роботодавцем прав найманих працівників, а саме: про виплату зарплат у «конвертах», неофіційне працевлаштування та інші порушення.
Програма «Legal Work» - ще один крок у боротьбі за легалізацію доходів громадян та недобросовісних підприємців.
Найманий працівник скориставшись програмою, може залишити скаргу на роботодавця, котрий виплачує заробітну плату у «конверті» та використовує працю неоформлених належним чином працівників. Бізнес який припускає порушення у відношенні до робітників має усвідомлювати свою відповідальність.
Програма «Legal Work» сприятиме легалізації найманої праці, поповненню місцевих бюджетів та розвитку Одеського регіону.
***
Платники Подільської ОДПІ сплатили 1,2 млн. грн. податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
З початку 2017 року платники Подільської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області сплатили 1,2 млн грн. податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, що на 399,2 тис. грн.. більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого.
Так, по м.Подільськ сплачено - 425 тис. грн.., Подільському району – 124 тис. грн., Ананівському відділенню – 165 тис. грн., Любашівському відділенню - 80,6 тис. грн.., Савранському відділенню - 32 тис. грн.., Балтському відділенню – 276 тис. грн., Кодимському відділенню – 99 тис. грн., Окнянському відділенню – 30,1 тис. грн.
Нагадаємо, що Постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 № 219 внесено зміни до пункту 4 Порядку подання органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та органами, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб, відомостей, необхідних для розрахунку податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, затвердженого постановою КМУ від 31.05.2012 р. № 476.
Зокрема, змінами встановлено необхідність передачі інформації про об'єкти житлової та/або нежитлової нерухомості, у тому числі їх часток, що перебувають у власності не лише фізичних, а і юридичних осіб.
Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку, та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня 2017 року. Податкове зобов'язання за звітний 2016 рік з податку сплачується:
а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;
б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.
***
Сектор організації роботи Подільської ОДПІ
ГУ ДФС в Одеській області