Best Joomla Templates by User Reviews BlueHost

УВАГА! Новий сайт Подільської міської територіальної громади розташований за посиланням: https://podilska-gromada.gov.ua/

Категорія: НОВИНИ МІСТА Створено: Вівторок, 07 квітня 2020 Останнє оновлення: Вівторок, 07 квітня 2020 Опубліковано: Вівторок, 07 квітня 2020 Автор: Перший заступник голови комісії – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради А.В. КОРЧОВИЙ

ПРОТОКОЛ № 8/2020

позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки

та надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Подільської міської ради

 

від 06 квітня 2020 року

Головував: перший заступник голови комісії Корчовий А.В.

Присутні:       члени комісії

Запрошені:   за окремим списком

Порядок денний:

Питання для розгляду:

1.                   Щодо здійснення додаткових заходів для стабілізації епідемічної ситуації, пов’язаної з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2

За даними Центру громадського здоров’я, станом на 9:00 6 квітня в Україні 1319 лабораторно підтверджених випадків COVID-19, з них 38 летальних, 28 пацієнтів одужало. За добу було зафіксовано 68 нових випадків.

Наразі коронавірусна хвороба виявлена:

▪️Вінницька область — 75 випадків;

▪️Волинська область — 24 випадки;

▪️Дніпропетровська область — 14 випадків;

▪️Донецька область — 9 випадків;

▪️Житомирська область — 11 випадків;

▪️Закарпатська область — 35 випадків;

▪️Запорізька область — 41 випадок;

▪️Івано-Франківська область — 116 випадків;

▪️Кіровоградська область — 41 випадок;

▪️м. Київ — 234 випадки;

▪️Київська область — 91 випадок;

▪️Львівська область — 27 випадків;

▪️Луганська область — 3 випадки;

▪️Одеська область — 27 випадків;

▪️Полтавська область — 11 випадків;

▪️Рівненська область — 39 випадків;

▪️Сумська область — 51 випадок;

▪️Тернопільська область — 160 випадків;

▪️Харківська область — 1 випадок;

▪️Херсонська область — 10 випадків;

▪️Хмельницька область — 10 випадків;

▪️Чернівецька область — 220 випадків;

▪️Черкаська область — 62 випадки;

▪️Чернігівська область — 7 випадків.

По місту Подільськ – 3 випадки

 

Відповідно до статті 29 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» в редакції Постанови КМУ від 02 квітня 2020 року № 255, розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 року «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації» та з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 р., Протоколів №4, 5, 6, 7, 8, 9 комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Одеської обласної державної адміністрації «Про недопущення занесення та поширення на території області випадків захворювання, спричинених новим коронавірусом COVID-19» запровадження карантину і надзвичайної ситуації по всій Україні строком на 30 днів та враховуючи ситуацію щодо виявлення захворювання на гостру респіраторну хворобу COVID-19 спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 на території Одеської області, з метою стабілізації епідемічної ситуації та території міста Подільськ, пов’язаної з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, комісія

ВИРІШИЛА:

 

1. Заборонити до 24 квітня 2020 р. на всій території міста:

1.1 з 6 квітня 2020 р. перебування в громадських місцях без вдягнутих засобів індивідуального захисту, зокрема респіратора або захисної маски, у тому числі виготовлених самостійно;

1.2 з 6 квітня 2020 р. переміщення групою осіб у кількості більше ніж дві особи, крім випадків службової необхідності та супроводження осіб, які не досягли 14 років, батьками, усиновлювачами, опікунами, піклувальниками, прийомними батьками, батьками-вихователями, іншими особами відповідно до закону або повнолітніми родичами дитини;

1.3 перебування в громадських місцях осіб, які не досягли 14 років, без супроводу батьків, усиновлювачів, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів, інших осіб відповідно до закону або повнолітніх родичів дитини;

1.4 відвідування закладів освіти її здобувачами;

1.5 відвідування парків, скверів, зон відпочинку, лісопаркових та прибережних зон, крім вигулу домашніх тварин однією особою та в разі службової необхідності;

1.6 відвідування спортивних та дитячих майданчиків;

1.7 проведення всіх масових (культурних, розважальних, спортивних, соціальних, релігійних, рекламних та інших) заходів, крім заходів, необхідних для забезпечення роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування, за умови забезпечення учасників засобами індивідуального захисту, зокрема респіраторами або захисними масками, у тому числі виготовленими самостійно, а також дотримання відповідних санітарних та протиепідемічних заходів;

1.8 роботу суб’єктів господарювання, яка передбачає приймання відвідувачів, зокрема закладів громадського харчування (ресторанів, кафе тощо), торговельно-розважальних центрів, інших закладів розважальної діяльності, фітнес-центрів, закладів культури, торговельного і побутового обслуговування населення, крім:

торгівлі продуктами харчування, пальним, деталями та приладдям для транспортних засобів та сільськогосподарської техніки, засобами гігієни, лікарськими засобами та виробами медичного призначення, технічними та іншими засобами реабілітації, ветеринарними препаратами, кормами, пестицидами та агрохімікатами, насінням і садивним матеріалом, добовим молодняком свійської птиці, засобами зв’язку та телекомунікацій, в тому числі мобільними телефонами, смартфонами, планшетами, ноутбуками та іншими товарами, що відтворюють та передають інформацію, в спеціалізованих магазинах, які обов’язково повинні мати прямі контракти з операторами зв’язку, за умови забезпечення персоналу (зокрема захист обличчя та очей) та відвідувачів засобами індивідуального захисту, зокрема респіраторами або захисними масками, у тому числі виготовленими самостійно, перебування в приміщенні не більше одного відвідувача на 10 кв. метрів торговельної площі, а також дотримання інших санітарних та протиепідемічних заходів;

провадження діяльності з надання фінансових послуг, діяльності фінансових установ і діяльності з інкасації та перевезення валютних цінностей, а також медичної практики, діяльності з виготовлення технічних та інших засобів реабілітації, ветеринарної практики, діяльності автозаправних комплексів, діяльності з продажу, надання в оренду, технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів, періодичних випробувань автотранспортних засобів на предмет дорожньої безпеки, сертифікації транспортних засобів, їх частин та обладнання, технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій, діяльності з підключення споживачів до Інтернету, поповнення рахунків мобільного зв’язку, сплати комунальних послуг та послуг доступу до Інтернету, ремонту офісної та комп’ютерної техніки, устаткування, приладдя, побутових виробів і предметів особистого вжитку, об’єктів поштового зв’язку, кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг за умови забезпечення персоналу (зокрема захист обличчя та очей) та відвідувачів засобами індивідуального захисту, зокрема респіраторами або захисними масками, у тому числі виготовленими самостійно, а також дотримання відповідних санітарних та протиепідемічних заходів;

торговельної діяльності та діяльності з надання послуг громадського харчування із застосуванням адресної доставки замовлень за умови забезпечення персоналу (зокрема захист обличчя та очей) та відвідувачів засобами індивідуального захисту, зокрема респіраторами або захисними масками, у тому числі виготовленими самостійно, а також дотримання відповідних санітарних та протиепідемічних заходів;

діяльності закладів розміщення, в яких проживають медичні працівники та особи в обсервації, а також інші особи відповідно до рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій;

1.9 регулярні та нерегулярні перевезення пасажирів автомобільним транспортом у міському, приміському, міжміському, внутрішньо обласному та міжобласному сполученні, зокрема пасажирські перевезення на міських автобусних маршрутах у режимі маршрутного таксі, крім перевезення:

легковими автомобілями;

службовими та/або орендованими автомобільними транспортними засобами працівників підприємств, закладів та установ незалежно від форми власності, які забезпечують охорону здоров’я, продовольче забезпечення, урядування та надання найважливіших державних послуг, енергозабезпечення, водозабезпечення, зв’язок та комунікації, фінансові та банківські послуги, функціонування інфраструктури транспортного забезпечення, сфери оборони, правопорядку та цивільного захисту, об’єктів критичної інфраструктури, які мають безперервний промисловий цикл, за умови забезпечення водіїв та пасажирів під час таких перевезень засобами індивідуального захисту в межах кількості місць для сидіння, передбаченої технічною характеристикою транспортного засобу або визначеної в реєстраційних документах на цей транспортний засіб і виключно за маршрутами руху, погодженими з органами Національної поліції, а також дотримання відповідних санітарних та протиепідемічних заходів;

працівників закладів та установ незалежно від форми власності, які забезпечують охорону здоров’я, продовольче забезпечення, урядування та надання найважливіших державних послуг, енергозабезпечення, водозабезпечення, зв’язок та комунікації, фінансові та банківські послуги, функціонування інфраструктури транспортного забезпечення, сфери оборони, правопорядку та цивільного захисту, об’єктів критичної інфраструктури, які мають безперервний промисловий цикл, за умови забезпечення водіїв та пасажирів під час таких перевезень засобами індивідуального захисту, зокрема респіраторами або захисними масками, у тому числі виготовленими самостійно, в межах кількості місць для сидіння, передбаченої технічною характеристикою транспортного засобу або визначеної в реєстраційних документах на цей транспортний засіб, а також дотримання відповідних санітарних та протиепідемічних заходів в міському електричному (трамвай, тролейбус) та автомобільному транспортному засобі, що здійснює регулярні пасажирські перевезення на міських маршрутах;

1.10 постачальникам електричної енергії, операторам систем розподілу електричної енергії здійснювати відключення та обмеження нижче технологічного мінімуму споживання електричної енергії підприємств централізованого водопостачання та водовідведення незалежно від форми власності, вугледобувних підприємств;

1.11 постачальникам природного газу здійснювати припинення постачання природного газу виробникам теплової та електричної енергії (припинення забезпечення споживача необхідними підтвердженими обсягами природного газу, неподання оператору газотранспортної системи номінацій/реномінацій на транспортування природного газу для задоволення потреб споживачів, зменшення періоду постачання в інформаційній платформі оператора газотранспортної системи та/або надсилання доручень на припинення (обмеження) транспортування/розподілу природного газу для споживачів або припинення газопостачання) незалежно від форми власності, установивши, що на період встановлення карантину акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” зобов’язане на умовах та у порядку, передбачених Положенням про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2018 р. № 867 (Офіційний вісник України, 2018 р., № 98, ст. 3226):

укласти договір постачання природного газу з виробником теплової та електричної енергії незалежно від форми власності, який звернувся з пропозицією укладення договору постачання природного газу, з дотриманням вимог законодавства;

здійснювати постачання природного газу виробникам теплової та електричної енергії незалежно від стану виконання умов щодо розрахунків, передбачених пунктом 11 зазначеного Положення, за умови наявності укладених належним чином договорів постачання природного газу з такими виробниками теплової та електричної енергії;

включити в реєстр споживачів Компанії на інформаційній платформі оператора газотранспортної системи виробників теплової та електричної енергії, з якими укладені належним чином договори постачання природного газу;

1.12 відвідування установ і закладів, що надають паліативну допомогу, соціального захисту, в яких тимчасово або постійно проживають/ перебувають діти, громадяни похилого віку, ветерани війни і праці, особи з інвалідністю, особи із стійкими інтелектуальними або психічними порушеннями, установ і закладів, що надають соціальні послуги сім’ям/особам у складних життєвих обставинах, крім установ і закладів, які надають послуги екстрено (кризово);

1.13 перебувати на вулицях без документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство чи її спеціальний статус;

1.14 самовільно залишати місця обсервації (ізоляції).

2 Дозволити фізичним особам — підприємцям та фізичним особам, які провадять незалежну професійну діяльність, тимчасово, на період карантину, вести облік доходів і витрат без використання книг обліку доходів і витрат (книг обліку доходів), якщо ведення зазначених книг повинно розпочатися після встановлення карантину, за умови подальшого подання такими особами книг обліку доходів і витрат (книг обліку доходів), до яких внесені дані про доходи та витрати, отримані (здійснені) ними протягом карантину, для реєстрації до контролюючих органів протягом трьох місяців з дня прийняття рішення про відміну карантину.

3 Встановити, що особами, які потребують самоізоляції, є:

особи, які мали контакт з хворим на COVID-19, крім осіб, які перебували у засобах індивідуального захисту у зв’язку з виконанням службових обов’язків;

особи, щодо яких є підозра на інфікування, або особи, які хворіють на COVID-19 та не потребують госпіталізації;

особи, які досягли 60-річного віку, крім осіб, які здійснюють заходи, пов’язані з недопущенням поширення COVID-19, забезпечують діяльність об’єктів критичної інфраструктури.

Лікуючий лікар хворого або особи з підозрою на інфікування
COVID-19 визначає строк самоізоляції на підставі галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я. Працівники державних установ Міністерства охорони здоров’я епідеміологічного профілю визначають персональний перелік осіб, які потребують самоізоляції у зв’язку з контактом з хворим на COVID-19 та вносять інформацію до відповідних інформаційних систем.

У разі призначення зобов’язання щодо самоізоляції:

особа зазначає місце своєї самоізоляції та інформацію про засоби зв’язку (номер телефону), короткі відомості про стан здоров’я та хронічні захворювання на час самоізоляції (за згодою особи);

повідомляється, що за надання неправдивих відомостей про місце своєї самоізоляції, інформації про засоби зв’язку, недотримання режиму самоізоляції особу буде притягнуто до адміністративної відповідальності, а у випадку порушення режиму самоізоляції, що призвело до тяжких наслідків, в тому числі смерті третіх осіб, до кримінальної відповідальності.

До відповідних інформаційних систем (зокрема до мобільного додатка Єдиного державного веб-порталу електронних послуг) вноситься інформація про прізвище, ім’я, по батькові особи, дату її народження, місце самоізоляції та засоби зв’язку (номер телефону), чи особа проживає сама, чи є можливість піклування про неї іншими особами в період самоізоляції. За згодою особи також вносяться короткі відомості про хронічні захворювання та стан здоров’я на час самоізоляції.

Особи, які потребують самоізоляції, можуть самостійно внести інформацію до мобільного додатка Єдиного державного веб-порталу електронних послуг за умови наявності технічної можливості.

Особи, які потребують самоізоляції, зобов’язані постійно перебувати у визначеному ними місці самоізоляції, утримуватися від контакту з іншими особами, крім тих, з якими спільно проживають.

Особам, які потребують самоізоляції (крім осіб, які хворі на
COVID-19) та заявили про неможливість забезпечення піклування про них у період самоізоляції іншими особами, дозволяється відвідування місць торгівлі продуктами харчування, засобами гігієни, лікарськими засобами, медичними виробами, які розміщені на відстані не більше ніж 2 кілометри від місця самоізоляції, за умови використання засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок без клапану видиху.

Переміщення осіб, які не досягли 14 років, здійснюється у супроводі батьків, усиновлювачів, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів, інших осіб відповідно до закону за умови дотриманням вимог, визначених цим пунктом.

Особам, які потребують самоізоляції (крім осіб, які хворі на
COVID-19) та заявили про неможливість забезпечення піклування про них у період самоізоляції іншими особами, дозволяється двічі на день вигул домашніх тварин.

У невідкладних станах особа, яка перебуває на самоізоляції, звертається за екстреною медичною допомогою.

Контроль за дотриманням режиму самоізоляції здійснюється працівниками Національної поліції та Національної гвардії, працівниками державних установ Міністерства охорони здоров’я епідеміологічного профілю, уповноваженими органами місцевого самоврядування посадовими особами, у тому числі з використанням мобільного додатка Єдиного державного веб-порталу електронних послуг.

4 Встановити, що обов’язковій госпіталізації до обсерваторів (ізоляторів) підлягають:

особи, які заявили про добровільну госпіталізацію до обсерватора (ізолятора) у зв’язку з неможливістю дотримання вимог самоізоляції;

особи, які двічі порушили умови самоізоляції (крім осіб, визначених абзацом четвертим пункту 4 цієї постанови);

особи, які мали контакт із хворими або мають ознаки інфікування COVID-19 та відмовляються від медичного обстеження, за направленням лікуючого лікаря;

особи, які здійснюють перетин державного кордону (крім осіб, які є працівниками дипломатичних представництв та консульських установ іноземних держав, представництв офіційних міжнародних місій, організацій, акредитованих в Україні, та членів їх сімей; водіїв та членів екіпажу вантажних транспортних засобів, членів екіпажів повітряних і морських, річкових суден, членів поїзних і локомотивних бригад, якщо немає підстав вважати, що вони були в контакті із хворою на COVID-19 особою);

Строк обсервації становить 14 днів.

Діти, які не досягли 12 років, підлягають госпіталізації до обсерватора (ізолятора) разом з одним із батьків, усиновлювачів, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів, інших осіб відповідно до закону.

Госпіталізація до обсерваторів та/або ізоляторів осіб, визначених у цьому пункті, забезпечується в межах компетенції Міністерством інфраструктури, Міністерством розвитку громад та територій і Міністерством охорони здоров’я.

Особа, яка має ознаки захворювання на COVID-19, підлягає обов’язковому медичному огляду, за результатами якого може бути направлена на самоізоляцію.

5 КНП «Подільська міська лікарня Подільської міської ради» (Жуковський О.В.), КНП «ЦПМСД Подільської міської ради» (Мемей Л.О.):

5.1 Забезпечити тимчасове припинення проведення планових заходів з госпіталізації та планових операцій, крім термінових та невідкладних.

6 Подільському ВП ГУ НП в Одеській області (Ноздратенко О.М.):

6.1 Здійснювати супроводження транспортних засобів, а також аварійно-рятувальної та іншої спеціальної техніки під час транспортування організованих груп людей (більше ніж 40 осіб) до обсерваторів (ізоляторів).

6.2 Забезпечити охорону публічної (громадської) безпеки і порядку на прилеглій території до об’єктів госпіталізації осіб, хворих на COVID-19, обсервації (ізоляції);

6.3 Забезпечити в межах компетенції контроль за дотриманням режиму обсервації (ізоляції), самоізоляції;

6.4 Посилити патрулювання громадських місць.

7 Рекомендувати керівникам підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності та підпорядкування на час дії карантину забезпечити:

7.1 У разі можливості позмінну роботу працівників та/або віддалену роботу в режимі реального часу через Інтернет;

7.2 Відстань у прикасовій та касовій зонах між особами (за винятком покупця і продавця) не менше ніж 1,5 метра та/або наявність між ними відповідних захисних екранів;

7.3 Дотримання відстані не менше ніж 1,5 метра між відвідувачами, які очікують дозволу на вхід до приміщень;

8. Департаменту соціальної, сімейної політики та охорони здоров’я Подільської міської ради (Кушнір Н.В.)

8.1 Вжити додаткових заходів до виявлення та обслуговування одиноких осіб, осіб з інвалідністю, осіб, які перебувають на самоізоляції, та організувати належний соціальний супровід.

8.2 Забезпечити безоплатний проїзд в міському транспорті загального користування (за наявності проїзного квитка) працівників КНП «Подільська міська лікарня Подільської міської ради», КНП «ЦПМСД Подільської міської ради» ВП «Подільська станція екстреної (швидкої медичної допомоги)», ВП «Подільський міжрайонний відділ лабораторних досліджень», соціальні працівники.

9 Центру надання адміністративних послуг Подільської міської ради (Фоміна Є.А.):

9.1 Здійснювати надання адміністративних послуг у період дії карантину за переліком згідно додатку до Постанови КМУ від 11 березня 2020 року № 211 (в редакції Постанови КМУ від 02 квітня 2020 року № 255). Інші адміністративні послуги надавати з урахуванням епідеміологічної обстановки на відповідній території”.

10 Начальнику Подільського міжрайонного відділу Служби безпеки України в Одеській області (Боровик С.В.) забезпечити:

10.1 У взаємодії з відділом інформаційної політики та зв’язків з громадськістю управління забезпечення діяльності виконавчого комітету та міської ради ефективний моніторинг інформаційного простору регіону в напрямку виявлення фактів поширення провокаційних матеріалів та фейків щодо епідеміологічної ситуації у м. Подільськ.

10.2. Посилення контррозвідувального, антитерористичного та проти диверсійного захисту об’єктів критичної інфраструктури міста;

10.3. Недопущення дестабілізації суспільно-політичної ситуації в місті, можливої провокації масових заворушень та громадської непокори.

11. Начальнику управління економічного розвитку Подільської міської ради (Омельчук А.М.)

11.1 Довести до суб’єктів господарювання інформацію пункту 1 протоколу.

11.2 Спільно з представниками Подільського відділу поліції ГУ НП в Одеській області, Подільського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області проводити рейди на території міста, з приводу дотримання суб’єктами господарювання умов дотримання встановлених санітарних та протиепідемічних заходів.

12. Начальнику управління освіти, сім’ї та молодіжної політики Подільської міської ради (Добрянська Н.В.)

12.1 Здійснити передачу продуктів харчування з балансу Управління освіти, сімї та молодіжної політики Подільської міської ради на баланс Департаменту соціальної, сімейної політики та охорони здоров’я Подільської міської ради з метою формування продуктових наборів для незахищених верств населення.

13.Відділу інформаційної політики та зв’язків з громадськістю управління забезпечення діяльності виконавчого комітету та міської ради (ЗАХАРОВУ Я.В.) КП «Подільське ефірне телебачення» (ГОНЧАРОВІЙ С.Є.), Подільському районному управлінню Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області (ОВСЯНИЦЬКОМУ С.В.).

13.1 Продовжити роботу щодо висвітлення в засобах масової інформації на соціальних сторінках та офіційному сайті інформації щодо правил поведінки під час гострої вірусної інфекції, спричиненої коронавірусом COVID-19.

14. Інформацію щодо пропозицій, вжиті заходи та проведену роботу з вищезазначених завдань надавати до управління забезпечення діяльності виконавчого комітету та міської ради Подільської міської ради (Комісії з питань ТЕБ та НС) письмово або на електронну адресу: Е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

15 Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, першого заступника голови комісії КОРЧОВОГО А.В.

 

Перший заступник голови комісії – заступник

міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради                  А.В. КОРЧОВИЙ

 

Секретар комісії - заступник начальника управління

забезпечення діяльності виконавчого комітету та

міської ради з питань надзвичайних ситуацій та

цивільного захисту населення                                                                      Ю.О. ДЗВОНЕНКО


Перегляди: 557