Best Joomla Templates by User Reviews BlueHost

Офіційна електронна скринька виконавчого комітету Подільської міської ради: gorpodilsk@odessa.gov.ua

Категорія: НОВИНИ МІСТА Створено: Середа, 01 серпня 2018 Останнє оновлення: Середа, 01 серпня 2018 Опубліковано: Середа, 01 серпня 2018 Автор: Голова комісії О.В. Музичук

30.07.2018 року о 10:00 годині в приміщенні Виконавчого комітету Подільської міської ради відбулося 7-ме засідання міської комісії з питань дотримання законодавства про працю щодо легалізації зайнятості населення та забезпечення виплати заробітної плати.

Були присутні представники виконавчих органів ради, управління пенсійного фонду України Одеської області, фінансового управління, управління соціального захисту населення, Подільської об’єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС в Одеській області, Подільського міськрайонного центру зайнятості Одеської області.

Порядок денний чергової міської комісії:

1.      Про результати направлених листів до реєстраційного відділу в м.Подільськ, до Головного управління Держпраці в Одеській області, до Подільської об’єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС в Одеській області, до Головного управління ДФС в Одеській області.

2.      Про результати інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо відповідальності за порушення вимог трудового, податкового та іншого законодавства.

3.      Про подальший алгоритм роботи комісії.

По першому питанню порядку денного слухали представника управління соціального захисту населення, яка нагадала членам комісії про направлені листи до 3-х контролюючих органів, які можуть здійснювати перевірки.

1. До Подільської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області був направлений запит щодо 8 СПД, які здійснюють свою господарську діяльність без зареєстрованого виду діяльності, що може свідчити про втрати бюджету. Подільською ОДПІ була проведена індивідуальна співбесіда із підприємцями в результаті чого 4 підприємці зареєстрували нові види діяльності - ставка податку не змінилася; 4 підприємці повідомили, що не займаються видами діяльності, які були встановлені в ході інформаційно-роз’яснювальної роботи.

2. До ГУ Держпраці в Одеській області був направлений запит щодо ініціювання проведення інспекційних відвідувань 3-х фізичних осіб, які здійснюють господарську діяльність, але не є фізичними особами-підприємцями. Головний державний інспектор відділу додержання законодавства про працю, зайнятості та інших нормативно-правових актів України з питань праці ГУ Держпраці в Одеській області повідомила, що в ході інспекційних відвідувань 2 особи дійсно здійснювали свою господарську діяльність без реєстрації, робота 3-ої особи не підтвердилася.

Після проведених відвідувань 1 особа зареєструвалась 18.07.2018 року, 1 особа планує зареєструватися 03.08.2018 року.

Таким чином, завдяки спільній роботі легалізовано 2 особи.

3. До ГУ ДФС в Одеській області був направлений запит щодо ініціювання перевірок 7-ми торгових точок, які здійснюють продаж алкогольних напоїв без ліцензії.

На сьогоднішній день про результати перевірок не повідомлено.

4. Крім того був направлений запит до реєстраційного відділу в м.Подільськ для отримання інформації щодо фізичних осіб-підприємців, які пройшли державну реєстрацію та яких знято з обліку з початку 2018 року, для відслідковування динаміки збільшення/зменшення зареєстрованих СПД та аналізу результативності інформаційно-роз’яснювальної роботи.

На жаль, відповіді не отримано.

 

По другому питанню порядку денного слухали представника управління соціального захисту населення, яка повідомила, що на сьогоднішній день, у зв’язку із відпускною кампанією не було можливості провести в інших 5-ти районах інформаційно-роз’яснювальну роботу, була охоплена лише частина району Черьомушки (р-н Автовокзалу).

З 1-го серпня планується продовжити роз’яснювальну роботу. На сьогоднішній день охоплено більше 165 торгових об’єктів.

Повідомила, що в ході роз’яснювальної роботи було встановлено, що 4 фізичні особи-підприємці здійснюють свою господарську діяльність за видом діяльності, який не зареєстрований підприємцями.

Запропонувала направити до Подільської об’єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС в Одеській області перелік фізичних осіб-підприємців, яким необхідно зареєструвати додаткові види діяльності (можливі втрати бюджету в серпні 2018 року – 839,50 грн., до кінця 2018 року – 4197,50 грн. (в т.ч. серпень місяць)).

Крім того, запропонувала направити до Головного управління Держпраці в Одеській області 4 фізичних осіб-підприємців для інспекційного відвідування, у яких неоформлена наймана праця.

Представник Подільського міськрайонного центру зайнятості Одеської області зазначив, що роботодавці за допомогою фахівців служби зайнятості можуть скористатись такою послугою, як «організація стажування на робочому місці», яка дасть можливість підготувати фахівця до виконання своїх обов’язків без зайвих матеріальних затрат. Для роботодавця – це найкращий спосіб задовольнити потребу в робочій силі кваліфікованими кадрами, а для безробітного - можливість відновлення своїх трудових навичок, адаптування до нових умов.

Представник Подільської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області проінформував, що з початку проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи в Подільській ОДПІ оформили свої трудові відносини 1106 осіб, в т.ч. за липень 2018 року 115 - юридичними особами, 29 - фізичними особами-підприємцями.

По третьому питанню порядку денного слухали представника управління соціального захисту населення, яка проінформувала, що була проаналізована ситуація стосовно створення та ліквідації робочих місць за січень – травень 2018 року (згідно даних, які надає Подільське об’єднане управління ПФУ Одеської області), встановлено, що за видом діяльності 47.89 (роздрібна торгівля з лотків і на ринках іншими товарами) ліквідовано 26 робочих місць, а створено лише 6. Тобто, існує ризик здійснення торгівлі на території ринку без належно оформлених документів та права на торгівлю.

Міською комісією було вирішено направити листи до Подільської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області, ГУ Держпраці в Одеській області та запит до КП "Подільський міський ринок».

 

Голова міської комісії                                                                                  О.В. Музичук

Перегляди: 92