7 речей, які найбільше цікавлять роботодавців у вашому резюме
У кожного роботодавця є свої установки при відборі, своя тактика та стратегія. Резюме дивиться жива людина, фахівець, який зазвичай працює з величезною кількістю заявок на роботу. На що він звертає увагу в першу чергу?
1974 роботодавця відповіли на це питання. Пропонуємо вам добірку із семи пунктів, на які роботодавці загострюють увагу, переглядаючи ваше резюме.
Досвід роботи
Більшість респондентів — 53%, і це не дивно, в першу чергу звертають увагу на ваш кар’єрний шлях. Роботодавцю важливо знати, як далеко ви просунулися по кар’єрних сходах на минулій роботі, чи відповідає назва посади функціям, які ви виконували, а також як глибоко ви орієнтуєтеся в тонкощах своєї професії.
Кількість місць роботи та частота їхньої зміни
Виявилося, що на це звертає увагу чверть опитаних роботодавців. І найчастіше кандидати з великою кількістю записів у трудовій за короткий термін не викликають у них довіри.
Грамотність
Резюме має бути грамотним. Крапка. Навіть, якщо особливу увагу звертає на це всього лише 9% роботодавців. Зайвий м’який знак, «приймання» участі в тих чи інших «проектах» і навіть неправильне звернення до адресата може заплямувати вашу репутацію і позбавити перспективної роботи.
Останнє місце роботи
І хоча більшість роботодавців звертають увагу на ваш досвід роботи в цілому, для деяких, а саме 5%, особливо цікаве ваше останнє місце роботи. Майбутньому керівникові важливо знати, яку посаду ви займали, чому пішли з роботи, за власним бажанням або вас звільнили. Як довго ви працювали в тій компанії і що входило в коло обов’язків.
Освіта
Ваші досягнення у навчанні та дипломи цікаві 4% роботодавців. Тобто освіта важлива, але вирішує досвід. Звичайно, це сильно залежить від галузі та компанії. Бувають випадки, коли питання освіти є принциповим, наприклад, керівна посада, державна робота, кар’єра в медицині чи освіті.
Фотографія та посилання на соц. мережі
Це й правда не те, на що звертають увагу в першу чергу. Втім, точно цікавляться. Адже ваші акаунти в соцмережах можуть надати багато корисної та додаткової інформації. Тому намагайтеся вказувати в резюме інформацію про соціальні мережі та стежити за своїми постами. Про всяк випадок.
Додаткова інформація: хобі, особисті якості
Це найменше цікавить роботодавців, коли вони переглядають ваше резюме. Але здебільшого через те, що бачать вони там стандартне «пунктуальний, креативний та швидко навчаюсь».
А тепер перегляньте ще раз своє резюме, підправте трохи або ж переконайтеся, що воно ідеальне, надсилайте і нехай все у вас вийде!