Категорія: Звернення громадян Останнє оновлення: Вівторок, 30 травня 2017 Опубліковано: Середа, 01 лютого 2017 Автор: Начальник відділу з питань інформаційної політики та зв'язків з громадськістю Захаров Я.В.

Звернення громадян

Загальні положення

Одним з механізмів встановлення зворотного зв’язку з громадянами є робота з їх зверненнями. Ця робота здійснюється через відповідний підрозділ відділу діловодства та контролю міської ради.

Метою роботи зі зверненнями громадян є допомога у вирішенні актуальних проблем як територіальної громади міста в цілому, так і кожного громадянина, який звертається за допомогою чи консультацією.

Розгляд звернень громадян на адресу міського голови, міської ради та її виконавчого комітету здійснюється відповідно до вимог Закону України „Про звернення громадян”. Аби мати можливість ефективно реагувати на звернення громадян, згідно із статтею 5 цього Закону, встановлено такі вимоги до оформлення офіційного звернення:

у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладені суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Звернення може бути і усним ( викладеним громадянином на особистому прийомі), письмовим ( надісланим поштою), електронним (надісланим на офіційну електронну адресу виконавчого комітету). При цьому бажано, щоб письмове звернення було підписане заявником (заявниками) особисто і з зазначенням дати. Громадяни мають право звертатися українською чи іншою мовою, прийнятною для сторін.

Не підлягають розгляду та вирішенню письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство,  таке звернення визнається анонімним і розгляду не підлягає. Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті звернення, терміни розгляду яких передбачено ст.. 17 Закону «Про звернення громадян», та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, приймається рішення про продовження терміну розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів. На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого Законом  терміну.

Письмові звернення до міського голови, міської ради та її виконавчого комітету можна надсилати за адресою: проспект Шевченка, 2,м. Подільськ, Одеська область, 66300

Крім цього, з метою удосконалення роботи із зверненнями громадян у міськвиконкомі встановлено “телефон зворотнього зв’язку”. Звернення по «телефону зворотнього зв’язку» будуть розглядатись на рівні з тими, що надійшли поштою або на особистий прийом міського голови, і контролюватись міським головою Івановим  А. П. особисто.

“Телефон зворотнього зв’язку”  4-04-23.

Відділ діловодства та контролю (приймає звернення громадян)

Начальник відділу діловодства та контролю  – Кметюк Світлана Миколаївна

Телефон: (04862) 2-53-68, 4-04-23

Графік роботи:

Понеділок-четвер - з 8:00 до 17:15

П`ятниця - з 8:00 до 16:00

Перерва - з 12:00 до 13:00