Best Joomla Templates by User Reviews BlueHost

infopodolsk@ukr.net Інформацію для розміщення на офіційному веб-порталі міської ради просимо надсилати за адресою:infopodolsk@ukr.net

 

Про керівництво мерії міста Подільськ 

Адреса керівництва міста Подільськ: 66300, Одеська область, м.Подільськ, проспект Шевченка, 2.

 

Міський голова міста Подільськ

Іванов Анатолій Павлович

1

Графік особистого прийому громадян:
- дні прийому: понеділок;
- часи прийому: 10.00-12.00, 13.00-17.00 годин.

Запис на прийом до міського голови з особистих питань здійснюється у  відділі діловодства та контролю міської ради каб.1.

Тел./факс: 2-45-54. Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Телефон зворотнього зв’язку для роботи із зверненнями громадян: 4-04-23.

 

 

pon1Перший заступник міського голови

 

з питань діяльності виконавчих органів ради по соціальним питанням

 

Понепалюк Тетяна Степанівна

 

Графік особистого прийому громадян:

 

- дні прийому: п’ятниця;
- часи прийому: 10.00-12.00, 13.00-17.00 годин.
Тел./факс: 2-49-50.Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Повноваження з питань: функціонування і розвитку установ освіти, дошкільних і позашкільних установ, охорони здоров’я і соціального забезпечення населення;  культури; фізкультури і спорту; роботи з молоддю; охорони пам’ятників історії і культури; призову на дійсну військову службу, проведення учбових зборів; координації роботи правоохоронних органів; забезпечення взаємодії міської ради з політичними партіями і громадськими організаціями; соціального захисту малозабезпечених верств населення; організації загальноміських свят. Безпосередньо займається розробленням проектів нормативно-правових актів та проводить їх експертизу.
Координує діяльність відділів та управлінь: управління праці і соціального захисту населення; відділ освіти. управління у справах сім’ї та молоді; комітету по фізичній культурі та спорту; управління культури.
Підвідомчі служби та організації: міський центр соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді, соціальний гуртожиток для дітей-сиріт, центр для дітей-інвалідів, територіальний центр для одиноких людей похилого віку, рада ветеранів війни та праці, пенсійний фонд, загальноосвітні школи, дошкільні навчальні заклади (дитячі садки), позашкільні навчальні заклади (дитячо-юнацькі спортивні школи, станція юних техніків, станція юних натуралістів, будинок дитячої творчості), музична школа, бібліотеки, добровільні спортивні суспільства, музей, лікарні, аптеки, військкомат, відділи внутрішніх справ, політичні партії та організації.
Очолює комісії при виконкомі: опікунська рада; міська рада з питань молодіжної політики; рада з питань соціального захисту малозабезпечених верств населення; міська координаційна рада з питань дітей, сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку та протидії торгівлі людьми, координаційна рада у справах неповнолітніх;  інші комісії за профілем посадових обов’язків.

 

 

 

 

кккккккккккккЗаступник міського голови

з питань діяльності виконавчих органів ради

по організації та контролю за функціюванням підприємств,

які забезпечують життєдіяльність населення

 

Корчовий Анатолій Васильович

 

 

11111тел.:  4-01-56

факс:  2-45-54.

Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Графік особистого прийому громадян:

- дні прийому: вівторок;

- часи прийому: 10.00-12.00, 13.00-17.00 годин.


Повноваження:

Питання забезпечення населення та усіх об'єктів міста житлово-комунальними послугами (вода, каналізація, тепло, газ, електрика і т. і.).

Питання експлуатації та розвитку усіх інженерних мереж та споруд.

Питання розробки та перегляду тарифів на житлово-комунальні послуги.

Питання утримання, ремонту та розподілу житлового фонду незалежно від форм власності.

Питання дотримання належного санітарного стану міста, його озеленення та благоустрій.

Утримання та розвиток місць відпочинку громадян.

Забезпечення функціювання міських кладовищ.

Питання безпечної життєдіяльності населення.

Будівництво і ремонт доріг та тротуарів.

Безпосередньо займається розробленням проектів нормативно-правових актів та проводить їх експертизу.

Підлеглі управління міської ради: управління комунального господарства та будівництва; управління архітектури та земельних відносин.

Підвідомчі служби та організації:  житлово-експлуатаційні служби; управління газового господарства; готель «Супутник»; будинкові комітети; ПЕМ; РЕМ.

Очолює комісії при виконкомі: житлова; рада з безпечної життєдіяльності населення; інші комісії за профілем посадових обов'язків.

 

 

 Заступник міського голови-начальник фінансового управління міської ради

Музичук Олена Валеріївна


val16Рік народження – 1972
Освіта – вища,
Уманський державний аграрний університет, 2010 рік
Спеціальність за освітою – економіст
1991-1998 – бухгалтер Нестоїтського сільпо, бухгалтер районного об’єднання громадського харчування
2001-2007 – бухгалтер, старший бухгалтер, головний бухгалтер
КВЕП «Котовськтеплокомуненерго»
2007-2008 – спеціаліст 1 категорії - економіст відділу доходів фінансового управління
Котовської міської ради
З 2008-2014р.р.– начальник фінансового управління міської ради

 

2014р.- заступник міського голови – начальник фінансового управління міської ради

Заміжня. Виховує доньку.

 

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

чупринаначальник управління забезпечення діяльності виконавчого комітету та міської ради - начальник юридичного відділу

Чуприна Олена Вікторівна

 

- дні прийому: середа;
- часи прийому: 10.00-12.00, 13.00-17.00 годин.

Тел.:  2-46-41, факс: 2-49-12. Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Рік народження — 1976

Освіта — вища, Миколаївський міжрегіональний інститут розвитку людини вищого навчального закладу «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» -

Правознавство, 2012 р.

02.1994 - 12.1995       - секретар-друкарка з таємного листування військової комендатури

                                       Котовського гарнізону

03.1996 - 12.1996       - діловод-друкарка з таємного листування військової комендатури

                                     залізничної станції Котовськ

12.1996 - 12.1998     - друкарка військової прокуратури Котовського гарнізону

12.1998 - 03.2000     - диспетчер Котовської квартирно-експлуатаційної частини

03.2000 - 09.2003     - начальник житлової групи Котовської квартирно-експлуатаційної

                                    частини

09.2003 - 10.2007     - юрист Комунального житлово-експлуатаційного підприємства

                                     “СіЧ”

10.2007 - начальник юридичного відділу Котовської міської ради


Повноваження: питання організації роботи міської ради і його виконкому; підготовка і проведення сесій міської ради, засідань виконавчого комітету; організація роботи по розгляду заяв громадян; розробка проектів перспективних і поквартальних планів роботи ради і його виконавчого комітету; забезпечення діловодства, обліку і звітності в апараті міськвиконкому; організація контролю за виконанням контрольних документів, нормативних документів, рішень ради і виконкому; керівництво роботою квартальних комітетів; здійснення зв’язків із засобами масової інформації; забезпечення організаційно-технічних заходів по підготовці і проведенню виборів згідно Законодавства України; здійснення контролю за виконанням Законодавства про релігійні об’єднання; робота з кадрами. Безпосередньо займається розробленням проектів нормативно-правових актів та проводить їх експертизу.

Координує діяльність відділів міської ради: організаційної роботи; відділу діловодства та контролю; відділу забезпечення доступу до публічної інформації; юридичного; бухгалтерського обліку та фінансів виконкому; відділу ведення державного реєстру виборців.

Підвідомчі служби та організації: КП „Інвентаризатор”, нотаріальна контора, паспортний стіл, релігійні об’єднання, місцеві друковані засоби масової інформації, Котовське телебачення „КЕТ”, квартальні комітети.

Координує діяльність комісій при виконкомі:  сприяння контролю за виконанням законодавства про культи; по прописці; рада з нагороджень державними нагородами; експертна по відбору документів в міський архів і інші комісії по профілю посадових обов’язків.

 

SAM 2272Секретар Подільської міської ради

Волошина Галина Іванівна

 

Графік особистого прийому громадян:

- дні прийому: вівторок;
- часи прийому: 10.00-12.00, 13.00-17.00 годин.

Тел.: 2-16-83. Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Рік народження – 1951 
Освіта – вища, Одеський сільськогосподарський інститут
Спеціальність за освітою – економіст- організатор

1970-1973 рр. – контролер ВТК, завод Жовтневої революції м.Одеса;

1974-1978 рр. – технік по замірам, звільнений секретар комсомольської організації Локомотивного депо ст.. Котовськ;

1978-1988 рр. – інструктор Котовського міському Компартії України;

1988-1995 рр. – начальник відділу кадрів заводу ЗБВ м. Котовськ;

1995-2002 рр. – інспектор, головний спеціаліст Пенсійного Фонду;

2002-2009 рр. – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради;

2009-2016 рр. – начальник відділу, бібліограф ЦБС Управління культури Подільської міської ради;

2016 рік – обрана секретарем Подільської міської ради.

 

 



 str16nо

 

Відомості з декларацій керівництва міста за 2013 рік

інформація розміщена 29.04.2014р. виконавчим комітетом міської ради

Відомості з декларацій керівників міста за 2014 рік

інформація розміщена 22.04.2015р. виконавчим комітетом міської ради

 

Відомості з декларацій керівників міста за 2015 рік