Best Joomla Templates by User Reviews BlueHost

УВАГА! Новий сайт Подільської міської територіальної громади розташований за посиланням: https://podilska-gromada.gov.ua/

Відділ торгівлі та підприємницької діяльності:

   Згідно електронного реєстру на території міста станом на 01.12.2019 року працює 740 об’єктів сфери торгівлі, ресторанного господарства, надання побутових послуг, в тому числі: 514 об’єктів роздрібної торгівлі; 46 оптово-роздрібних баз; 62 об’єкти ресторанного господарства та 110 об’єктів надання побутових послуг; на території міста здійснюють діяльність 3 ринки та 5 встановлених місць для торгівлі.

   Станом на 01.12.2019р. на обліку знаходиться 1593 суб’єкта малого і середнього підприємництва: фізичних осіб–підприємців - 1418, юридичних – 175 осіб. За січень-листопад 2019 року зареєстровано 254 субʼєкта господарювання, з них 246 фізичних осіб–підприємців, 8 юридичних осіб. Припинили свою діяльність 217 фізичих осіб – підприємців.

З початку 2019 року введено в експлуатацію 31 новий об'єкт сфери торгівлі, ресторанного господарства та надання побутових послуг, що на рівні минулого року.

З метою належної організації обслуговування населення об’єктами сфери торгівлі, ресторанного господарства та надання побутових послуг протягом січня- листопада 2019 року надано 125 усних консультацій.

За січень-листопад 2019 року розглянуто 41 скаргу від громадян з питань захисту прав споживачів. За результатами роботи здійснено заміну товару на суму 350 грн., повернуто коштів споживачам у розмірі 9282,0 грн., зменшення ціни товару на суму 1650,0грн., проведено безкоштовний ремонт в 10 випадках, вирішено по суті в 21 випадку.

Відповідно до рішення виконавчого комітету Подільської міської ради від 03.04.2019р. №78 “ Про здійснення повноважень щодо контролю за дотраманням законодавства у сфері торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування на території м.Подільська”, дотримуючись річного плану, протягом червня-листопада 2019 року в 32 об’єктах сфери торгівлі були проведені заходи державного нагляду (контролю) за дотриманням законодавства, в результаті проведенної роботи було складено 54 акти, 27 приписів та 13 протоколів.

З початку року видано 385 погоджень: 302 погодженя на розміщення об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та надання послуг, 83 погоджень на лоточну торгівлю.

Оформлено 71 журнал реєстрації перевірок, 65 книг скарг та пропозицій.

Забезпечено роботу адміністративної комісії виконавчого комітету станом на 01.12.19р. розглянуто 70 справ про адміністративні правопорушення, а саме:

$1·        47 справ за ст.152 КУпАП (Порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів);

$1·        1 справа за ст.154 КУпАП (Порушення правил тримання собак і котів);

$1·        8 справ за ст.155 КУпАП (Порушення правил торгівлі і надання послуг працівниками торгівлі, громадського харчування та сфери послуг, громадянами, які займаются підприємницькою діяльністю);

$1·        1 справа за ст.159 КУпАП (Порушуння правил торгівлі на ринках);

$1·        2 справи за ст.180 КУпАП (Доведення неповнолітніх до стану алкогольного сп'яніння);

$1·        8 справ за ст.183 КУпАП (Завідомо неправдивий виклик спеціальних служб);

$1·        3 справи за ст.212-1КУпАП (Повідомлення неправдивих відомостей державним органом реєстрації актів цивільного стану та несвоєчасна реєстрація народження дитини.

За результатами роботи комісії накладено адміністративних стягнень у вигляді штрафів на суму 20774,0 грн., сплачено до місцевого бюджету 12920,0 грн., що становить 62,2 %.

Спеціалістами відділу торгівлі та підприємницької діяльності разом з представниками ВП ГУНП в Одеській області за січень-листопад 2019 року було проведено 25 рейди на території міста стосовно недопущення торгівлі у не встановлених місцях.