Best Joomla Templates by User Reviews BlueHost

Офіційна електронна скринька виконавчого комітету Подільської міської ради: gorpodilsk@odessa.gov.ua

І Н Ф О Р М А Ц І Я

про роботу Департаменту соціальної, сімейної політики та охорони здоров‘я

Подільської міської ради за січень-березень 2020 року

 

Управління грошових виплат і компенсацій та персоніфікованого обліку пільгових категорій

Відділ грошових виплат і компенсацій

   Спеціалістами Приймальні з питань призначення усіх видів державної допомоги у звітному періоді:  

*прийнято 1572 громадянина нашого міста, які звернулися у Приймальню за призначенням різних видів державної соціальної допомоги та житлової субсидії та яким надані консультації з питань подачі та оформлення документів, призначення і виплати різних видів державних соціальних допомог, компенсацій та житлової субсидії;

*видано 546 повідомлень про результати призначення державної допомоги та житлової субсидії;

*одержувачам державної допомоги видано 295 довідок про одержані ними доходи;

*видано 20 пільгових посвідчень особам з інвалідністю, які перебувають на обліку департаменту і одержують державну допомогу замість пенсії.

   На виконання постанови Кабінету Міністрів України №211 від 11.03.2020 року «Про запобігання поширенню на території України корона вірусу COVID-19», зі змінами, і доручення обласного Департаменту соціальної та сімейної політики ОДА на весь період дії карантину з 16 березня прийом громадян нашого міста проводиться із змінами та обмеженнями, а саме: за попереднім записом по телефону і у засобах індивідуального захисту, для запобігання зараження короновірусною інфекцією як працівників нашого Департаменту, так і мешканців нашого міста.

   Згідно Положення про порядок призначення житлових субсидій, яке затверджене постановою КМУ від 21.10.1995 року №848 (зі змінами), у січні 2020 року нарахована субсидія на оплату житлово-комунальних послуг у готівковій і безготівковій формі 3698 сім’ям нашого міста на загальну суму 3828,9 тис.грн., з яких:

- 3248,8 тис.грн. коштів субсидії 3275 громадянам нараховано у готівковій формі;

- 580,1 тис.грн. коштів субсидії 423 громадянам нараховано у безготівковій формі через спеціальні рахунки в АТ «Ощадбанк».  

Середній розмір субсидії у січні місяці складає по нашому місту 1215,54 грн.

   У лютому 2020 року нарахована субсидія на оплату житлово-комунальних послуг у готівковій і безготівковій формі 3793 сім’ям нашого міста на загальну суму 2923,4 тис.грн., з яких:

- 2525,0 тис.грн. коштів субсидії 3359 громадянам нараховано у готівковій формі;

- 398,4 тис.грн. коштів субсидії 434 громадянам нараховано у безготівковій формі через спеціальні рахунки в АТ «Ощадбанк».  

Середній розмір субсидії у січні місяці складає по нашому місту 913,56 грн.        

     У березні 2020 року нарахована субсидія на оплату житлово-комунальних послуг у готівковій і безготівковій формі 3789 сім’ям нашого міста на загальну суму 2646,4 тис.грн., з яких:

- 2308,3 тис.грн. коштів субсидії 3354 громадянам нараховано у готівковій формі;

- 345,5 тис.грн. коштів субсидії 435 громадянам нараховано у безготівковій формі через спеціальні рахунки в АТ «Ощадбанк».  

Середній розмір субсидії у січні місяці складає по нашому місту 828,54 грн.        

Нараховано всього житлових субсидій за звітний період 2020 року на загальну суму 9398,7 тис.грн.

Заборгованість з виплати житлової субсидії станом на 01.04.2020 року відсутня.

       За призначенням субсидій на ЖКП у звітному періоді звернулись 498 сімей міста і для встановлення їх права на призначення житлової субсидії на виконання вимог пункту 14 Положення були надіслані запити для отримання інформації: про забезпеченість комунальними послугами - до підприємств міста, що надають комунальні послуги; про доходи - до Державної фіскальної служби України; про доходи у вигляді пенсій - до Пенсійного фонду України.

      На підставі отриманих відповідей на запити субсидія призначена 434 сім‘ям, з яких 28 сім‘ям – надається у грошовій безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на спеціальні особисті рахунки в АТ «Ощадбанк» для виплати житлових субсидій. АТ «Ощадбанк» веде у відповідних автоматизованих системах обліку банку персоніфікований облік одержувачів житлової субсидії та коштів, які надходять на рахунок для виплати житлових субсидій, в розрізі кожного одержувача житлової субсидії. АТ «Ощадбанк» здійснює переказ коштів на рахунки управителів багатоквартирного будинку, об’єднань та виконавців комунальних послуг на підставі договорів, що укладаються між АТ «Ощадбанк» та житлово-комунальними підприємствами.

    Постановою КМУ №807 від 14.08.2019 року «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» з жовтня 2019 року змінено механізм фінансування і виплати житлових субсидій: обов‘язки по фінансуванню і виплаті перекладено з центрального рівня на місцевий. Також, одержувач субсидії може самостійно обирати куди йому будуть перераховуватися кошти субсидії: на банківський рахунок у будь-якому банку чи відділення «Укрпошти».

    Відповідно до розпорядження голови обласної держадміністрації №155/А-2019 від 08.02.2019 року «Про затвердження натуральних норм забезпечення населення області твердим паливом та скрапленим газом у 2019 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам», яке набрало чинності з дня опублікування 23.02.2019 року, у січні 2020 року субсидій на придбання твердого палива і скрапленого газу за 2019 рік по зверненням громадян у грудні 2019 року призначено - 2 сім‘ям, нараховано на суму 8,1 тис.грн., заборгованість по виплаті складає 19,8 тис.грн.

     Також, для нарахування субсидій на придбання твердого палива і скрапленого газу на 2020 рік звернулися 98 сімей міста, по особовим справам яких були надіслані запити для отримання інформації: про забезпеченість комунальними послугами - до підприємств міста, що надають комунальні послуги; про доходи - до Державної фіскальної служби України; про доходи у вигляді пенсій - до Пенсійного фонду України.  

  

     На виконання Закону України «Про верифікацію та моніторинг державних виплат»324-IX від 03.12.2019 року спеціалістами Департаменту у звітному періоді була проведена перевірка по 284 особовим справам одержувачів субсидії та державної допомоги, які були виявлені та надіслані Міністерством фінансів України для перевірки достовірності інформації, що визначена законодавством для призначення, нарахування або здійснення державних виплат і впливає на визначення права на отримання та розмір таких виплат, а також виявлення невідповідності даних у автоматизованих інформаційних системах, реєстрах, базах даних. У ході перевірки справ були виявлені своєчасно незадекларовані заявниками відомості про набуття права власності на житлові приміщення, транспортні засоби, земельні ділянки та інше у 33 осіб. Виплата субсидії і державної допомоги таким особам призупинені і відповідно проводиться робота по поверненню коштів незаконно отриманої субсидії і допомоги до державного бюджету.

     Одержувачів різних видів державної допомоги станом на 01.04.2020 року значиться на обліку департаменту 2704 особи, яким нарахована допомога на загальну суму 15 806,1 тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.

   Згідно із Законом України “Про державну допомогу сім‘ям з дітьми” від 21.11.1992 року №2811-XII (зі змінами) до відділу грошових виплат і компенсацій звернулися у звітному періоді 420 сімей з дітьми, з яких призначена державна допомога 398 сім‘ям, в т.ч. 70 сім‘ям призначена допомога при народженні дитини, що проживають в місті.

     На обліку перебувають одержувачі допомоги сім‘ям з дітьми – 1350 осіб, які одержують допомогу на 1581 дитину, а саме:

*допомога у зв’язку з вагітністю та пологами                               - 13 жінок,

*допомога при народженні дитини                                               -   909 осіб на 956 дітей,

*допомога при усиновленні                                                             - 4 особи на 4 дітей,

*допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування  - 50 опікунів на 67дітей,

*допомога на дітей одиноким матерям                                        - 366 матерів на 546 дітей,

*тимчасова допомога на дітей, батьки яких ухиляються

від сплати аліментів                                                                        - 8 осіб на 8 дітей.

Нарахована державна допомога сім’ям з дітьми у звітному періоді та виплачена одержувачам допомоги на суму6744,3 тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.

  

     За призначенням нового виду державної підтримки - допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім‘ях, відповідно до постанови КМУ №250 від 13.03.2019 року «Деякі питання надання соціальної підтримки багатодітним сім‘ям», протягом звітного періоду звернулося 9 багатодітних сімей міста, з них призначена допомога 9 сім‘ям на 12 дітей віком до 6 років у розмірі 1700 грн. на кожну дитину.

Подовження виплати допомоги проведено 4 сім‘ям на підставі посвідчень багатодітної сім‘ї.

На обліку станом на 01.04.2020 року перебуває 175 багатодітних родин, які одержують виплати на 222 дитини. Нарахована і проведена виплата допомоги на загальну суму1154,4 тис.грн.    

     Згідно постанови КМУ №68 від 30.01.2019 року «Деякі питання надання послуги з догляду за дитиною до трьох років муніципальна няня» протягом звітного періоду звернулася за призначенням компенсації послуги 1 особа по догляду за 2 дітьми. Відшкодування вартості послуги “муніципальна няня” є щомісячною адресною компенсаційною виплатою одному з батьків дитини до трьох років.

Станом на 01.04.2020 року перебувають на обліку та отримують компенсацію 2 особи на догляд за 3 дітьми віком до трьох років.

Нарахована для виплати компенсація послуги у звітному періоді на суму 13,2 тис.грн.

  

     Згідно з Законом України “Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам віком до 18 років” № 2109-111 від 16.11.2000 року звернулися за допомогою у звітному періоді батьки 4 дітей з інвалідністю віком до 18 років та 5 осіб з інвалідністю з дитинства, отримують державну допомогу батьки 146 дітей з інвалідністю та 285 дорослих осіб з інвалідністю.

Також, проведено подовження виплати державної допомоги 15 особам з інвалідністю на підставі медичних довідок МСЕК.

Нарахована допомога на суму 2592,7 тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.

   Згідно Закону України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям” №1768-111 від 01.06.2000 року у звітному періоді звернулось 217 сімей, з них призначено допомогу 162 малозабезпеченим сім‘ям. Перебувають на обліку та одержують допомогу станом на 01.04.2020 року 277 малозабезпечених сімей, в яких виховується 576 дітей, з яких 74 сім‘ї в яких виховується 282 дитини, є багатодітними (троє і більше дітей).  

Нарахована допомога за звітний період на суму 2972,8тис.грн, заборгованість з виплати допомоги відсутня.

    Згідно Постанови Кабінету Міністрів “Про допомогу на догляд за інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу” № 1192 від 02.08.2000 року протягом звітного періоду звернулися 20 осіб, яким призначено щомісячну допомогу на догляд за психічно хворими, перебувають на обліку та одержують допомогу на догляд 46 малозабезпечених осіб.

Нарахована щомісячна допомога на догляд на суму 294,3 тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.

 

     Згідно постанови Кабінету Міністрів України ‘‘Про затвердження порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги‘‘ №558 від 29.04.2004 року у звітному періоді звернулось 17 осіб, що надають соціальні послуги по догляду, з яких 17 особам призначена компенсація непрацюючим фізичним особам, які постійно надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги.

Проведено подовження виплати компенсації 23 особам на підставі їх звернень з необхідними документами.

Зняття з виплати компенсації здійснено 11 особам з різних причин (смерть, виїзд та ін.)

Отримують компенсацію станом на 01.04.2020 року 146 осіб.       

Нарахована компенсація на загальну суму 102,7тис.грн., заборгованість з виплати компенсації відсутня.

     Згідно Закону України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам” № 1727-IV від 18.05.2004 року у звітному періоді звернулися за призначенням державної допомоги вперше 5 осіб з інвалідністю, з яких 4 особам призначено допомогу, і 1 особа, яка досягла пенсійного віку, але права на призначення пенсії не мають, і якій допомога призначена.

За призначенням державної соціальної допомоги дитині померлого годувальника звернулися 4 особи, яким призначена допомога на 5 дітей. Подовження виплати проведено 2 особам на 2 дитини.

Подовження виплати допомоги особам з інвалідністю проведено 17 особам з інвалідністю на підставі медичних довідок МСЕК.

Державну соціальну допомогу на догляд одержують 4 малозабезпечених осіб з інвалідністю І групи (підгрупи А і Б).  

Перебувають на обліку та одержують державну соціальну допомогу на звітну дату 174 особа.

Також, 2 особам виплачена допомога на поховання, із числа одержувачів державної соціальної допомоги, в сумі 6,6 тис. грн.

Нарахована та виплачена державна соціальна допомога у звітному періоді за рахунок коштів державного бюджету у загальній сумі 870,2 тис.грн., заборгованості з виплати допомоги немає.

       

     Перебувають на обліку 4 непрацюючих працездатних осіб, яким призначена згідно постанови Кабінету Міністрів України № 832 від 26.07.1996 року щомісячна компенсація по догляду за інвалідом 1 групи та похилою особою, якій виповнилось більше 80 років. Компенсація за звітний період нарахована на суму 0,4 тис.грн. за рахунок коштів державного бюджету, заборгованість з виплати відсутня.

     Згідно постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату»№1098 від 27.12.2017 року у звітному періоді звернулися за призначенням допомоги вперше 5 осіб, призначено допомогу 5 особам, подовження виплати тимчасової допомоги відповідно до звернень громадян проведено 7 особам.

Перебувають на обліку як одержувачі вказаної допомоги станом на 01.04.2020 року 36 осіб.

Нарахована та виплачена державна соціальна допомога у звітному періоді за рахунок коштів державного бюджету у загальній сумі 145,7 тис.грн., заборгованості з виплати допомоги немає.  

      

   Згідно Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» Будинку сімейного типу «Лелека», Будинку сімейного типу «Благодать», Будинку сімейного типу «Відкрите серце» і Будинку сімейного типу «Промінь надії» та 2 прийомним сім’ям у звітному періоді нарахована державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та грошове забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам на загальну суму 727,6 тис.грн. та нараховано для сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за непрацюючих прийомних батьків до ПФУ у сумі 35,9 тис.грн., заборгованості з виплати допомоги перед одержувачами немає.

 

     Згідно постанови КМУ №509 від 01.10.2014 року Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції» на обліку станом на 01.04.2020 року перебуває 57 сімей переселенців, в яких значиться 105 осіб: 40 працездатних осіб, 20 пенсіонерів, 7 інвалідів і 38 неповнолітніх дітей.

       Родинам та одиноким особам, які були взяті на облік як внутрішньо переміщені особи, відповідно до постанови КМУ №505 від 01.10.2014 року «Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг», станом на 01.04.2020 року на обліку перебуває 33 сім‘ї, у складі яких 58 осіб, і у звітному періоді яким нарахована щомісячна адресна допомога на загальну суму 151,9 тис.грн.

     Організовано та проведено 3 засідання міської комісії по призначенню (відновленню) усіх соціальних виплат, в тому числі і пенсій, внутрішньо переміщеним особам, що передбачено постановою КМУ від 08.06.2016 року №365. На засіданні розглянуті подання про призначення (відновлення) соціальних виплат 20 переміщеним особам, по всім прийняті позитивні рішення щодо надання щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання.

    З метою контролю за цільовим використанням бюджетних коштів головними державними соціальними інспекторами у звітному періоді здійснені 254перевірки достовірності інформації, яка подається організаціями, підприємствами та установами для призначення громадянам різних видів державної допомоги.

       Проведено 107 обстежень матеріально-побутових умов проживання претендентів на призначення усіх видів державної допомоги, за результатами яких складені акти та прийняті рішення, в т.ч. обстеження внутрішньо переміщених осіб з метою підтвердження фактичного проживання відповідно до постанови КМУ №365 від 08.06.2016 року – 1 особи.

       Направлено запитів до Подільського центру соціальних служб для сімей, дітей та молоді з метою проведення обстеження матеріально-побутових умов проживання 18сімей, цільового використання коштів допомоги при народженні дитини – 36 сімей.

       Згідно наданої інформації Подільським центром зайнятості відповідно до постанови КМУ №454 від 04.07.2017 року стосовно дотримання безробітним працездатним членом малозабезпеченої сім’ї законодавства про зайнятість-сприяння своєму працевлаштуванню та припинення реєстрації як безробітної особи, яка включена до складу малозабезпеченої сім’ї, перевірені 257 особи, які перебувають на обліку в центрі зайнятості, як такі, що шукають роботу. В результаті перевірки згідно пункту 25 Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім‘ям здійснено припинення виплати допомоги 5 малозабезпеченим сім‘ям, як таким, що порушили законодавство у частині сприяння   своєму працевлаштуванню.

    На міську комісію із соціальних питань підготовлені документи на 85 сімей, які не мають право на загальних підставах одержати: житлову субсидію 74 сім‘ї, допомогу малозабезпеченим сім‘ям 1 сім‘я, пільги за фактичним місцем проживання 10 сімей. В ході роботи міської комісії прийнято позитивне рішення по 83 домогосподарствам, відмовлено у задоволені заяв громадян міста по 2 справам.

    Головним спеціалістом з нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення та виплати пенсій Подільським відділом обслуговування громадян (сервісний центр) ГУПФУ в Одеській області здійснено перевірок у звітному періоді:

- призначених пенсійних справ                                                            - 45

- перерахованих пенсійних справ                                                         - 111

- відрахувань з пенсії                                                                            - 41  

- виплати допомоги на поховання                                                      - 127    

- виплати недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера        - 16

- виплати пенсій за разовим дорученням                                            - 1

     При перевірці пенсійних справ та особових рахунків, помилок, які порушують чинне законодавство та призвели до переплати або недоплати пенсії, не виявлено.

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій

 

     На виконання постанови КМУ №117 від 29.01.2003 року «Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги» у Департаменті створено автоматизований банк даних для забезпечення єдиного державного обліку фізичних осіб, які мають право на пільги, згідно з законами України. Так, на обліку станом на 01.04.2020 року значиться 9157 особових справ пільгового контингенту населення міста, з них:

   129   осіб з інвалідністю, внаслідок війни

   733 учасників бойових дій, в т.ч. 582 учасника бойових дій, які брали участь в АТО

   163   учасника війни

   163   сім‘ї загиблих та померлих ветеранів війни

   616   ветеранів військової служби, ветеранів МВС та членів їх сімей

   206   постраждалих від аварії на ЧАЕС

2779   ветеранів праці

2296   дітей війни

     1   жертва нацистських переслідувань      

   163   багатодітних сімей, в яких виховується 613 дітей

1799   осіб з інвалідністю, внаслідок загального захворювання та з дитинства

   51   дитина з інвалідністю віком до 18 років

       Спеціалістами відділу протягом звітного періоду було прийнято 1268 громадян нашого міста, які звернулися з питань надання пільг різним категорія населення міста, та яким надані консультації з питань подачі та оформлення документів. По питанням надання пільг та перебування на обліку видані 116письмових довідок.

         Протягом звітного періоду спеціалістами відділу надано 1208 консультації в телефонному режимі з питань монетизації пільг, надання санаторно-курортного лікування, пільг на житлово-комунальні послуги у зв’язку зі зміною у поточному році податкової соціальної пільги.  

       З 01.10.2019 року набрав чинності Порядок надання пільг на оплату ЖКП у грошовій формі, затверджений постановою КМУ №373 від 17.04.2019 року «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі», відповідно до якого змінився механізм надання та розрахунку громадянам пільг.

         Відповідно до вимог Порядку виплата розрахованої суми пільги здійснюється за двома механізмами:

- у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на спеціальні рахунки в АТ «Ощадбанк»;

- у готівковій формі шляхом перерахування коштів на особисті банківські рахунки або за допомогою відділень «Укрпошти».

Нараховано пільгу за січень 2020 року на оплату житлово-комунальних послуг 2125 особам на загальну суму 1746,6 тис.грн., з яких:

- у готівковій формі нараховано коштів для надання пільги 634 особам на суму 721,2 тис.грн.;

- у безготівковій формі нараховано коштів для надання пільги 1491 особі на суму 1025,4 тис.грн. через спеціальні рахунки в АТ «Ощадбанк».

Нараховано пільгу за лютий 2020 року на оплату житлово-комунальних послуг 2040 особам на загальну суму 1492,8 тис.грн., з яких:

- у готівковій формі нараховано коштів для надання пільги 937 особам на суму 838,2 тис.грн.;

- у безготівковій формі нараховано коштів для надання пільги 1103 особі на суму 654,6 тис.грн. через спеціальні рахунки в АТ «Ощадбанк».

Нараховано пільгу за березень 2020 року на оплату житлово-комунальних послуг 2047 особам на загальну суму 1503,2 тис.грн., з яких:

- у готівковій формі нараховано коштів для надання пільги 1006 особам на суму 896,3 тис.грн.;

- у безготівковій формі нараховано коштів для надання пільги 1041 особі на суму 606,9 тис.грн. через спеціальні рахунки в АТ «Ощадбанк».

Нараховано всього пільг за звітний період 2020 року на загальну суму4742,6 тис.грн.

Заборгованість з виплати пільги станом на 01.04.2020 року відсутня.

       За звітний період до відділу звернулися 17 осіб для забезпечення протезно-ортопедичними виробами (протези, ортопедичне взуття та інше) та засобами реабілітації (крісла-візки, милиці, палиці та інше), яким видано 47 направлень відповідно до Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення, затвердженого постановою КМУ від 05.04.2012 року №321 (зі змінами). На всі види засобів реабілітації 100% введені особисті дані до Централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), який знаходиться в мережі Інтернет.

    

       Протягом звітного періоду 2020 року відділом забезпечено:

- 1 особу засобами пересування (крісла колісні) на суму 12,1 тис.грн.;

- 2 особи післягарантійним ремонтом крісел колісних на суму 8,3 тис.грн;

- 3 особи протезно-ортопедичними виробами на суму 57,5 тис.грн.;

- 2 особи протезами молочної залози на суму 5,2 тис.грн.;

- 1 особа ортопедичним взуттям на суму 4,3 тис.грн.

      У звітному періоді видано 2 санаторно-курортні путівки особі з інвалідністю внаслідок загального захворювання та особі з інвалідністю внаслідок війни в підвідомчі санаторії Міністерства соціальної політики.

       Станом на 01.04.2020 року відділом видано:

* пільгових посвідчень особам з інвалідністю внаслідок війни - 8

* пільгових посвідчень сім‘ям померлих ветеранів   - 3

* пільгових посвідчень ветеранам праці - 2

* пільгових талонів на проїзд - 2                

         Відповідно до обласної комплексної програми соціальної підтримки населення на 2018-2020 роки «Соціальний захист населення в Одеській області», затвердженої рішенням Одеської обласної ради від 21.12.2017 року № 578-VII, у січні 2020 року спеціалістами відділу було направлено 57 справ для отримання матеріальної допомоги (стипендії) за рахунок обласного бюджету до КУ «Одеський обласний центр реабілітації змішаного типу для інвалідів і дітей інвалідів «Стратегія життя», з них:

- 17 справ осіб з інвалідністю внаслідок війни (АТО);

- 8 справ на дітей осіб з інвалідністю внаслідок війни (АТО);

- 13 справ на сім’ї загиблих, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою;

- 1 справа на воїна - добровольця;

- 10 справ на сім’ї загиблих військових, які брали участь в бойових діях у Республіці Афганістан;

- 8 справ на сім’ї загиблих (померлих) учасників АТО.

       За звітний період компенсацій постраждалим від аварії на ЧАЕС нараховано на суму 99,6 тис.грн., виплачено компенсацій на суму 93,6 тис.грн. (в т.ч. за минулий рік 28,9 тис. грн.), заборгованість по виплаті компенсацій складає 34,9 тис.грн.

    Відповідно до цільової програми соціальної підтримки населення Одеської області виплачено:  

- компенсація на пільгове медичне обслуговування постраждалим від аварії на ЧАЕС на суму 4,2 тис.грн., заборгованість по виплаті компенсації складає 8,3 тис.грн.;

- відшкодування витрат на поховання інвалідів війни і учасників бойових дій перераховано підприємствам по наданню ритуальних послуг 1 особі на суму 6,8 тис.грн.;

- компенсація на бензин та на транспортне обслуговування нарахована 35 особам з інвалідністю на суму 7,7 тис.грн., виплачена 29 особам з інвалідністю на суму 5,3 тис.грн., заборгованість по виплаті компенсації складає 2,4 тис.грн.

    За рахунок коштів державного бюджету виплачена одноразова матеріальна допомога 2 особам з інвалідністю на суму 1,6 тис.грн.

     За рахунок коштів державного бюджету відшкодовано вартість наданих послуг із реабілітації 1 дитини з інвалідністю на суму 11,4 тис.грн.

     За рахунок коштів місцевого бюджету виплачено:

- на поховання непрацюючих працездатних громадян 2 особам на суму 1,9 тис.грн.;

- адресна матеріальна допомога громадянам міста виплачена 278 особам на суму 301,0 тис.грн.;

- компенсація за пільгове перевезення громадян пільговим автобусом на суму 1024,1 тис.грн.;

- пільги на послуги зв‘язку на суму 20,7 тис.грн.;

- компенсація за пільговий проїзд на залізничному транспорті на суму 400,0 тис.грн.;

- забезпечення та організація інформування населення з питань соціального захисту на суму 0,6 тис.грн.

     16.01.2020 року в приміщенні Департаменту відбулася робоча нарада спеціалістів департаменту з представниками житлово-комунальних підприємств, ОСББ та місцевого відділення АТ «Ощадбанк» з питань надання пільг та житлових субсидій відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 року № 373 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово- комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі». За порядком денним розглядалося питання взаємодії між Департаментом соціальної, сімейної політики та охорони здоров’я Подільської міської ради, АТ «Ощадбанк» та підприємствами надавачами житлово-комунальних послуг в рамках реалізації вищезазначеної постанови. Присутні на нараді обговорили основні проблеми, які виникають в роботі та шляхи їх вирішення.

    07.02.2020 року відбулося засідання координаційної ради з питань координації діяльності громадських організацій міста за участі спеціалістів департаменту з представниками громадських об'єднань, установ та організацій міста. На засіданні були висвітлені питання щодо надання пільг за рахунок державного бюджету учасникам бойових дій АТО/ООС, а саме забезпечення санаторно-курортним лікуванням, психологічною реабілітацією та інші питання, які стосуються соціального захисту пільгових категорій населення міста.

     14.02.2020 року в приміщенні ГО «Подільська організація ветеранів» була проведена зустріч директора Департаменту та спеціалістів відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій з представниками первинних організацій з метою привернення уваги громадськості до проблем, зумовлених трагедією Другої світової війни та активізацією роботи щодо поліпшення становища і соціального захисту громадян – учасників Другої світової війни. Було вирішено протягом березня 2020 року організувати роботу з визначення соціально-побутових потреб та потреб у медичній допомозі ветеранів Другої світової війни, жертв нацистських переслідувань та сімей загиблих (померлих) воїнів, шляхом заповнення соціальних паспортів.

      27.02.2020 року було проведено перше засідання комітету забезпечення доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури, на якому були підведені підсумки роботи за 2019 рік та планувалася робота на 2020 рік.

      28.02.2020 року в приміщенні виконавчого комітету Подільської міської ради під головуванням першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відбулося чергове засідання міської комісії для розгляду питань, пов’язаних з виплатою грошової компенсації за належні для отримання житла деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членам їх сімей. За порядком денним розглядалося питання, пов’язане з перерахунком грошової компенсації для отримання житла деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а саме особам з інвалідністю внаслідок війни, які звернулися за компенсацією у 2019 році та її не отримали.  

      У січні-березні 2020 року спеціалістами відділу прийнято участь у відеоконференціях з Департаментом соціальної та сімейної політики Одеської ОДА. У ході заходів були розглянуті питання щодо забезпечення дітей з інвалідністю реабілітаційними послугами, нарахування пільг та щорічної одноразової виплати до 5 травня.

                       Управління з питань праці, соціально-трудових відносин та сімейної політики

Відділ з питань праці та соціально-трудових відносин

 

       За звітний період спеціалістами відділу надано 31 роз’яснення з питань додержання законодавства про працю.

       Організовано та проведено 2 засідання міської комісії з питань дотримання законодавства про працю щодо легалізації зайнятості населення та забезпечення виплати заробітної плати. Згідно оперативних даних, заборгованість з виплати заробітної плати по місту відсутня.    

       Згідно Закону України «Про колективні договори і угоди», за звітний період проведена повідомна реєстрація колективних договорів 2 підприємств, 3 підприємства надавали для проведення повідомної реєстрації зміни та доповнень до колективних договорів.

       Спеціалістами відділу протягом звітного періоду було прийнято 15 громадян, які звернулися з питань професійної адаптації, отримання недоотриманої пенсії у зв’язку із смертю родича.

       Згідно постанови КМУ «Про затвердження Порядку організації та професійної адаптації учасників антитерористичної операції та постраждалих учасників Революції Гідності» від 21.06.2017 року № 432, із змінами, станом на 01.04.2020 року зареєстровано 17 заяв від учасників АТО щодо проходження професійної адаптації, з них 2 заяви зареєстровані в звітному році.

       Згідно розпорядження міського голови від 17.02.2020 року № 40, видано 8 довідок родичам пенсіонерів для отримання недоотриманої пенсії у зв’язку із смертю.

       Згідно постанови КМУ «Про затвердження нормативно-правових актів щодо застосування Закону України «Про альтернативну (невійськову) службу» від 10.11.1999 року № 2066, із змінами, 2 громадянина проходять альтернативну (невійськову) службу.

       Відповідно до доручення Прем’єр-міністра України від 22.01.2020 року № 2313/0/1-20 про вжиття заходів щодо детінізації зайнятості населення у сфері торгівлі товарами та послугами, окремого доручення т.в.о. голови Державної служби України з питань праці від 22.01.2020 № 26/4.3-20, державними інспекторами праці Головного управління Державної праці в Одеській області спільно з органами місцевого самоврядування з 24 по 31 січня 2020 року проводилася з інформаційна та роз’яснювальна робота про неприпустимість допуску до роботи працівників без оформлення трудових відносин суб’єктами господарювання, що здійснюють діяльність у сфері торгівлі, тимчасового розміщування та організації харчування. За результатами заходів охоплено 278 суб’єктів господарювання (227 об’єктів), працевлаштовані більше 110 осіб, з них 12 зареєстровані приватними підприємцями.

       Протягом лютого 2020 року головним спеціалістом – інспектором праці:

- проводилась інформаційна та роз’яснювальна робота щодо найбільш ефективних способів додержання норм законодавства про працю, заходами охоплено 16 суб’єктів господарювання (14 об’єктів);

- на підставі п.28 постанови КМУ «Деякі питання здійснення державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю» від 21.08.2019 року № 823, проводилось відвідування 3-х роботодавців з метою інформування їх та працівників про найбільш ефективні способи додержання законодавства з питань оформлення трудових відносин, моніторингу стану його додержання, легалізовано 2 особи.

       Крім того, головний спеціаліст – інспектор праці був залучений до проведення 5 інспекційних відвідувань, які проводили працівники Головного управління Держпраці в Одеській області.За результатами заходів виявлено фактичний допуск 1 працівника до роботи без оформлення трудового договору.

                                                    Відділ сімейної політики

         На виконання Закону України від 07.12.2017 року №2229-VІІ «Про запобігання та протидію домашньому насильству», постанови Кабінету Міністрів України від 22.08.2018 року №658 «Про затвердження порядку взаємодії суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі», Подільським відділом поліції ГУНП в Одеській області до Департаменту направляються повідомлення щодо виявлення фактів вчинення насильства в сім’ях громадян міста. Згідно кожного повідомлення проводиться аналітична робота та направляються матеріали для проведення соціальної роботи відповідними службами. Із зазначеними сім’ями проводиться індивідуальна профілактична робота фахівцями із соціальної роботи центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, спеціалістами служби у справах дітей. Протягом звітного періоду спеціалістами відділу зареєстровано 28 повідомлень стосовно сімей/осіб, в яких вчинено насильство: з них 21 жінка, 2 дитини, 5 чоловіків. Із загальної кількості зареєстрованих повідомлень - 24 надійшло від поліції, 3 повідомлення надійшли від приймального відділення лікарні, 1 повідомлення від служби у справах дітей. Головний спеціаліст відділу приймає участь у виїзді мобільної бригади соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі при Подільському міському центрі соціальних служб для сім′ї, дітей та молоді у сім’ї, в яких було скоєно домашнє насильство.

     30 січня 2020 року на засіданні виконавчого комітету Подільської міської ради затверджено рішення «Про роботу з питань попередження насильства в сім’ї та протидії торгівлі людьми на території м. Подільська за 2019 рік».

     05.02.2020 року взято участь у брифінгу «Про роботу з питань попередження насильства в сім`ї та протидії торгівлі людьми на території м. Подільск за 2019 рік». Співробітники соціальних структур Подільської міської ради, Подільського відділу поліції та Подільського міського центру з надання вторинної правової допомоги доповідали про виконану роботу з даного питання.

       14.02.2020 року проведено 1 засідання міської координаційної ради з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі, торгівлі людьми.

       З 12.03.2020 року по 30.03.2020 року спеціалістами відділу зареєстровано 5 повідомлень, в яких вчинено насильство по відношенню до жінок. Мобільною бригадою здійснено виїзди та проведена відповідна робота по кожному факту насильства. З працівниками мобільної бригади проведено інструктаж, щодо суворого дотримування санітарних норм та правил запобігання поширенню інфекційних збудників, в тому числі вірусу SARS-CoV-2 при проведенні роботи з постраждалими особами та дітьми. Всіх суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі, поінформовано щодо термінів реагування на факти насильства з метою надання постраждалим особам дієвого, ефективного та невідкладного захисту.

         Відповідно до покладених завдань забезпечується виконання Закону України «Про протидію торгівлі людьми», постанов КМУ від 23.05.2012 року №417 «Про затвердження Порядку встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми» та від 22.08.2012 року № 783 «Про затвердження порядку взаємодії суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми» та інших нормативно-правових актів в цій сфері. Протягом звітного періоду вищезазначених фактів не виявлено. В ході виконання затверджених заходів постійно проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота, яка спрямована на попередження торгівлі людьми.    

       27 – 28 лютого 2020 року головним спеціалістом відділу взято участь у тренінгу «Впровадження механізму взаємодії суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми, в тому числі дітьми, в Одеській області», який проводився в м.Одеса.

         Згідно Закону України «Про соціальні послуги» від 19.06.2003 року №966 до Департаменту у звітному періоді для отримання соціальних послуг звернулися 25 осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги, в тому числі КЗ Центр надання соціальних послуг «Родина» відділенням соціального обслуговування вдома - 13 осіб, пункт прокату засобів реабілітації – 4 особи, відділення підтриманого тимчасового перебування – 3 особи, відділення геріатричного стаціонарного догляду – 1 особа на платній основі, 1 особа на безоплатній основі, відділення соціально-психологічної допомоги сім’ям та особам, які зазнали вплив війни – 3 особи. Відповідно до постанови КМУ від 29.12.2009 року №1417 «Деякі питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг), зі змінами та доповненнями, Департамент здійснює координацію діяльності і контроль за виконанням законодавства України з питань реалізації державної соціальної політики у сфері соціального захисту населення, надання їм організаційно-методичної допомоги.

       Протягом звітного періоду відбулося 5 засідань комісії із соціальних питань, на яких розглядалися питання надання послуг догляду вдома особам, що мають рідних, але як виняток звільняються від плати та питання припинення надання послуг. Протягом звітного періоду здійснено виїзні перевірки, охоплено 8 осіб, які звернулися до Департаменту стосовно обслуговування та отримання соціальних послуг. З метою проведення моніторингу та оцінки якості надання соціальних послуг здійснено відвідування громадян відділення соціального обслуговування вдома, охоплено 10 особи. До відділення соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями та раннього втручання звернулись 2 особи за послугою амбулаторного відвідування. Підготовлено та надано до Департаменту соціальної та сімейної політики Одеської облдержадміністрації звіт про організацію надання соціальних послуг у 2019 році в місті Подільськ за формою 12-соц.

       Відповідно до постанови КМУ від 29.04.2004 року №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги» проведена робота щодо підтвердження факту здійснення догляду. Протягом звітного періоду здійснено 18 відвідувань фізичних осіб, які отримують компенсацію за надання соціальних послуг, за результатами складено акти, порушень не виявлено.

     Відповідно до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» від 04. 09.2008 року №375-VI та міської програми оздоровлення та відпочинку дітей і підлітків на 2015-2020 роки від 25.02.2015року №672-VI (зі змінами), у місті здійснюються заходи щодо організації та проведення оздоровчої кампанії у 2020 році. З метою належної організації оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки за рахунок бюджетних коштів проводиться робота по створенню єдиної бази даних дітей відповідних категорій. Внесено до єдиної бази даних 85 дітей, які належать до різних пільгових категорій. До Департаменту соціальної та сімейної політики Одеської облдержадміністрації подано звіт про кількість дітей, які потребують особливої уваги та підтримки у 2020 року.

      Відповідно до наказу Міністерства соціальної політики розпочалась оздоровча кампанія 2020 року за рахунок державного бюджету. З 20.02.2020 р. по 11.03.2020 до державного підприємства «УДЦ «Молода гвардія» направлено 6 дітей пільгових категорій, а саме: 1 дитина позбавлена батьківського піклування, 1 дитина з малозабезпеченої сім’ї, 4 дитини з багатодітної сім’ї. З 24.02.2020 року – 15.03.2020 року 1 дитина позбавлена батьківського піклування направлена для оздоровлення до державного підприємства України «МДЦ «Артек». На виконання постанови КМУ від 11.03.2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» Міністерством соціальної політики повідомлено про скасування заїздів до дитячих центрів на період карантину.        

     Отримано 11 запитів від Подільського міськрайоного відділу філії Державної установи «Центр пробації» в Одеській області щодо отримання відомостей про обвинуваченого, стосовно якого надійшла ухвала суду щодо складання досудової доповіді та щодо осіб, які мають звільнитися з установи виконання покарання.

       На виконання постанови КМУ від 26.06.2019 року № 616 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2017року № 877», відповідно до вимог Порядку та умов продовжується робота щодо належного використання сум компенсацій перерахованих на рахунки осіб, з числа дітей, позбавлених батьківського піклування для придбання житла.

       Спеціалістами відділу проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота із особами похилого віку та особами з інвалідністю щодо дотримання санітарно-гігієнічних норм і правил запобігання зараженню коронавірусної інфекції та її проявів, а саме, 112 осіб похилого віку ( 70+) у телефонному режимі ознайомлено з пам’яткою рекомендацій для уникнення зараження, рекомендацій щодо гігієни та надано контактні телефони Департаменту та КЗ центр надання соціальних послуг «Родина». З’ясовується потреба у продуктах харчування, життєво необхідних ліках, засобах особистої гігієни тощо.

       Затверджено розпорядження міського голови Подільської міської ради №79 від 25.03.2020 року «Про створення мобільної бригади для поквартирного (подворового) обходу одиноко проживаючих осіб похилого віку та осіб з інвалідністю І групи». До складу мобільної бригади увійшли представники Департаменту, КЗ центр надання соціальних послуг «Родина»; Подільського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді; ГО «Подільська організація ветеранів України». Відпрацьовуються списки осіб вищевказаних категорій.

 

                                        Відділ з охорони здоров’я та медичного забезпечення

              

     Відповідно до покладених завдань відділом забезпечується виконання постанови від 03.03.2020 року №172 «Деякі питання реалізації пілотного проекту із надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка», проводиться моніторинг щодо орієнтовної кількості жінок, які стоять на обліку у жіночій консультації. Станом на 01.04.2020 року кількість вагітних жінок, які взяті на облік в жіночій консультації КНП «Подільська міська лікарня Подільської міської ради» складає 67 осіб. Відповідно до даної інформації направлено потребу у придбанні необхідної кількості «пакунків малюка» до Департаменту соціальної та сімейної політики Одеської ОДА.

     Протягом звітного періоду в пологовому будинку народилося 89 дітей. Пологовий будинок станом на 01.04.2020 року забезпечений одноразовою натуральною допомогою «пакунок малюка».Видача даної допомоги надається у пологовому будинку під час виписки дитини, за звітний період видано 98 «пакунків малюка».

       На підставі наказу Міністерства охорони здоров’я від 19.03.2018 року №503 та затвердженого Порядку вибору лікаря, який надає первинну медичну допомогу, та форми декларації про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу, відділом проводиться моніторинг підписаних декларацій про вибір лікаря який надає первинну лікарську допомогу. Станом на 01.04.2020 року Центром первинної медико-санітарної допомоги Подільської міської ради підписано 28240 декларацій. Процент підписаних декларацій відносно до зареєстрованого населення складає 69,8%.

    З метою надання якісної медичної допомоги громадянам міста відділом опрацьовується пільгова категорія – діти війни. Протягом звітного періоду за допомогою телефонного зв’язку та відвідуванням громадян із залученням громадської організації «Подільська організація ветеранів України» опрацьовується список осіб у кількості 2413 осіб, задля заключення декларацій з сімейними лікарями комунального некомерційного підприємства «Центр первинно медико-санітарної допомоги Подільської міської ради». За звітний період опрацьовано 38% загальної кількості осіб. Продовжується робота по сприянню в підписанні декларацій з лікарями.

         На виконання п.2 додатку 3 міської цільової програми «Доступна медицина на 2019-2020 роки» для забезпечення технічними засобами та виробами медичного призначення інвалідів та дітей-інвалідів відповідно постанови КМУ від 03.03.2009 року №1301 зареєстровано 2 договори з 2 фармацевтичними компаніями про відшкодування витрат на 2020 рік.За звітний період опрацьовано 2 звіти про відпущені препарати аптеками міста.Перевірено відповідність кількості відпущених упаковок до виписаних рецептів та подано на відшкодування. Кількість рецептів - 47 на суму 62,9 тис.грн.

       Для забезпечення технічними засобами та виробами медичного призначення інвалідів та дітей-інвалідів відповідно постанови КМУ від 03.03.2009 року №1301 спеціалістами відділу проводиться робота з обліку осіб, які відповідно індивідуальної програми реабілітації мають право на забезпечення даними виробами за рахунок місцевого бюджету.Станом на 01.04.2020 року на обліку відділу перебувають 34 особи. Ведеться постійний моніторинг індивідуальних програм реабілітації та отримання особами технічних засобів та виробів медичного призначення відповідно щомісячних звітів аптечних закладів.

      На виконання п.3 додатку 3 міської цільової програми «Доступна медицина на 2019-2020 роки» для пільгового забезпечення медикаментами та виробами медичного призначення учасників АТО у разі їх амбулаторного лікування, зареєстровано 1 договір з 1 фармацевтичною компанією про відшкодування витрат на 2020 рік.За звітний період опрацьовано 2 звіти про відпущені препарати аптеками міста. Перевірено відповідність кількості відпущених упаковок до виписаних рецептів та подано на відшкодування. Кількість рецептів - 12 на суму 1,0 тис.грн.

        На виконання п.4. додатку 3 міської цільової програми «Доступна медицина на 2019-2020 роки» для забезпечення лікарськими засобами пільгової категорії населення відповідно постанови КМУ від 17.08.1998 року №1303 зареєстровано 2 договори з 2 фармацевтичними компаніями про відшкодування витрат на 2020 рік.За звітний період опрацьовано 2 звіти про відпущені препарати аптеками міста. Перевірено відповідність кількості відпущених упаковок до виписаних рецептів та подано на відшкодування. Кількість рецептів - 37 на суму 34,5 тис.грн.

     На виконання п.9 додатку 3 міської цільової програми «Доступна медицина на 2019-2020 роки» з метою відшкодування вартості обстеження методом комп’ютерної томографії за рахунок коштів міського бюджету зареєстровано 1 договір з діагностичним центром на 2020 рік. За звітний період опрацьовано 2 звіти про проведені діагностичні дослідження методом комп’ютерної томографії. Перевірено відповідність проведення досліджень до «Порядку проведення та відшкодування вартості обстеження методом комп’ютерної томографії за рахунок коштів міського бюджету». Кількість досліджень - 14 на суму 9,8 тис.грн.

       На виконання п.3.2 Положення про відділ з охорони здоров’я Департаменту спеціалістами відділу здійснено перевірку 2 фармацевтичних закладів міста, щодо забезпечення, відповідно до законодавства, пільгових категорій населення лікарськими засобами та виробами медичного призначення в межах виділених асигнувань.

     Для забезпечення препаратами інсуліну пацієнтів, що потребують інсулінотерапії за життєвими показаннями, відповідно постанови КМУ від 23.03.2016 року №239 «Деякі питання відшкодування вартості препаратів інсуліну» зареєстровано 2 договори з 2 фармацевтичними компаніями про відшкодування витрат на 2020 рік. Для продовження фінансування та збільшення обсягу відшкодування підготовлено 1 додаткову угоду з фармацевтичною компанією. За звітний період опрацьовано 12 звітів про відпущені препарати інсуліну аптеками міста. Перевірено відповідність кількості відпущених упаковок до виписаних рецептів та подано на відшкодування. Кількість рецептів - 913 на суму 478,5 тис.грн.

      За звітний період було проведено 1 засідання міської комісії з питань охорони здоров’я та медичного забезпечення при виконавчому комітеті Подільської міської ради з профільних питань.

     З метою забезпечення соціального захисту найбільш вразливих верств населення шляхом надання продуктових наборів, у період карантину у зв’язку із коронавірусною інфекцією COVID-19, відділом опрацьовуваються списки громадян міста віком понад 70 років, які одиноко проживають, і громадян похилого віку, які потребують стороннього догляду, та осіб з інвалідністю в загальній кількості 3385 осіб.

       На особистому прийомі та в телефонному режимі протягом звітного періоду прийнято 20 громадян та надано роз’яснення з питань, що належать до повноважень відділу.

        Відділ організаційно-правового забезпечення та автоматизованої обробки інформації

 

       Протягом звітного періоду продовжено роботу по укладанню договорів на 2020 рік щодо відшкодування витрат на поховання громадян за державні кошти; відшкодування витрат за надання пільговим категоріям населення комунальних, телекомунікаційних послуг; щодо компенсації пільгового проїзду окремих категорій громадян; щодо доставки пенсій та соціальних допомог; щодо компенсації вартості медикаментів особам, постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС; відшкодування зубопротезування особам, постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС; комунальних договорів тощо. Укладено 26 договорів, які завізовані та зареєстровані відділом.

       Всього, станом на 01.04.2020 року у судах на розгляді перебуває 9 позовних заяв про стягнення коштів переплати по різним видам допомог на загальну суму 19 тис.грн. У минулому році подано до відділу державної виконавчої служби для примусового стягнення 8 виконавчих листів на суму 35,0 тис.грн., за якими вже стягнуто 14,7 тис.грн.

       Протягом звітного періоду 2020 року до Департаменту не надходило позовних заяв, а Департаментом подано 1 апеляційну скаргу на рішення Одеського окружного адміністративного суду. З поданих до ДССП та ОЗ у минулому році до П’ятого апеляційного адміністративного суду 1 апеляційна скарга розглянута на користь Департаменту.

       Начальником відділу прийнято участь у 7 судових засіданнях судів першої та апеляційної інстанцій, своєчасно готувались та подавались процесуальні документи до судів різних інстанцій.

       На виконання ЗУ «Про звернення громадян» протягом звітного періоду 2020 року підготовлені якісні повні відповіді громадянам міста на 73 звернення, що надійшли на Урядову «гарячу лінію», на 16 письмових звернення на ім’я директора департаменту та на 14 звернень, що надійщли від вищестоящих органів («телефон зворотного зв’язку», особистий прийом міського голови тощо). Окрім того, відділом підготовлено 5 відповідей на інформаційні запити та на 1 депутатське звернення.

       Протягом звітного періоду 2020 року були підготовлені та розміщенні на офіційному сайті міста слідуючи інформаційні статті:

1. «Реєстр колективних договорів, змін і доповнень до них, по місту Подільськ за 2019 рік» 02.01.2020року

2. «Інформація про роботу Департаменту соціальної, сімейної політики та охорони здоров‘я Подільської міської ради за 2019 рік» 08.01.2020 року.

3. «До відома громадян пільгової категорії» 09.01.2020 року

4. «Гепатит В: хвороба, що вбиває непомітно!» 22.01.2020 року

5. «Перше в 2020 році засідання комісії з питань дотримання законодавства про працю» 22.01.2020 року

6. «Інформація про роботу Департаменту соціальної, сімейної політики та охорони здоров‘я Подільської міської ради за січень 2020 рік» 07.02.2020 року

7. «Проведення інформаційної та роз’яснювальної кампанії щодо недопустимості використання незадекларованої праці» 14.02.2020 року

8. «Стан виконання міської цільової програми «Доступна медицина на 2019-2020 роки» за 2019 рік» 17.02.2020 року

9. «Кабмін змінив порядок повідомної реєстрації колективних договорів» 18.02.2020 року

10. «До відома учасників АТО» 18.02.2020 року

11. «До відома громадян пільгової категорії: пільга у грошовій формі» 18.02.2020 року

12. «Порядок надання реабілітаційних послуг дітям з інвалідністю в 2020 році» 18.02.2020 року

13. «До відома осіб з інвалідністю: соціальний проект «Ти можеш усе! Можливості безмежні» 18.02.2020р

14. «Графік виїзних медико-технічних бригад Одеського казенного експериментального протезно-ортопедичного підприємства на 2020 рік» 19.02.2020 року

15. «До уваги учасників АТО/ООС! Психологічна реабілітація учасників АТО у 2020 році» 27.02.2020 року

16. «Про надання послуги санаторно-курортного лікування учасникам АТО/ООС у 2020 році» 27.02.2020 року.

17. «Інформація про роботу Департаменту соціальної, сімейної політики та охорони здоров‘я Подільської міської ради за січень-лютий 2020 року» 10.03.2020 року

18. «Засідання міської комісії з питань дотримання законодавства про працю щодо легалізації зайнятості населення та забезпечення виплати заробітної плати (2020)» 12.03.2020 року

19. «Урядом встановлено розміри та порядок виплати щорічної разової грошової допомоги до 5 травня у 2020 році» 24.03.2020 року

Директор Департаменту                                                                       Н.В. Кушнір

Вик. Клюшкіна О.А.,

тел.3-05-80