Best Joomla Templates by User Reviews BlueHost

УВАГА! Новий сайт Подільської міської територіальної громади розташований за посиланням: https://podilska-gromada.gov.ua/

 

І Н Ф О Р М А Ц І Я

про роботу Департаменту соціальної, сімейної політики та охорони здоров‘я

Подільської міської ради Подільського району Одеської області за січень-лютий 2021 року

 

Управління грошових виплат і компенсацій та персоніфікованого обліку пільгових категорій

Відділ грошових виплат і компенсацій

   Спеціалістами Приймальні з питань призначення усіх видів державної допомоги у звітному періоді:  

*прийнято 1112 осіб нашої територіальної громади, які звернулися у Приймальню за призначенням різних видів державної соціальної допомоги та житлової субсидії, та яким надані консультації з питань подачі та оформлення документів, призначення і виплати різних видів державних соціальних допомог, компенсацій та житлової субсидії;

*видано 383 повідомлення про результати призначення державної допомоги та житлової субсидії;

*одержувачам державної допомоги видано 237 довідок про одержані ними доходи;

*видано 6 пільгових посвідчень особам з інвалідністю, які перебувають на обліку департаменту і одержують державну допомогу замість пенсії.

   Згідно постанови Кабінету Міністрів України №211 від 11.03.2020 року «Про запобігання поширенню на території України корона вірусу COVID-19» в період дії карантину прийом громадян територіальної громади проводиться з дотриманням карантинних вимог. Організовано безпечний прийом громадянза попереднім записом по телефону. Вільний доступ громадян до приміщення Департаменту обмежений, але у вестибюлі, який постійно провітрюється та облаштований трьома робочими місцями, громадяни мають змогу взяти необхідні бланки звернень, заповнити їх з допомогою спеціалістів Приймальні, і отримати детальну консультацію. Також, звернення громадян приймаються на електронну пошту Департаменту або через веб-сайт Міністерства соціальної політики України.

       На виконання вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування і районних державних адміністрацій» від 17.11.2020 року № 1009, розпорядження Кабінету Міністрів України «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Одеської області» від 12.06.2020 року № 720-р, була створена Подільська міська територіальна громада, до складу якої увійшли села Липецьке, Олександрівка, Казбеки, і відповідно протягом січня місяця 2021 року від управління соціального захисту населення Подільської РДА здійснено передача-прийом 479 діючих особових справ одержувачів державних допомог, компенсацій та житлових субсидій вказаних трьох сіл для подальшого нарахування зазначених виплат.

   Згідно Положення про порядок призначення житлових субсидій, яке затверджене постановою КМУ від 21.10.1995 року №848 (зі змінами), у січні 2021 року нарахована субсидія на оплату житлово-комунальних послуг у готівковій і безготівковій формі 3793 сім’ям громади на загальну суму 5346,3 тис.грн., з яких:

- 4896,2 тис.грн. коштів субсидії 3547 громадянам нараховано у готівковій формі;

- 450,1 тис.грн. коштів субсидії 246 громадянам нараховано у безготівковій формі через спеціальні рахунки в АТ «Ощадбанк». Середній розмір субсидії у січні місяці складає по громаді 1674,90 грн.

     У лютому 2021 року нарахована субсидія на оплату житлово-комунальних послуг у готівковій і безготівковій формі 3174 сім’ям громади на загальну суму 3937,5 тис.грн., з яких:

- 3540,6 тис.грн. коштів субсидії 2934 громадянам нараховано у готівковій формі;

- 396,9 тис.грн. коштів субсидії 240 громадянам нараховано у безготівковій формі через спеціальні рахунки в АТ «Ощадбанк». Середній розмір субсидії у лютому місяці складає по громаді 1240,54 грн. Заборгованість з виплати житлової субсидії відсутня.

       За призначенням субсидій у звітному періоді звернулись 328 сімей міста і для встановлення їх права на призначення житлової субсидії були надіслані запити для отримання інформації: про забезпеченість комунальними послугами - до підприємств міста, що надають комунальні послуги; про доходи - до Державної податкової служби України; про доходи у вигляді пенсій та сплату єдиного податку - до Пенсійного фонду України.

      На підставі отриманих відповідей на запити субсидія призначена 230 сім‘ям, з яких 94 сім‘ям – надається в грошовій безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на спеціальні особисті рахунки в АТ «Ощадбанк» для виплати житлових субсидій. АТ «Ощадбанк» веде у відповідних автоматизованих системах обліку банку персоніфікований облік одержувачів житлової субсидії та коштів, які надходять на рахунок для виплати житлових субсидій, в розрізі кожного одержувача житлової субсидії. АТ «Ощадбанк» здійснює переказ коштів на рахунки управителів багатоквартирного будинку, об’єднань та виконавців комунальних послуг на підставі договорів, що укладаються між АТ «Ощадбанк» та житлово-комунальними підприємствами.  

У січні 2021 року субсидій на придбання твердого палива і скрапленого газу за 2020 рік по зверненням громадян у грудні 2020 року призначено 8 сім‘ям, яким нараховано коштів на суму 32,3 тис.грн.  

       За призначенням субсидій на придбання твердого палива і скрапленого газу на 2021 рік звернулося 119 сімей громади, з них призначено - 67 сім‘ям, яким нараховано коштів на суму 269,2 тис.грн.

 

   На виконання Закону України «Про верифікацію та моніторинг державних виплат»324-IX від 03.12.2019 року спеціалістами Департаменту у звітному періоді була проведена перевірка по 686 особовим справам одержувачів субсидії та державної допомоги, які були виявлені та надіслані Міністерством фінансів України для перевірки достовірності інформації, що визначена законодавством для призначення, нарахування або здійснення державних виплат і впливає на визначення права на отримання та розмір таких виплат, а також виявлення невідповідності даних у автоматизованих інформаційних системах, реєстрах, базах даних. У ході перевірки справ були виявлені своєчасно не задекларовані заявниками відомості про набуття права власності на житлові приміщення, транспортні засоби, земельні ділянки у 13 осіб. Виплата субсидії і державної допомоги таким особам призупинені і відповідно проводиться робота по поверненню коштів незаконно отриманої субсидії і допомоги до державного бюджету.

   Одержувачів різних видів державної допомоги станом на 01.03.2021 року значиться на обліку департаменту 2642 особи, яким нарахована допомога на суму 10 796,9 тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.

Згідно із Законом України “Про державну допомогу сім‘ям з дітьми” від 21.11.1992 року №2811-XII (зі змінами) до відділу грошових виплат і компенсацій звернулися у звітному періоді 260 сімей з дітьми, з яких призначена державна допомога 210 сім‘ям, в т.ч. 37 особам призначена допомога при народженні дитини.

     На обліку перебувають одержувачі допомоги сім‘ям з дітьми – 1128 осіб, які одержують допомогу на 1280 дітей, а саме:

*допомога у зв’язку з вагітністю та пологами                               - 22 жінки,

*допомога при народженні дитини                                               -   879 осіб на 921 дитину,

*допомога при усиновленні                                                             - 2 особи на 2 дитини,

*допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування - 66 опікунів на 79 дітей,

*допомога на дітей одиноким матерям                                         - 149 матерів на 268 дітей,

*тимчасова допомога на дітей, батьки яких ухиляються

від сплати аліментів                                                                       - 10 осіб на 10 дітей.

Нарахована державна допомога сім’ям з дітьми у звітному періоді та виплачена одержувачам допомоги на суму 3608,0 тис.грн.

     Постановою Кабінету Міністрів України від 29 липня 2020 року № 744 з 1 вересня 2020 року діє пілотний проект «Монетизація одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка». Розмір грошової компенсації становить 5763 грн. За призначенням компенсації протягом поточного року звернулась 31 жінка, які не отримали речовий «пакунок малюка». Перерахування коштів на спеціальну картку «Приватбанку» станом на 01.03.2021 року здійснено 29 одержувачам грошової компенсації на суму 166,4 тис.грн. В нашому місті карткою «пакунок малюка» можливо розрахуватися за придбання дитячих товарів у мережі магазинів «EVA» або в будь-якому інтернет-магазині дитячів товарів, вказаних на сайті Мінсоцполітики.

  

     За призначенням державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім‘ях, відповідно до постанови КМУ №250 від 13.03.2019 року «Деякі питання надання соціальної підтримки багатодітним сім‘ям», протягом звітного періоду звернулися 7 багатодітних сімей, яким призначена допомога на 7 дітей віком до 6 років у розмірі 1700 грн. на кожну дитину.

На обліку перебувають 200 багатодітних родин, які одержують виплати на 246 дітей.

Нарахована і проведена виплата допомоги за звітний період на загальну суму 432,9 тис.грн.  

     Згідно постанови КМУ №68 від 30.01.2019 року «Деякі питання надання послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня» проводиться відшкодування вартості послуги «муніципальна няня» у вигляді щомісячної адресної компенсаційної виплати одному з батьків дитини до трьох років. Станом на 01.03.2021 року перебуває на обліку та отримує компенсацію на догляд 1 особа за 1 дитину віком до трьох років.

Нарахована для виплати компенсація послуги у звітному періоді на суму 3,6 тис.грн.

  

     Згідно з Законом України “Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам віком до 18 років” № 2109-111 від 16.11.2000 року звернулися за призначенням допомоги у звітному періоді батьки 3 дітей з інвалідністю віком до 18 років.

Перебувають на обліку та одержують державну допомогу 471 особа: батьки 164 дітей з інвалідністю та 307 повнолітніх осіб з інвалідністю.

Проведено подовження виплати допомоги 14 особам з інвалідністю на підставі медичних довідок МСЕК.

Нарахована та виплачена допомога на суму 2111,7 тис.грн.,

   Згідно Закону України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям” №1768-111 від 01.06.2000 року (зі змінами) у звітному періоді звернулись 240 сімей, з них призначено допомогу 196 малозабезпеченим сім‘ям. Перебувають на обліку та одержують допомогу станом на 01.03.2021 року 293 малозабезпечені сім‘ї, в яких виховується 615 дітей, з яких 82 сім‘ї в яких виховується 299 дітей, є багатодітними (троє і більше дітей). Нарахована та виплачена допомога за звітний період на суму 2514,1тис.грн.

     Згідно Постанови Кабінету Міністрів “Про допомогу на догляд за інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу” № 1192 від 02.08.2000 року (зі змінами) протягом звітного періоду звернулася 21 особа, яким призначено щомісячну допомогу на догляд за психічно хворими.

Одержують допомогу на догляд станом на 01.03.2021 року 65 малозабезпечених осіб.

Нарахована та виплачена допомога на догляд на суму 246,7 тис.грн.

 

     Згідно постанови Кабінету Міністрів України ‘‘Про затвердження порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги‘‘ № 558 від 29.04.2004 року у звітному періоді проведено подовження виплати компенсації непрацюючим фізичним особам, які постійно надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги, 16 особам на підставі їх звернень з необхідними документами.

Зняття з виплати компенсації здійснено 6 особам з різних причин (смерть, виїзд, працевлаштування та ін.)

Отримують компенсацію станом на 01.03.2021 року 120 осіб.         

Нарахована та виплачена компенсація на загальну суму 62,8 тис.грн.

       Згідно постанови Кабінету Міністрів України ‘‘Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі‘‘ № 859 від 23.09.2020 року у звітному періоді звернулися 11 осіб, що надають соціальні послуги по догляду на непрофесійній особі, з яких 6 особам призначена компенсація. Отримують компенсацію станом на 01.03.2021 року 7 осіб, яким нарахована компенсація на суму 24,2 тис.грн., заборгованість з виплати компенсації відсутня.

     Згідно Закону України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю” № 1727-IV від 18.05.2004 року у звітному періоді звернулися за призначенням державної допомоги вперше 6 осіб з інвалідністю, з яких 3 особам призначено допомогу.

Подовження виплати допомоги особам з інвалідністю проведено 11 особам з інвалідністю на підставі медичних довідок МСЕК.

     За призначенням державної соціальної допомоги дитині померлого годувальника звернулися 4 особи, яким призначена допомога на 4 дітей. Подовження виплати проведено 3 особам на 3 дітей.

   За призначенням допомоги на догляд одиноким особам старше 80 років звернулися 17 осіб, з яких допомога на догляд призначена 16 громадянам в розмірі 707,60 грн. щомісячно.

     Допомогу на догляд одержують 4 малозабезпечені особи з інвалідністю І групи (підгрупи А і Б).  

Всього перебувають на обліку та одержують державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, і надбавку на догляд на звітну дату 235 осіб.

     Також, 2 особам виплачена допомога на поховання, із числа одержувачів державної соціальної допомоги, в сумі 7,1 тис.грн.

Нарахована та виплачена допомога у звітному періоді за рахунок коштів державного бюджету на суму 767,0 тис.грн., заборгованості з виплати допомоги немає.

       

     Перебувають на обліку 4 непрацюючих працездатних осіб, яким призначена згідно постанови Кабінету Міністрів України № 832 від 26.07.1996 року щомісячна компенсація по догляду за інвалідом 1 групи та похилою особою, якій виповнилось більше 80 років. Компенсація за звітний період нарахована на суму 0,3 тис.грн. за рахунок коштів державного бюджету.

     Згідно постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату»№1098 від 27.12.2017 року у звітному періоді звернулися за подовженням виплати тимчасової допомоги 16 осіб, подовжена виплата компенсації 13 особам.

Перебувають на обліку як одержувачі вказаної допомоги станом на 01.03.2021 року 49 осіб.

Нарахована та виплачена державна соціальна допомога у звітному періоді за рахунок коштів державного бюджету у загальній сумі 163,7 тис.грн.

   Згідно Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» Будинку сімейного типу «Лелека», Будинку сімейного типу «Благодать», Будинку сімейного типу «Відкрите серце» і Будинку сімейного типу «Промінь надії» та 2 прийомним сім’ям у звітному періоді нарахована державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та грошове забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам на загальну суму 547,1 тис.грн. та перераховано для сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за непрацюючих прийомних батьків до ПФУ в сумі 26,7 тис.грн.

 

     Згідно постанови КМУ №509 від 01.10.2014 року «Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції» на обліку станом на 01.03.2021 року перебуває 53 сім‘ї переселенців, в яких значиться 94 осіб: 38 працездатних осіб, 21 пенсіонер, 5 інвалідів і 29 неповнолітніх дітей.

       Родинам та одиноким особам, які були взяті на облік як внутрішньо переміщені особи, відповідно до постанови КМУ №505 від 01.10.2014 року «Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг», проводиться виплата щомісячної адресної допомоги. Так, станом на 01.03.2021 року на обліку перебуває 30 одержувачів грошової допомоги, у складі сім‘ї яких 51 особа, і яким у звітному періоді нарахована та виплачена допомога на суму 100,1 тис.грн.

       Відповідно до постанови КМУ № 185 від 08.04.2015 року «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби» за рахунок коштів державного бюджету нарахована одноразова матеріальна допомога 4 військовослужбовцям, звільненим з строкової служби, на суму 21,6 тис.грн.    

 

    З метою контролю за цільовим використанням бюджетних коштів головними державними соціальними інспекторами у звітному періоді здійснено 337 перевірок достовірності інформації, яка подається організаціями, підприємствами та установами для призначення громадянам різних видів державної допомоги.

     Проведено 99 обстежень матеріально-побутових умов проживання претендентів на призначення усіх видів державної допомоги, за результатами яких складені акти та прийняті рішення щодо надання допомоги.

   Направлено запит до Подільського центру соціальних служб для сімей, дітей та молоді з метою проведення обстеження матеріально-побутових умов проживання 1сім‘ї, цільового використання коштів допомоги при народженні дитини – 62 сімей.

   Згідно наданої інформації Подільським центром зайнятості відповідно до постанови КМУ №454 від 04.07.2017 року стосовно дотримання безробітним працездатним членом малозабезпеченої сім’ї законодавства про зайнятість-сприяння своєму працевлаштуванню та припинення реєстрації як безробітної особи, яка включена до складу малозабезпеченої сім’ї, перевірені 226 осіб, які перебувають на обліку в центрі зайнятості, як такі, що шукають роботу. В результаті перевірки згідно пункту 25 Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім‘ям здійснено припинення виплати допомоги 3 сім‘ям, як таким, що порушили законодавство у частині сприяння своєму працевлаштуванню.

     На міську комісію із соціальних питань підготовлені документи на 99 сімей, з яких по питанню призначення житлової субсидії - 69 сімей, нарахування пільги за фактичним місцем проживання – 30 сімей пільговиків. В ході роботи міської комісії прийнято позитивне рішення по 95 особам, відмовлено у задоволені заяв громадян міста по 4 справам.

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій

 

      На виконання постанови КМУ №117 від 29.01.2003 року «Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги» у Департаменті створено автоматизований банк даних для забезпечення єдиного державного обліку громадян, які мають право на пільги, згідно з законами України. Так, на обліку станом на 01.03.2021 року значиться 9060 особових справ пільгового контингенту населення громади, з них:

   133   особи з інвалідністю, внаслідок війни

   827   учасників бойових дій, в т.ч. 679 учасників бойових дій, які брали участь в АТО/ООС

   141   учасник війни

   156   сімей загиблих та померлих ветеранів війни

   607   ветеранів військової служби, ветеранів МВС та членів їх сімей

   204   постраждалих від аварії на ЧАЕС

2648   ветеранів праці

2286   дітей війни

     1   жертва нацистських переслідувань      

   184   багатодітних сімей, в яких виховується 627 дітей

1746   осіб з інвалідністю, внаслідок загального захворювання та з дитинства

   50   дітей з інвалідністю віком до 18 років

       Спеціалістами відділу протягом звітного періоду було прийнято 316 осіб територіальної громади, які звернулися з питань надання пільг різним категорія населення, та яким надані консультації з питань подачі та оформлення документів. Прийнято від громадян 42 заяви з необхідним пакетом документів для призначення пільги вперше. По питанням надання пільг та перебування на обліку видано 122письмових довідок. Протягом звітного періоду спеціалістами відділу надано 204 консультації в телефонному режимі з питань монетизації пільг, надання санаторно-курортного лікування, пільг на житлово-комунальні послуги у зв’язку зі зміною у 2021 році розміру податкової соціальної пільги.  

      

     На виконання вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування і районних державних адміністрацій» від 17.11.2020 року № 1009, розпорядження Кабінету Міністрів України «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Одеської області» від 12.06.2020 року № 720-р, була створена Подільська міська територіальна громада, до складу якої увійшли села Липецьке, Олександрівка, Казбеки, і відповідно протягом січня місяця 2021 року від управління соціального захисту населення Подільської РДА здійснено передача-прийом 349 особових справ пільгового контингенту населення вказаних трьох сіл для подальшого нарахування і виплати усіх видів пільг, на які особи мають право згідно законодавства України нашим Департаментом.

       З 01.10.2019 року набрав чинності Порядок надання пільг на оплату ЖКП у грошовій формі, затверджений постановою КМУ №373 від 17.04.2019 року «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі», відповідно до якого змінився механізм надання та розрахунку громадянам пільг. Відповідно до вимог Порядку виплата розрахованої суми пільги здійснюється за двома механізмами:

- у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на спеціальні рахунки в АТ «Ощадбанк»;

- у готівковій формі шляхом перерахування коштів на особисті банківські рахунки або за допомогою відділень «Укрпошти».

Нараховано пільгу за січень 2021 року на оплату житлово-комунальних послуг 2122 особам на загальну суму 2225,6 тис.грн., з яких:

- у готівковій формі нараховано коштів для надання пільги 1219 особам на суму 1544,2 тис.грн.;

- у безготівковій формі нараховано коштів для надання пільги 903 особам на суму 681,4 тис.грн. через спеціальні рахунки в АТ «Ощадбанк».  

Нараховано пільгу за лютий 2021 року на оплату житлово-комунальних послуг 2123 особам на загальну суму 1839,6 тис.грн., з яких:

- у готівковій формі нараховано коштів для надання пільги 1247 особам на суму 1283,0 тис.грн.;

- у безготівковій формі нараховано коштів для надання пільги 876 особам на суму 556,6 тис.грн. через спеціальні рахунки в АТ «Ощадбанк».  

Нараховано всього пільг на ЖКП за звітний період на суму4065,2 тис.грн.

Заборгованість з виплати пільги станом на 01.03.2021 року відсутня.

     За звітний період до відділу звернулися 15 осіб для забезпечення протезно-ортопедичними виробами (протези, ортопедичне взуття та інше) та засобами реабілітації (крісла-візки, милиці, палиці та інше), яким видано 64 направлення відповідно до Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення, затвердженого постановою КМУ від 05.04.2012 року №321 (зі змінами). На всі види засобів реабілітації 100% введені особисті дані до Централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), який знаходиться в мережі Інтернет.          

  У звітному періоді видана 1 санаторно-курортна путівка особі з інвалідністю в підвідомчий санаторій Міністерства соціальної політики.

       1 дитина з інвалідністю була направлена в реабілітацій установу ТОВ «KIND» за кошти державного бюджету 16,0 тис.грн.    

     Відділом видано:

* пільгових посвідчень особам з інвалідністю внаслідок війни - 2

* пільгових талонів на проїзд у залізничному транспорті - 1  

       Відповідно до обласної комплексної програми соціальної підтримки населення на 2021-2023 роки «Соціальний захист населення в Одеській області», затвердженої рішенням Одеської обласної ради від 24.12.2020 року № 38-VIII, спеціалістами відділу були направлені 76 справ для отримання матеріальної допомоги (стипендії) за рахунок обласного бюджету до КУ «Одеський обласний центр реабілітації змішаного типу для інвалідів і дітей інвалідів «Стратегія життя», з них:

- 24 справи осіб з інвалідністю внаслідок війни (АТО);

- 11 справ на дітей осіб з інвалідністю внаслідок війни (АТО);

- 14 справ на сім’ї загиблих, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою;

- 10 справ на сім’ї загиблих військових, які брали участь в бойових діях у Республіці Афганістан;

- 10 справ на сім’ї загиблих (померлих) учасників АТО;

- 7 справ на осіб з інвалідністю внаслідок війни та учасників бойових дій (Друга світова війна).  

    Компенсацій на продукти харчування постраждалим від аварії на ЧАЕС за кошти державного бюджету за звітний період нараховано на суму 67,7 тис.грн., виплачено компенсацій на суму 67,2 тис.грн. (в т.ч. за минулий рік 27,6 тис. грн.), заборгованість по виплаті компенсацій складає 28,1 тис.грн.

       За рахунок коштів місцевого бюджету виплачено:

- на поховання непрацюючих працездатних громадян 7 особам на суму 9,5 тис.грн.;

- адресна матеріальна допомога громадянам міста виплачена 174 особам на суму 189,5 тис.грн.;

- компенсація за пільгове перевезення громадян пільговим автобусом на суму 544,8 тис.грн.;

- пільги на послуги зв‘язку на суму 6,5 тис.грн.

     03.02.2021 року в приміщенні виконавчого комітету під головуванням заступника Подільського міського голови відбулося засідання міської комісії для розгляду питань, пов’язаних з виплатою грошової компенсації за належні для отримання житла деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членам їх сімей. За порядком денним розглядалося питання, пов’язане з перерахунком грошової компенсації для отримання житла деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а саме особам з інвалідністю внаслідок війни, які звернулися за компенсацією у 2019 році та її не отримали у 2020 році.  

     08.02.2021 року в приміщенні виконавчого комітету під головуванням заступника Подільського міського голови було проведено перше засідання комітету забезпечення доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури, на якому були підведені підсумки роботи за 2020 рік та затверджено план роботи на 2021 рік.

                       Управління з питань праці, соціально-трудових відносин та сімейної політики                                                                  

Відділ сімейної політики

       На виконання Закону України від 07.12.2017року № 2229-VІІ «Про запобігання та протидію домашньому насильству», постанови Кабінету Міністрів України від 22.08.2018 року № 658 «Про затвердження порядку взаємодії суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі», Подільським відділом поліції ГУНП в Одеській області до Департаменту направляються повідомлення щодо виявлення фактів вчинення насильства в сім’ях громадян нашої територіальної громади. По кожному повідомленню проводиться аналітична робота та направляються матеріали для проведення соціальної роботи відповідними службами. З сім’ями проводиться індивідуальна профілактична робота фахівцями із соціальної роботи Подільського міського центру соціальних служб і спеціалістами служби у справах дітей.

       За січень-лютий 2021 року спеціалістами відділу зареєстровано 43 повідомлення стосовно сімей/осіб, в яких вчинено насильство: з них 39 – стосовно жінок, 2 – стосовно дитини, 2 - стосовно чоловіків. Із загальної кількості зареєстрованих повідомлень - 41 надійшло від поліції, 2 - надійшли від приймального відділення лікарні. Головний спеціаліст відділу приймає участь у виїзді мобільної бригади соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі, при Подільському міському центрі соціальних служб до сімей, в яких було скоєно домашнє насильство.

       Відповідно до покладених завдань забезпечується виконання Закону України «Про протидію торгівлі людьми», постанов КМУ від 23.05.2012 року № 417 «Про затвердження Порядку встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми» та від 22.08.2012 року № 783 «Про затвердження порядку взаємодії суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми» та інших нормативно-правових актів в цій сфері. Протягом звітного періоду вищезазначених фактів не виявлено.

       Відповідно до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» від 04.09.2008 року № 375-VI у місті розпочато роботу щодо організації та проведення оздоровчої кампанії у 2021 році. Підготовлено та затверджено рішення Подільської міської ради Подільського району від 10.02.2021 року № 48-І «Про затвердження програми оздоровлення та відпочинку дітей Подільської міської територіальної громади на 2021-2023 роки». З метою належної організації оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки за рахунок бюджетних коштів проводиться робота по оновленню єдиної бази даних дітей, які потребують особливої уваги та підтримки. Протягом звітного періоду прийнято 55 заяв, інформацію стосовно потреби надано до Департаменту соціальної та сімейної політики Одеської обласної державної адміністрації.

       Згідно Закону України «Про соціальні послуги» від 17.01.2019 року № 2671-VIII до Департаменту у звітному періоді для отримання соціальних послуг звернулося 65 осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги, в тому числі КЗ Центр надання соціальних послуг «Родина» відділенням соціального обслуговування вдома - 55 осіб, пункт прокату засобів реабілітації – 1 особа, відділення геріатричного стаціонарного догляду – 2 особи на платній основі, відділення соціально-психологічної допомоги сім’ям та особам, які зазнали вплив війни – 7 осіб. До відділення соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями та раннього втручання звернулись 2 особи за послугою амбулаторного відвідування.  

       Проведено 1 засідання комісії з соціальних питань, на якому розглядалися питання взяття на обслуговування КЗ Центр надання соціальних послуг «Родина» відділенням соціального обслуговування вдома громадян громади, що мають рідних, які повинні забезпечити догляд і допомогу, але як виняток можуть звільнятись від плати. Відповідно до прийнятих рішень відділом сімейної політики підготовлені листи та направлення на обслуговування.

     У зв’язку із створенням Подільської міської територіальної громади та приєднанням сіл Липецьке, Олександрівка і Казбеки проведена робота щодо визначення потреби у наданні соціальних послуг КЗ Центр надання соціальних послуг «Родина» відділенням соціального обслуговування вдома.    

     З метою посилення соціального захисту малозабезпечених верств населення громади розроблено та прийнято рішення Подільської міської ради Подільського району від 10.02.2021 року № 47-І «Про затвердження цільової програми соціальної підтримки населення Подільської міської територіальної громади на 2021-2023 роки».

     Наказом директора Департаменту затверджено план заходів щодо діяльності установ та закладів соціального захисту в м. Подільськ в осінньо-зимовий період 2020-2021 років. Протягом звітного періоду надзвичайних ситуацій не виникало.

     На виконання постанови КМУ від 01.06.2020 року № 515 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2017 року № 877», відповідно до вимог Порядку та умов продовжується робота щодо належного використання сум компенсацій перерахованих на рахунки осіб, з числа дітей, позбавлених батьківського піклування для придбання житла. У 2020 році відповідно до розподілу з державного бюджету для надання грошової компенсації за належні для використання житлові приміщення виділено 1154,95 тис.грн. для придбання 3 квартир/будинків.

     Відповідно до постанови КМУ від 23.09.2020 року № 859«Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі» проведена робота щодо підтвердження факту спільного проживання з особою, якій надаються соціальні послуги та догляд за нею. Протягом звітного періоду складено 10 актів, порушень не виявлено.  

     Отримано 3 запити від Подільського міськрайонного відділу філії Державної установи «Центр пробації» в Одеській області щодо отримання відомостей про обвинуваченого, стосовно якого надійшла ухвала суду щодо складання досудової доповіді та щодо осіб, які мають звільнитися з установи виконання покарання.  

   Згідно розпорядження міського голови №79 від 25.03.2020 року «Про створення мобільної бригади для по-квартирного (по-дворового) обходу одиноко проживаючих осіб похилого віку та осіб з інвалідністю І групи», до складу мобільної бригади увійшли представники Департаменту, КЗ центр надання соціальних послуг «Родина»; Подільського міського центру соціальних служб; ГО «Подільська організація ветеранів України», якою з метою визначення потреб та реагування на звернення у поточному році проведено 5 обстежень.

     Підготовлено проекти рішень про створення комісій при виконавчому комітеті Подільської міської ради Подільського району Одеської області.

                                 Відділ з охорони здоров’я та медичного забезпечення

              

     Відповідно до покладених завдань відділом забезпечується виконання постанови від 25.11.2020 року №1180 «Деякі питання реалізації пілотного проекту із надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка», проводиться моніторинг щодо орієнтовної кількості жінок, які стоять на обліку у жіночій консультації та планують народити дитину.Станом на 01.03.2021 року кількість вагітних жінок, які взяті на облік в жіночій консультації КНП «Подільська міська лікарня» Подільської міської ради Подільського району Одеської області складає 85 осіб. Відповідно до даної інформації направлено потребу у придбанні необхідної кількості «пакунків малюка» до Департаменту соціальної та сімейної політики Одеської обласної державної адміністрації.

 В період з 01.01.2021 року по 28.02.2021 року в пологовому будинку КНП «Подільська міська лікарня» Подільської міської ради Подільського району Одеської області народилося 66 дітей.З метою впровадження проекту із надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка», за сприянням ЮНОПС, відповідно до акту прийому передачі від 26.01.2021 року пологовий будинок КНП «Подільська міська лікарня» Подільської міської ради Подільського району Одеської області забезпечений даною натуральною допомогою. Видача даної допомоги надається у пологовому будинку під час виписки дитини. Протягом звітного періоду видано 38 «пакунків малюка».

   На підставі наказу Міністерства охорони здоров’я від 19.03.2018 року №503 та затвердженого Порядку вибору лікаря, який надає первинну медичну допомогу, та форми декларації про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу, відділом проводиться моніторинг підписаних декларацій про вибір лікаря який надає первинну лікарську допомогу. Станом на 01.03.2021 року «Центром первинної медико-санітарної допомоги Подільської міської ради Подільського району Одеської області» підписано 28549 декларацій. Процент підписаних декларацій відносно до зареєстрованого населення складає 70,6%.

     На виконання п.2 розділу I додатку 3 міської цільової програми «Доступна медицина на 2021-2022 роки» задля забезпечення технічними засобами та виробами медичного призначення інвалідів та дітей-інвалідів відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2009 року №1301 зареєстровано 2 договори з 2 фармацевтичними компаніями, про відшкодування витрат на 2021 рік. За звітний період опрацьовано 1 звіт про відпущені технічні засоби аптеками міста. Перевірено відповідність кількості відпущених технічних засобів до виписаних рецептів та подано на відшкодування. Загальна кількість рецептів складає 19, на суму 31,55 тис. грн. Протягом поточного року забезпечено 19 осіб.

    Для забезпечення технічними засобами та виробами медичного призначення інвалідів та дітей-інвалідів відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2009 року № 1301 спеціалістами відділу проводиться робота з обліку осіб, які відповідно індивідуальної програми реабілітації мають право на забезпечення даними виробами за рахунок бюджету територіальної громади. Станом на 01.03.2021 року на обліку відділу перебуває 46 осіб. Ведеться постійний моніторинг індивідуальних програм реабілітації.

   З метою дотримання законодавства у сфері надання медичних послуг протягом лютого місяця було здійснено відвідування 2 осіб, що перебувають на обліку відділу охорони здоров’я та складено акти визначення потреб осіб з інвалідністю, де надано рекомендації у поновленні індивідуальних програм реабілітації.

     На виконання п.3 розділу I додатку 3 міської цільової програми «Доступна медицина на 2021-2022 роки» для забезпечення лікарськими засобами пільгової категорії населення відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 17.08.1998 року № 1303 зареєстровано 2 договори з 2 фармацевтичними компаніями, про відшкодування витрат на 2021 рік. Станом на 01.03.2021 року на обліку відділу перебуває 27 осіб. За звітний період опрацьовано 1 звіт про відпущені препарати аптеками міста. Перевірено відповідність кількості відпущених упаковок до виписаних рецептів та подано на відшкодування. Загальна кількість рецептів складає 17, на суму 15.6 тис. грн. Протягом січня місяця 2021 року забезпечено 14 осіб.

     На виконання п.4 розділу I додатку 3 міської цільової програми «Доступна медицина на 2021-2022 роки» передбачено забезпечення хворих у разі амбулаторного лікування, лікарськими засобами за рецептами, які відпускаються з оплатою 50% їх вартості, зареєстровано 2 договори з 2 фармацевтичними компаніями, про відшкодування витрат на 2021 рік.

     На виконання п.5 розділуI додатку 3 міської цільової програми «Доступна медицина на 2021-2022 роки» задля пільгового забезпечення медикаментами та виробами медичного призначення учасників АТО у разі їх амбулаторного лікування, зареєстровано 2 договори з 2 фармацевтичними компаніями, про відшкодування витрат на 2021 рік.

     На виконання п.5 розділу II додатку 3 міської цільової програми «Доступна медицина на 2021-2022 роки» з метою відшкодування вартості обстеження методом комп’ютерної томографії за рахунок коштів територіальної громади зареєстровано 1 договір з діагностичним центром на 2021 рік. За звітний період опрацьовано 2 звіти про проведені діагностичні дослідження методом комп’ютерної томографії. Перевірено відповідність проведення досліджень до «Порядку проведення та відшкодування вартості обстеження методом комп’ютерної томографії за рахунок коштів міського бюджету». Загальна кількість досліджень складає 323 послуги, на суму 258.4 тис.грн.

   З метою повноцінного забезпечення жителів новоутвореної територіальної громади спеціалістами відділу розроблено та подано на затвердження виконавчим комітетом Подільської міської ради Подільського району Одеської області проект рішення «Про затвердження порядку проведення відшкодування вартості обстеження методом комп’ютерної томографії за рахунок коштів бюджету територіальної громади» із врахуванням підпорядкованих територій.

   На виконання п.6 розділу II додатку 3 міської цільової програми «Доступна медицина на 2021-2022 роки» з метою відшкодування вартості безоплатного зубопротезування пільгових категорій громадян Подільської міської територіальної громади спеціалістами відділу розроблено та подано на затвердження виконавчим комітетом Подільської міської ради Подільського району Одеської області проект рішення «Про затвердження порядку безоплатного зубопротезування пільгових категорій громадян Подільської міської територіальної громади».

   У рамках реалізації обласної цільової програми «Доступна медицина на 2018-2020 роки», на виконання доручення Одеської обласної державної адміністрації щодо безоплатної передачі медичного обладнання спеціалістами відділу розроблено та подано на затвердження на черговій сесії Подільської міської ради Подільського району Одеської області проект рішення «Про надання згоди на безоплатну передачу до комунальної власності Подільської міської територіальної громади медичного обладнання, а саме: надати згоду на безоплатну передачу до комунальної власності Подільської міської територіальної громади з балансу комунального некомерційного підприємства «Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф» Одеської обласної ради» на баланс комунального некомерційного підприємства «Подільська міська лікарня» Подільської міської ради Подільського району Одеської області медичного обладнання, а саме: дефібрилятор-монітор D 500 та 3 (трьох) моніторів пацієнта Taurus 12.1.

     На виконання п.8 розділу II додатку 3 міської цільової програми «Доступна медицина на 2021-2022 роки» для забезпечення препаратами інсуліну пацієнтів, що потребують інсулінотерапії за життєвими показаннями відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.03.2016 року №239 «Деякі питання відшкодування вартості препаратів інсуліну» зареєстровано 1 договір з 1 фармацевтичною компанією, про фінансування витрат попереднього періоду. З лютого поточного року забезпечення препаратів інсуліну здійснюється на договірній основі між мережею аптек та обласним ендокринологічним центром.

    З метою урахування особливостей організації робочого процесу в умовах епідемії хвороби (COVID-19) та вжиття необхідних заходів для зменшення ризиків виникнення і поширення коронавірусної хвороби, спеціалістами відділу ведеться моніторинг осіб, яким амбулаторно підтверджено діагноз та тим у кого є підозра на захворювання. Станом на 01.03.2021 року за інформацією «Центру первинно медико-санітарної допомоги Подільської міської ради Подільського району Одеської області» загальна кількість осіб складає 2157 осіб.

       На виконання повноважень відділу охорони здоров’я та медичного забезпечення спеціалістами здійснено перевірку 1 фармацевтичного закладу міста, щодо забезпечення, відповідно до законодавства, пільгових категорій населення лікарськими засобами та виробами медичного призначення в межах виділених асигнувань. В ході перевірки порушень не виявлено. Виявлені зауваження виправлені в робочому порядку.

    З метою інформування населення громади на офіційному сайті виконавчого комітету Подільської міської ради Подільського району Одеської області розміщено інформацію про хід виконання міської цільової програми «Доступна медицина на 2019-2020 роки» за 2020 рік.      

    На виконання резолюції голови Одеської обласної державної адміністрації від 29.12.2020 року №15943/12.3 щодо забезпечення розміщення в населених пунктах соціальної реклами порядку отримання послуги єМалятко на офіційному веб-сайті Департаменту поширено соціальну рекламу «єМалятко – як зареєструвати дитину онлайн на порталі «Дія», також розміщено соціальне відео в ефірі комунального підприємства Телекомпанії «ПЕТ».

     На особистому прийомі та в телефонному режимі протягом звітного періоду надано консультацію 10 громадянам з питань, що належать до повноважень відділу.

        Відділ організаційно-правового забезпечення та автоматизованої обробки інформації

 

     Відділом протягом звітного періоду проведено роботу по укладанню договорів на 2021 рік, так з початку року в Департаменті укладено 13 договорів, які завізовані та зареєстровані відділом. Серед укладених договорів: про відшкодування вартості ліків, в т.ч. інсуліну, медичних та технічних засобів для таких категорій населення як інваліди I, II груп, онкохворі, учасники бойових дій (АТО/ООС), про відшкодування вартості пільгових перевезень тощо.

     Всього станом на 01.03.2021 року в судах на розгляді перебуває 6 позовних заяв про стягнення переплат на суму 6,2 тис. грн. На виконанні відділу державної виконавчої служби залишається 7 виконавчих листів на суму 21,6 тис. грн. Всього примусово стягнуто за рішеннями суду 2,7 грн.

       Протягом звітного періоду 2021 року до Департаменту надійшли 2 позовних заяви, Департаментом позови не подавались.   Своєчасно та якісно підготовані процесуальні документи по поданим позовам.

     Начальником відділу прийнято участь у 3 судових засіданнях суду першої інстанції, де розглядались питання визнання недієздатними та встановлення опіки над повнолітніми недієздатними особами.

     На виконання ЗУ «Про звернення громадян» протягом звітного періоду підготовлені детальні відповіді громадянам міста на 65 звернень, що надійшли на Урядову «гарячу лінію», на 20письмових звернень на ім’я директора Департаменту та на 10 звернень, що надійшли від вищестоящих органів («телефон зворотного зв’язку», особистий прийом міського голови тощо). Окрім того, відділом підготовлено 3 відповіді на інформаційні запити громадян та на 1 депутатське звернення.

    Протягом поточного року були підготовлені та розміщенні на сторінці Департаменту в соцмережі Fecebook 21 інформаційних роз‘яснювальних статей та виступів.

Директор Департаменту                                                                       А.А. Перепелиця

Вик. Клюшкіна О.А.,

тел. (04862) 3-05-80

 

 

 

 

Інформаційні роз‘яснювальні статті:

 

1. «Як отримати натуральну допомогу «пакунок малюка» або грошову компенсацію» 11.01.2021року

2. «Як отримати послугу єМалятко» 11.01.2021 року

3. «Інструкція отримання послуг на порталі «Дія» 12.01.2021 року

4. «Як зареєструвати дитину онлайн» 12.01.2021 року

5. «З 16 січня обслуговування – українською» 27.01.2021 року

6. «Як діяти, якщо ваше право на отримання інформації чи послуги державною мовою порушено» 27.01.2021 року

7. «Українська – наша мова» 27.01.2021 року

8. «Українська мова. Соціальна реклама» 27.01.2021 року

9. « Доставка натуральної допомоги «пакунок малюка» в регіони країни» 27.01.2021 року

10. «З 16 січня обслуговування – українською» 27.01.2021 року      

11. «Мова об‘єднує. Соціальна реклама» 27.01.2021 року

12. «Послуги – державною мовою» 27.01.2021 року

13. «Збір конкурсних заявок «Благодійна Україна» 03.02.2021 року

14. «Відвідування соціальних установ міста директором Департаменту» 08.02.2021 року

15.«Звіт Департаменту соціальної, сімейної політики та охорони здоров‘я про роботу за 2020 рік» 11.02.2021 року

16. «Надання «пакунку малюка» при народженні дитини у міському пологовому будинку» 11.02.2021 року

17. «Перерахунок розміру житлових субсидій та пільг за січень місяць 2021 року» 12.02.2021 року

18. «Надання компенсації споживачам електричної енергії, які користуються у будинках і квартирах електроопаленням» 15.02.2021 року

19. «Як дізнатися про розмір субсидії онлайн» 15.02.2021 року

20. «Підвищення розміру надбівки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю» 15.02.2021 року

21. «Реабілітаційні послуги дітям з інвалідністю в 2021 році» 15.02.2021 року