Best Joomla Templates by User Reviews BlueHost

УВАГА! Новий сайт Подільської міської територіальної громади розташований за посиланням: https://podilska-gromada.gov.ua/

 

І Н Ф О Р М А Ц І Я

про роботу Управління соціального захисту  населення Подільської міської ради

за січень-червень 2017 року

      Спеціалістами Приймальні відділу грошових виплат і компенсацій управління протягом звітного періоду 2017 року:  

·        було прийнято 2 624 громадянина нашого міста, які звернулися у Приймальню управління з питань  призначенням різних видів державної соціальної допомоги та житлової субсидії та яким надані консультації з питань подачі та оформлення документів, призначення і виплати різних видів державних соціальних допомог, компенсацій  та житлової субсидії;

·         видано   3 627 повідомлень про результати призначення державної допомоги та житлової субсидії;

·         одержувачам державної допомоги  видано  1 215 довідок про одержані ними доходи;

·         видані 23 пільгових посвідчень інвалідам, які перебувають на обліку управління і одержують державну допомогу замість пенсії.

 

          На оплату житлово-комунальних послуг у червні 2017 року отримали житлову субсидію 760 сімей нашого міста. За призначенням субсидій на ЖКП у звітному періоді звернулися до управління  900 сімей , з яких звернулися вперше 170 сімей, призначена субсидія  2 339 сім»ям  (у т.ч. і  по зверненням  у 2016 році).

Управлінням завершена робота по перепризначенню субсидії  з 01.05.2016 року 6 765 сім»ям  нашого міста  на наступний період, з яких у травні 2016 року - квітні 2017 року призначена субсидія  6 719 сім»ям.

У червні 2017 року управлінням розпочата робота по перепризначенню житлової субсидії  7 293  сім»ям  нашого міста на новий річний термін з 01.05.2017 року по 30.04.2018 року, з яких вже призначена субсидія на наступний період  573 сім»ям. 

Проведено 14 679 автоматичних перерахунків субсидії  на суму  -10 704,6 тис.грн.                    

Нараховано житлових субсидій  в  звітному періоді  на суму  32 325,0 тис.грн., профінансовано з державного бюджету та перераховано організаціям, що надають послуги, коштів у  сумі  28 130,6 тис.грн.  (в т.ч. на  погашення заборгованості за минулий рік у сумі  11 121,9 тис.грн.).

Заборгованість перед організаціями надавачами житлово-комунальних послуг по субсидіям станом на 01.07.2017 року складає   15 316,3 тис.грн.   

        

        Нарахування субсидій на придбання твердого палива і скрапленого газу  відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації №268/А-2016 від 06.05.2016 року «Про затвердження натуральних норм забезпечення населення області твердим паливом та скрапленим газом у 2016 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» по зверненням громадян у грудні 2016 року призначено 16 сім»ям,  нараховано на суму  29,2 тис.грн., профінансовано  79,5 тис.грн. (в т.ч. за минулий рік),  заборгованості  по виплаті готівки немає.

      У 2017 році для нарахування субсидій на придбання твердого палива і скрапленого газу відповідно до розпорядження голови обласної держадміністрації №188/А-2017 від 13.03.2017 «Про затвердження натуральних норм забезпечення населення області твердим паливом та скрапленим газом у 2017 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам»  :

- звернулися - 296 сімей,     з яких призначено  - 162 сім»ям,      нараховано на суму – 520,6 тис.грн., 

 профінансовано  -  186,4 тис.грн.,      заборгованість  по виплаті  готівки –  334,2 тис.грн.

        На обліку управління станом на 01.07.2017 року знаходяться 3 268 одержувачів різних видів державної допомоги, яким нарахована державна допомога на загальну суму  29 445,9  тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.

          Згідно із Законом України “Про державну допомогу сім»ям з дітьми” від 21.11.1992 року №2811-XII (зі змінами) до відділу грошових виплат і компенсацій управління звернулися у звітному періоді  905 сімей   з дітьми, з яких призначена державна допомога  858 сім»ям.  

У т.ч.  170 сім»ям, які проживають в місті, призначена допомога при народженні  дитини.

         На обліку управління перебувають одержувачі допомоги сім»ям з дітьми – 2 080 осіб, які одержують допомогу на  2 409 дітей, а саме:

·         допомога у зв’язку з вагітністю та пологами                                       -    23 жінки,

·         допомога  при народженні дитини                                                        -   1449 осіб на  1559 дітей,

·         допомога при усиновленні                                                                       -   1 особа на 1 дитину,

·         допомога по догляду  за дитиною  віком до 3 років                         -   10 осіб на 10 дітей,

·         допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування  -  78 опікунів на 102 дитини,

·         допомога  на дітей  одиноким матерям                                                -  493 матері на 706 дітей,

·         тимчасова допомога на дітей, батьки яких ухиляються

від сплати  аліментів                                                                                   -   26 осіб на  31 дитину.

         За  перерахунком  допомоги на дітей одиноким матерям з урахуванням середньомісячного доходу сім»ї  до управління з початку року звернулася 561 особа, відповідно до яких проведено 493 призначення  допомоги.  

         За перерахунком тимчасової допомоги на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, з урахуванням  середньомісячного доходу сім»ї  -  відбулося  37 звернень, відповідно до  яких проведено 26 призначень  допомоги.  

 Нараховано державної допомоги сім’ям з дітьми у звітному періоді  та виплачено одержувачам допомоги  на суму 16 599,4 тис.грн.,  заборгованість  з виплати  допомоги відсутня.

           

         Згідно з Законом України “Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам віком до 18 років” № 2109-111 від 16.11.2000 року звернулися за допомогою у звітному періоді батьки 8 дітей-інвалідів віком до 18 років  та  11 інвалідів з дитинства, отримують державну допомогу батьки  141 дитини – інваліда  та  263 дорослих інвалідів з дитинства.

 Також, управлінням проведено подовження виплати державної допомоги 30 інвалідам на підставі медичних довідок МСЕК.

Нарахована допомога  на суму  3 726,3  тис.грн., заборгованість з  виплати  допомоги  відсутня.

          Згідно Закону України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям” №1768-111 від 01.06.2000 року до управління у звітному періоді звернулися 659 сімей, з них призначено допомогу 540 малозабезпеченим сім»ям, перебувають на обліку управління та одержують допомогу станом на 01.07.2017 року 486 малозабезпечених сімей, в яких виховується 902 дитини, з яких 83 сім»ї в яких виховується 320  дітей, є багатодітними (троє і більше дітей).  

Нараховано допомоги за звітний період на суму7 324,1тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.

          Згідно Постанови Кабінету Міністрів “Про допомогу на догляд за інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу” № 1192 від 02.08.2000 року до управління протягом  звітного періоду звернулися 54 особи, з яких 53 особам призначено щомісячну допомогу на догляд за психічно хворими, перебувають на обліку управління та одержують допомогу на догляд  46 малозабезпечених осіб. Нарахована щомісячна допомога на догляд  на суму  487,3 тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня. 

          Згідно Закону України “Про соціальні послуги” № 966 від 19.06.2003 року до управління у звітному періоді звернулися 25 особи, які надають соціальні послуги по догляду, з яких 23 особам  призначена компенсація. Отримують компенсацію станом на 01.07.2017 року  191 особа. Нарахована компенсація на загальну суму  207,7 тис.грн., заборгованість з виплати компенсації  відсутня.

         Згідно Закону України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам” № 1727-IV від 18.05.2004 року до управління у звітному періоді звернулися за призначенням державної допомоги вперше 9 інвалідів загального захворювання, з яких 7 інвалідам призначено державну допомогу.

Подовження виплати державної допомоги проведено  21 інваліду на підставі медичних довідок МСЕК.

Перебувають на обліку управління та одержують державну соціальну допомогу  на звітну дату   90 осіб.

 Згідно Закону України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам»  державну соціальну допомогу на догляд  одержують  4 малозабезпечених інвалідів І групи (підгрупи А і Б).

Також, 2 особам виплачена допомога на поховання інвалідів, із числа одержувачів державної соціальної допомоги, у сумі  4,4 тис.грн.

  Нарахована та виплачена державна соціальна допомога у звітному періоді за рахунок коштів  Пенсійного фонду України у загальній сумі  575,6 тис.грн., заборгованості з виплати допомоги немає.  

       

            В управлінні перебуває на обліку  3 непрацюючі працездатні особи,  яким призначена згідно постанови Кабінету Міністрів України № 832 від 26.07.1996 року щомісячна компенсація по догляду за інвалідом 1 групи та похилою особою, якій виповнилось більше 80 років. Компенсація виплачується за рахунок коштів Пенсійного фонду України, за звітний період нарахована компенсація на суму  0,4 тис.грн., заборгованість з виплати відсутня.

         Згідно Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» Будинку сімейного типу «Лелека»  та Будинку сімейного типу «Благодать» і  3 прийомним сім’ям у звітному періоді нарахована державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та грошове забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам на загальну суму 496,4 тис.грн. та нараховано для сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове  державне соціальне страхування за непрацюючих  прийомних батьків до Пенсійного Фонду України у сумі 28,7 тис.грн., заборгованості з виплати державної допомоги перед одержувачами  немає.
 

          З метою контролю за цільовим використанням бюджетних коштів головним державним соціальним інспектором управління у звітному періоді здійснені 873 перевірки достовірності інформації, яка подається організаціями, підприємствами та установами для призначення громадянам  різних видів державної допомоги, у т.ч. 39 перевірок з відвідуванням міста роботи отримувачів  допомоги,  складено акти і  по виявленим  11 випадкам надання недостовірної інформації  проведені перерахунки.  

 Проведено  288 обстежень  матеріально-побутових умов проживання претендентів на призначення усіх видів державної допомоги, за результатами яких складені акти та прийняті рішення.

 На міську комісію із соціальних питань  підготовлені  документи на 153 сім»ї, які не мають право на загальних підставах одержати житлову субсидію та державну допомогу малозабезпеченим сім»ям.

 

        Головним спеціалістом управління з нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення та виплати пенсій Подільським об»єднаним управлінням Пенсійного фонду України здійснено перевірок  у звітному періоді:

  - призначених пенсійних справ                                                                - 115    

 - перерахованих пенсійних справ                                                            - 208   

 - виплати допомоги на поховання                                                           - 171    

 -  виплати недоотриманої пенсії у зв’язку  зі смертю пенсіонера   -  51  

 - здійснення відрахувань з пенсій                                                             - 30

 - разових доручень                                                                                        - 3   

При перевірці пенсійних справ та особових рахунків помилок, які порушують чинне законодавство та призвели до  переплати або недоплати пенсії, не виявлено.

          На виконання постанови Кабінету Міністрів  України  № 117 від  29.01.2003 року “Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги” в Управлінні створено автоматизований банк даних для забезпечення єдиного державного обліку фізичних осіб, які мають право на пільги, згідно з законами України. Так,  на персоніфікованому обліку управління станом на  01.07.2017 року  значаться  10 222особові справи пільгового контингенту населення міста, з них:

o       145   інвалідів Великої Вітчизняної війни

o       498   учасників  бойових дій, в т.ч. 330 - учасників бойових дій, які брали участь в АТО  

o       332   учасника війни

o       201   сім»я загиблих та померлих  ветеранів війни

o       662   ветерана військової служби, ветеранів  МВС та  сімей померлих

o       231   постраждалий  від аварії на  ЧАЕС

o      3320  ветеранів  праці

o      3031  дитина війни 

o         3      жертви нацистських переслідувань 

o         1      реабілітований 

o       185   багатодітних сімей, в яких виховується  649 дітей

o      2036  інвалідів загального захворювання та з дитинства

o       103   дитини-інваліда віком до 18 років

            По розрахункам на пільги на теплопостачання, електроенергію, скраплений та природний газ, водопостачання, водовідведення, квартплату, тверде паливо та зв’язок, інші пільги за звітний період 2017 року   нараховано на суму 5 160,1 тис.грн., профінансовано у сумі  4 086,0 тис.грн. (в т.ч.  за  минулий рік у сумі  1 429,6  тис.грн.), заборгованість станом на 01.07.2017 року по розрахункам на пільги складає  2 606,1  тис.грн. (в т.ч. за минулий рік у сумі  102,4 тис.грн.).  

    

             За  звітний період 2017 року  управлінням видано:

o    пільгових  посвідчень  ветеранам праці                                           - 1

o    пільгових посвідчень інвалідам війни                                               - 9

o    пільгових  посвідчень  сім»ям померлих ветеранів війни           - 1                                           

o    пільгових талонів на проїзд                                                                  - 2

         Телефонізовано у звітному періоді на пільгових умовах житлові помешкання 4 осіб  - 1 інваліда війни, 2 учасників бойових дій, 1 сім»ї померлого ветерана війни.

         До Дня Перемоги  відповідно до Закону України «Про статус ветеранів  війни, гарантії їх соціального захисту» та Закону України «Про жертви нацистських переслідувань» згідно з  постановою Кабінету Міністрів України №223 від 05.04.2017 року  у квітні-червні 2017 року проведена виплата одноразової грошової допомоги  ветеранам Великої Вітчизняної війни  1 103 особам на суму  1 259,5 тис.грн., а саме:

·            43  інвалідам війни 1 групи у розмірі 3500 грн.     

·            90  інвалідам війни 2 групи у розмірі  3100 грн.

·            18  інвалідам війни 3 групи у розмірі 2700 грн. 

·            405  учасникам бойових дій у розмірі 1200 грн.  

·            219  сім»ям загиблих та померлих ветеранів війни у розмірі 600 грн. 

·            328  учасникам війни та жертвам нацистських переслідувань у розмірі  500 грн. 

  

       За звітний період компенсацій постраждалим від аварії на ЧАЕС  нараховано на суму  213,2 тис.грн., виплачено компенсацій на суму 236,5 тис.грн. (в т.ч. за минулий рік 69,8 тис.грн.),  заборгованість по виплаті  компенсацій складає  46,5 тис.грн.

       За рахунок коштів державного бюджету  виплачена одноразова матеріальна допомога 10 інвалідам та  2 непрацюючим малозабезпеченим громадянам міста на загальну суму  7,3 тис.грн. 

      За рахунок коштів  обласного бюджету  відповідно до цільової програми соціальної підтримки населення області виплачено:  

·         компенсація на бензин та на транспортне обслуговування виплачена  50 інвалідам на суму  8.0 тис.грн.

·         компенсація на пільгове медичне обслуговування постраждалим від аварії на ЧАЕС на суму 59.6 тис.грн.

·         відшкодування витрат на поховання інвалідів війни і учасників бойових дій перераховано підприємствам по наданню ритуальних послуг  - 1 особи на суму 4,7 тис.грн.

·          щоквартальна допомога сім»ям, які виховують дітей з розумовою відсталістю - 4 сім»ям на суму 3,2 тис.грн.

·          щоквартальна матеріальна допомога багатодітним сім»ям, які виховують п»ять та більше неповнолітніх дітей,  - 7 сім»ям на суму 7,0 тис.грн.

·         адресна допомога сім’ям загиблих військових, які брали участь в бойових діях у Республіці Афганістан, - 8 особам на суму 27,0 тис.грн.

·         адресна допомога  сім»ям загиблих військових, які брали  участь  в АТО,  -  1 сім»ї на суму 12,0 тис.грн.

·         довічна стипендія громадянам, які досягли 90 річного віку – 33 особам на суму 79,3 тис.грн.

     За рахунок коштів   місцевого бюджету:

·         щомісячна грошова допомога  реабілітованим громадянам на суму 1,8 тис.грн.

·         на поховання непрацюючих працездатних громадян –   9 особам на суму  4,5 тис.грн.

·         адресна матеріальна допомога  громадянам міста - 471 особі на суму  229,4 тис.грн.

·         компенсація за пільгове перевезення громадян  пільговим автобусом  на суму 1159,7 тис.грн.

·         пільги  на  послуги зв»язку  на суму  77,3  тис.грн.

         До управління у звітному періоді звернулися  236 осіб для забезпечення ортопедичними виробами (протези, ортопедичне взуття та інше), яким видані  270 направлень відповідно до Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення, затвердженого Постановою КМУ №321 від 05.04.2012 року. На всі види засобів реабілітації 100% введені особисті дані до Центрального банку даних з проблем інвалідів (ЦБІ), який знаходиться в мережі Інтернет. Управлінням за звітний період було видано  2  інвалідні палиці. Також, видані   санаторно-курортні путівки   2 інвалідам війни і  1 учаснику бойових дій для оздоровлення у підвідомчих санаторіях Міністерства праці.

         На виконання Закону України «Про попередження насильства в сім’ї», Міністерства внутрішніх справ України від 07.09.2009 р. № 3131/386 «Про затвердження Інструкції щодо порядку взаємодії управлінь (відділів) з питань здійснення заходів з попередження насильства в сім’ї» Подільським МВ ГУМВС України Одеської області в порядку взаємодії направляються повідомлення до щодо виявлення фактів вчинення насильства в сім’ях громадян міста. Згідно кожного повідомлення проводиться аналітична робота та направляються матеріали для проведення соціальної роботи та взяття під супровід до служб, із зазначеними сім’ями проводиться індивідуальна профілактична робота соціальними працівниками центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, відділу-служби у справах дітей, управлінням у справах сім’ї , молоді та спорту.  Протягом звітного періоду було отримано  44 повідомлення.  Проводиться робота щодо порядку направлення жертв на корекційні програми.

          З метою забезпечення виконання Закону України «Про протидію торгівлі людьми», постанов КМУ від 23.05.2012  року №417 «Про затвердження Порядку встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми» та від 22.08.2012 року №783 «Про затвердження Порядку взаємодії суб'єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми», інших нормативно-правових актів в цій сфері призначено відповідального спеціаліста за ідентифікацію та оформлення документів по наданню статусу постраждалих від торгівлі людьми. Протягом  звітного періоду 2017 року вищезазначених фактів не виявлено.   

         Згідно Закону України «Про соціальні послуги» №966 від 19.06.2003 року до управління у звітному періоді для отримання соціальних послуг звернулися 42 особи, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги. Відповідно до постанови КМУ від 29.12.2009 року №1417 «Деякі  питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг)», зі змінами та доповненнями, управління здійснює координацію діяльності і контроль за виконанням законодавства України з питань реалізації державної соціальної політики у сфері соціального захисту населення, надання їм організаційно-методичної допомоги щодо правильності застосування законодавства у цій сфері. Протягом звітного періоду здійснені  виїзні перевірки, охоплено 57 осіб, які знаходяться на обслуговуванні та отримують соціальні послуги.

          Згідно постанови КМУ № 509 від 01.10.2014 року «Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої  території України та  районів проведення антитерористичної операції» до управління за жовтень 2014 року – червень 2017 року звернулися  197 сімей переселенців, в яких налічується 305 осіб – 97 працездатних осіб,  71 пенсіонерів,  16 інвалідів та  121 дитина.

 Також, відповідно до постанови КМУ №212 від 31.03.2015 року управлінням у поточному році проведено  41 призначення  допомоги на наступний шестимісячний термін,  сім»ям, які звернулися за подовженням виплати.

 Родинам та одиноким особам, які були взятті на облік як переселенці, відповідно до постанови КМУ №505 від 01.10.2014 року «Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг» нарахована щомісячна адресна допомога переселенцям для покриття витрат на проживання всього за весь період її призначення на загальну суму 2115,8 тис.грн.  У  поточному  2017 році  нараховано допомоги на  суму 311,6 тис.грн. Станом на 01.07.2017 року перебуває на обліку управління як одержувачі  щомісячної адресної допомоги  для покриття витрат на проживання  41 родина.  Заборгованість з виплати щомісячної адресної допомоги  станом на 01.07.2017 року складає 49,0 тис.грн. (допомога за червень місяць поточного року).

       Юрист управління у звітному періоді прийняв участь у 8-ти засіданнях суду, в т.ч. в апеляційній інстанції. Питання, що розглядались в судах стосувались  правильності  призначення та виплати управлінням  соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, відшкодування витрат на придбання твердого палива і скрапленого газу, а також, питання встановлення опіки над недієздатними особами. З розглянутих судових справ по двом винесено рішення суду першої інстанції на користь управління, по двом  у суді апеляційної інстанції прийнято рішення, також, на користь управління, одна справа перебуває на  розгляді суду першої інстанції.           

       Станом на  01.07.2017 року (згідно оперативних даних) заборгованість по виплаті заробітної плати  по  м.Подільську відсутня.

Проведено 7 засідань міської робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

 За звітній період зареєстровано 29 колективних трудових договорів та 8 змін і доповнень до них.

 Видано 18 довідок до Подільського об»єднаного управління Пенсійного фонду України для виплати родичам недоодержаної пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера. 

Згідно постанови КМУ №185 від 08.04.2015 року «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби»  у звітному періоді  прийнято 9 заяв від військовослужбовців, звільнених з військової строкової служби та нарахована одноразова матеріальна допомога на суму  16,9 тис.грн.   

У відділі відкрита телефонна лінія по зверненням працюючих громадян міста щодо законодавства про працю. За звітній  рік спеціалістами відділу надані  189 консультацій.

  Начальник управління                                                                         І.К. Коломейчук

07.07.2017 року