І Н Ф О Р М А Ц І Я
про роботу Управління соціального захисту населення Подільської міської ради
за 2017 рік
Спеціалістами Приймальні відділу грошових виплат і компенсацій управління протягом звітного року:
*було прийнято 6 554 громадянина нашого міста, які звернулися у Приймальню управління з питань призначенням різних видів державної соціальної допомоги та житлової субсидії та яким надані консультації з питань подачі та оформлення документів, призначення і виплати різних видів державних соціальних допомог, компенсацій та житлової субсидії;
*видано 5 118 повідомлень про результати призначення державної допомоги та житлової субсидії;
*одержувачам державної допомоги видано 2 493 довідки про одержані ними доходи;
*видано 51 пільгове посвідчення інвалідам, які перебувають на обліку управління і одержують державну допомогу замість пенсії.
На оплату житлово-комунальних послуг у грудні 2017 року отримали житлову субсидію 7601 сім»я нашого міста. За призначенням субсидій на ЖКП у звітному році звернулися до управління 2116 сімей, з яких звернулися вперше 452 сім»ї, призначена субсидія 3248 сім»ям (у т.ч. і по зверненням у 2016 році).
Управлінням завершена робота по перепризначенню субсидії на опалювальний період 2016-2017 років для 6765 сімей нашого міста, з яких у січні - квітні 2017 року призначена субсидія 1445 сім»ям.
У червні-жовтні 2017 року управлінням проводилася робота по перепризначенню житлової субсидії 7293 сім»ям нашого міста на неопалювальний період з 01.05.2017 року, з яких була призначена субсидія 6760 сім»ям.
У жовтні та листопаді 2017 року проведені автоматичні масові перепризначення субсидії на новий опалювальний період 2017-2018 років для 6760 сімей міста, з яких 259 сім»ям надання субсидії призупинено з 01.10.2017 року у зв»язку із наявністю простроченої понад два місяці заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, загальна сума якої перевищує 340 грн. Нарахування субсидії поновлено 401 сім»ї у зв»язку з тим, що громадяни документально підтвердили сплату заборгованості або укладення договору про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг.
Нараховано житлових субсидій в звітному році на суму 57 583,7 тис.грн., профінансовано з державного бюджету та перераховано організаціям, що надають послуги, коштів у сумі 51 738,9 тис.грн. (в т.ч. на погашення заборгованості за минулий рік у сумі 11 121,9 тис.грн.).
Заборгованість перед організаціями надавачами житлово-комунальних послуг по субсидіям станом на 01.01.2018 року складає 16 966,7 тис.грн.
На виконання вимог постанови КМУ №300 від 26.04.2017 року по виплаті населенню частини невикористаної суми субсидії на оплату послуг з газо/електропостачання для індивідуального опалення (монетизація субсидії) управлінням у липні-жовтні поточного року було проведено прийом заяв від одержувачів житлової субсидії, у яких за даними Подільського Управління експлуатації газового господарства і Подільського підприємства електричних мереж залишилася на особових рахунках невикористання сума субсидії. До управління було подано всього заяв від 666 сімей. У листопаді управлінням завершена робота по нарахуванню та виплаті частин невикористаної суми субсидії, які підлягають монетизації на загальну суму 371,1 тис.грн., в т.ч. 0,2 тис.грн. на послуги Укрпошти : кількість осіб, яким була проведена виплата – 666, з яких опалення природним газом - 654 на суму 369,3 тис.грн., електроопалення – 12 на суму 1,6 тис.грн. Заборгованості з виплати населенню частини невикористаної суми субсидії немає.
Нарахування субсидій на придбання твердого палива і скрапленого газу відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації №268/А-2016 від 06.05.2016 року «Про затвердження натуральних норм забезпечення населення області твердим паливом та скрапленим газом у 2016 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» по зверненням громадян у грудні 2016 року призначено 16 сім»ям, нараховано на суму 29,2 тис.грн., профінансовано 79,5 тис.грн. (в т.ч. за минулий рік), заборгованості по виплаті готівки немає.
У 2017 році для нарахування субсидій на придбання твердого палива і скрапленого газу відповідно до розпорядження голови обласної держадміністрації №188/А-2017 від 13.03.2017 «Про затвердження натуральних норм забезпечення населення області твердим паливом та скрапленим газом у 2017 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» :
- звернулися - 432 сім»ї, з яких призначено - 332 сім»ям, нараховано на суму – 1 016,5 тис.грн.,
профінансовано - 868,5 тис.грн., заборгованість по виплаті готівки – 148,0 тис.грн.
Відповідно до розпорядження голови обласної держадміністрації №1235/А-2017 від 21.12.2017 року «Про внесення змін до розпорядження голови обласної держадміністрації №188/А-2017 від 13.03.2017 року» проведено перерахунок розміру призначених з 03.06.2017 року субсидій на придбання твердого палива і скрапленого газу у зв»язку із підвищенням вартості вугілля і скрапленого газу. Перерахована субсидія готівкою 125 сім»ям на загальну суму 15,6 тис.грн.
На обліку управління станом на 01.01.2018 року знаходиться 3 099 одержувачів різних видів державної допомоги, яким нарахована державна допомога на загальну суму 59 019,6 тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.
Згідно із Законом України “Про державну допомогу сім»ям з дітьми” від 21.11.1992 року №2811-XII (зі змінами) до відділу грошових виплат і компенсацій управління звернулися у звітному періоді 1 816 сімей з дітьми, з яких призначена державна допомога 1 721 сім»ї.
У т.ч. 352 сім»ям, які проживають в місті, призначена допомога при народженні дитини.
На обліку управління перебувають одержувачі допомоги сім»ям з дітьми – 1 895 осіб, які одержують допомогу на 2 212 дітей, а саме:
*допомога у зв’язку з вагітністю та пологами - 20 жінок,
*допомога при народженні дитини - 1300 осіб на 1400 дітей,
*допомога при усиновленні - 2 особи на 2 дитини,
*допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування - 72 опікуна на 93 дитини,
*допомога на дітей одиноким матерям - 477 матерів на 689 дітей,
*тимчасова допомога на дітей, батьки яких ухиляються
від сплати аліментів - 24 особи на 28 дітей.
За перерахунком допомоги на дітей одиноким матерям з урахуванням середньомісячного доходу сім»ї до управління з початку року звернулися 1122 особи, відповідно до яких проведено 1047 призначень допомоги.
За перерахунком тимчасової допомоги на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, з урахуванням середньомісячного доходу сім»ї - відбулося 70 звернень, відповідно до яких проведено 53 призначення допомоги.
Нараховано державної допомоги сім’ям з дітьми у звітному періоді та виплачено одержувачам допомоги на суму 33 114,2 тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.
Згідно з Законом України “Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам віком до 18 років” № 2109-111 від 16.11.2000 року звернулися за допомогою у звітному періоді батьки 15 дітей-інвалідів віком до 18 років та 23 інваліда з дитинства, отримують державну допомогу батьки 139 дітей – інвалідів та 269 дорослих інвалідів з дитинства.
Також, управлінням проведено подовження виплати державної допомоги 74 інвалідам на підставі медичних довідок МСЕК.
1 особі, яка здійснила поховання інваліда 2 групи з числа одержувачів державної соціальної допомоги, виплачена допомога на поховання у сумі 2,6 тис.грн.
Нарахована допомога на суму 7 810,8 тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.
Згідно Закону України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям” №1768-111 від 01.06.2000 року до управління у звітному періоді звернулися 1286 сімей, з них призначено допомогу 1032 малозабезпеченим сім»ям, перебувають на обліку управління та одержують допомогу станом на 01.01.2018 року 439 малозабезпечених сімей, в яких виховується 861 дитина, з яких 92 сім»ї в яких виховується 352 дитини, є багатодітними (троє і більше дітей).
Нараховано допомоги за звітний період на суму 14 062,0 тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.
Згідно Постанови Кабінету Міністрів “Про допомогу на догляд за інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу” № 1192 від 02.08.2000 року до управління протягом звітного періоду звернулися 108 осіб, з яких 107 особам призначено щомісячну допомогу на догляд за психічно хворими, перебувають на обліку управління та одержують допомогу на догляд 54 малозабезпечені особи. Нарахована щомісячна допомога на догляд на суму 1034,3 тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.
Згідно Закону України “Про соціальні послуги” № 966 від 19.06.2003 року до управління у звітному періоді звернулася 61 особа, які надають соціальні послуги по догляду, з яких 58 особам призначена компенсація. Отримують компенсацію станом на 01.01.2018 року 186 осіб. Нарахована компенсація на загальну суму 411,3 тис.грн., заборгованість з виплати компенсації відсутня.
Згідно Закону України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам” № 1727-IV від 18.05.2004 року до управління у звітному періоді звернулися за призначенням державної допомоги вперше 28 інвалідів загального захворювання, з яких 23 інвалідам призначено державну допомогу; 1 особа, яка досягла пенсійного віку, але не набула права на пенсію; 2 особи за допомогою по втраті годувальника на дітей.
Подовження виплати державної допомоги проведено 41 інваліду на підставі медичних довідок МСЕК. Перебувають на обліку управління та одержують державну соціальну допомогу на звітну дату 105 осіб.
Згідно Закону України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам» державну соціальну допомогу на догляд одержують 4 малозабезпечених інвалідів І групи (підгрупи А і Б).
Також, 6 особам виплачена допомога на поховання інвалідів, із числа одержувачів державної соціальної допомоги, у сумі 14,2 тис.грн.
Нарахована та виплачена державна соціальна допомога у звітному періоді за рахунок коштів Пенсійного фонду України у загальній сумі 1 559,5 тис.грн., заборгованості з виплати допомоги немає.
В управлінні перебуває на обліку 3 непрацюючі працездатні особи, яким призначена згідно постанови Кабінету Міністрів України № 832 від 26.07.1996 року щомісячна компенсація по догляду за інвалідом 1 групи та похилою особою, якій виповнилось більше 80 років. Компенсація виплачується за рахунок коштів Пенсійного фонду України, за звітний період нарахована компенсація на суму 1,0 тис.грн., заборгованість з виплати відсутня.
Згідно Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» Будинку сімейного типу «Лелека» та Будинку сімейного типу «Благодать» і 3 прийомним сім’ям у звітному періоді нарахована державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та грошове забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам на загальну суму 980,6 тис.грн. та нараховано для сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за непрацюючих прийомних батьків до Пенсійного Фонду України у сумі 45,9 тис.грн., заборгованості з виплати допомоги перед одержувачами немає.
З метою контролю за цільовим використанням бюджетних коштів головним державним соціальним інспектором управління у звітному періоді здійснено 2030 перевірок достовірності інформації, яка подається організаціями, підприємствами та установами для призначення громадянам різних видів державної допомоги, у т.ч. 46 перевірок з відвідуванням міста роботи отримувачів допомоги, складено акти і по виявленим 16 випадкам надання недостовірної інформації проведені перерахунки.
Проведено 697 обстежень матеріально-побутових умов проживання претендентів на призначення усіх видів державної допомоги, за результатами яких складені акти та прийняті рішення.
Проведено обстеження внутрішньо переміщених осіб з метою підтвердження фактичного проживання відповідно до постанови КМУ №365 від 08.06.2016 року – 165 осіб, з яких не підтверджено місце проживання – 48.
Згідно наданої інформації Подільським центром зайнятості відповідно до постанови КМУ №454 від 04.07.2017 року стосовно дотримання безробітним працездатним членом малозабезпеченої сім’ї
законодавства про зайнятість у частині сприяння своєму працевлаштуванню та припинення реєстрації як безробітної особи, яка включена до складу малозабезпеченої сім’ї, перевірено 462 особи, які перебувають на обліку в центрі зайнятості, як такі, що шукають роботу. В результаті перевірки згідно пункту 25 Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім»ям здійснено припинення виплати державної соціальної допомоги 17 малозабезпеченим сім»ям , як таким, що порушили законодавство у частині сприяння своєму працевлаштуванню.
На міську комісію із соціальних питань підготовлені документи на 448 сімей, які не мають право на загальних підставах одержати житлову субсидію та державну допомогу малозабезпеченим сім»ям.
Головним спеціалістом управління з нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення та виплати пенсій Подільським об»єднаним управлінням Пенсійного фонду України здійснено перевірок у звітному періоді:
- призначених пенсійних справ - 460
- перерахованих пенсійних справ - 635
- виплати допомоги на поховання - 445
- виплати недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера - 124
- здійснення відрахувань з пенсій - 109
- разових доручень - 3
При перевірці пенсійних справ та особових рахунків помилок, які порушують чинне законодавство та призвели до переплати або недоплати пенсії, не виявлено.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України № 117 від 29.01.2003 року “Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги” в Управлінні створено автоматизований банк даних для забезпечення єдиного державного обліку фізичних осіб, які мають право на пільги, згідно з законами України. Так, на персоніфікованому обліку управління станом на 01.01.2018 року значиться 10002особові справи пільгового контингенту населення міста, з них:
138 інвалідів Великої Вітчизняної війни
528 учасників бойових дій, в т.ч. 363 - учасників бойових дій, які брали участь в АТО
305 учасників війни
192 сім»ї загиблих та померлих ветеранів війни
647 ветеранів військової служби, ветеранів МВС та сімей померлих
231 постраждалий від аварії на ЧАЕС
3230 ветеранів праці
2923 дітей війни
3 жертви нацистських переслідувань
1 реабілітований
182 багатодітні сім»ї, в яких виховується 637 дітей
1988 інвалідів загального захворювання та з дитинства
83 дитини-інваліда віком до 18 років
По розрахункам на пільги на теплопостачання, електроенергію, скраплений та природний газ, водопостачання, водовідведення, квартплату, тверде паливо та зв’язок, інші пільги за звітний період 2017 року нараховано на суму 8 176,4 тис.грн., профінансовано у сумі 8 101,8 тис.грн. (в т.ч. за минулий рік у сумі 1 429,6 тис.грн.), заборгованість станом на 01.01.2018 року по розрахункам на пільги складає 1 606,6 тис.грн.
За звітний період 2017 року управлінням видано:
*пільгових посвідчень ветеранам праці - 3
*пільгових посвідчень інвалідам війни - 13
*пільгових посвідчень учасникам війни - 1
*пільгових посвідчень сім»ям померлих ветеранів війни - 3
*пільгових талонів на проїзд - 4
Телефонізовано у звітному періоді на пільгових умовах житлові помешкання 4 осіб - 1 інваліда війни, 2 учасників бойових дій, 1 сім»ї померлого ветерана війни.
До Дня Перемоги відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та Закону України «Про жертви нацистських переслідувань» згідно з постановою Кабінету Міністрів України №223 від 05.04.2017 року у квітні-серпні 2017 року проведена виплата одноразової грошової допомоги ветеранам Великої Вітчизняної війни 1 124 особам на суму 1 284,7 тис.грн., а саме:
*43 інвалідам війни 1 групи у розмірі 3500 грн.
*90 інвалідам війни 2 групи у розмірі 3100 грн.
*18 інвалідам війни 3 групи у розмірі 2700 грн.
*426 учасникам бойових дій у розмірі 1200 грн.
*219 сім»ям загиблих та померлих ветеранів війни у розмірі 600 грн.
*328 учасникам війни та жертвам нацистських переслідувань у розмірі 500 грн.
На виконання обласної цільової програми соціальної підтримки населення на 2016-2017 роки «Захист і турбота» у листопаді місяці поточного року інвалідам Другої Світової війни і жертвам нацистських переслідувань видані 198 продуктових наборів.
За звітний період компенсацій постраждалим від аварії на ЧАЕС нараховано на суму 504,4 тис.грн., виплачено компенсацій на суму 537,8 тис.грн. (в т.ч. за минулий рік 69,8 тис.грн.), заборгованість по виплаті компенсацій складає 36,4 тис.грн.
За рахунок коштів державного бюджету виплачена одноразова матеріальна допомога 47 інвалідам та 5 непрацюючим малозабезпеченим громадянам міста на загальну суму 32,8 тис.грн.
За рахунок коштів державного бюджету компенсація підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації на особливий період за період 2014-2015 роки, згідно до постанови КМУ №105 від 04.03.2015 року, виплачена 28 підприємствам, установам, організаціям міста на загальну суму 1 795,8 тис.грн.
За рахунок коштів державного бюджету виплачена матеріальна допомога військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби, відповідно до постанови КМУ №185 від 08.04.2015 року, 26 особам на суму 68,8 тис.грн.
За рахунок коштів обласного бюджету відповідно до цільової програми соціальної підтримки населення області виплачено:
- компенсація на бензин та на транспортне обслуговування виплачена 50 інвалідам на суму 15,9 тис.грн.
- компенсація на пільгове медичне обслуговування постраждалим від аварії на ЧАЕС на суму 130,1 тис.грн.
- відшкодування витрат на поховання інвалідів війни і учасників бойових дій перераховано підприємствам по наданню ритуальних послуг 15 особам на суму 70,1 тис.грн.
- щоквартальна допомога сім»ям, які виховують дітей з розумовою відсталістю 4 сім»ям на суму 6,4 тис.грн.
- щоквартальна матеріальна допомога багатодітним сім»ям, які виховують п»ять та більше неповнолітніх дітей, 7 сім»ям на суму 7,0 тис.грн.
- адресна допомога сім’ям загиблих військових, які брали участь в бойових діях у Республіці Афганістан, 8 особам на суму 106,8 тис.грн.
- адресна допомога сім»ям загиблих військових, які брали участь в АТО, 2 сім»ям на суму 48,0 тис.грн.
- довічна стипендія громадянам, які досягли 90 річного віку, 33 особам на суму 146,4 тис.грн.
- щомісячна матеріальна допомога дітям військовослужбовців, які беруть участь у проведенні АТО, 36 особам на суму 73,2 тис.грн.
За рахунок коштів місцевого бюджету виплачено:
- щомісячна грошова допомога реабілітованим громадянам на суму 3,0 тис.грн.
- на поховання непрацюючих працездатних громадян 19 особам на суму 10,2 тис.грн.
- адресна матеріальна допомога громадянам міста 888 особам на суму 442,4 тис.грн.
- компенсація за пільгове перевезення громадян пільговим автобусом на суму 2 957,3 тис.грн.
- пільги на послуги зв»язку на суму 225,2 тис.грн.
- одноразова грошова допомога сім»ї загиблого військовослужбовця, який брав участь в АТО, 2 сім»ям на суму 41,1 тис.грн.
До управління у звітному періоді звернулися 295 осіб для забезпечення ортопедичними виробами (протези, ортопедичне взуття та інше), яким видані 345 направлень відповідно до Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення, затвердженого Постановою КМУ №321 від 05.04.2012 року. На всі види засобів реабілітації 100% введені особисті дані до Центрального банку даних з проблем інвалідів (ЦБІ), який знаходиться в мережі Інтернет. Управлінням за звітний період було видано 5 інвалідних палиць і 5 інвалідних візків. Також, видані санаторно-курортні путівки 4 інвалідам війни, 3 учасникам бойових дій, 13 інвалідам загального захворювання та 12 постраждалим від аварії на ЧАЕС для оздоровлення у підвідомчих санаторіях Міністерства соцполітики та санаторіях України.
На виконання Закону України «Про попередження насильства в сім’ї», Міністерства внутрішніх справ України від 07.09.2009 р. № 3131/386 «Про затвердження Інструкції щодо порядку взаємодії управлінь (відділів) з питань здійснення заходів з попередження насильства в сім’ї» Подільським МВ ГУМВС України Одеської області в порядку взаємодії направляються повідомлення до щодо виявлення фактів вчинення насильства в сім’ях громадян міста. Згідно кожного повідомлення проводиться аналітична робота та направляються матеріали для проведення соціальної роботи та взяття під супровід до служб, із зазначеними сім’ями проводиться індивідуальна профілактична робота соціальними працівниками центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, відділу-служби у справах дітей, управлінням у справах сім’ї , молоді та спорту. Протягом звітного періоду було отримано 74 повідомлення. Протягом звітного періоду здійснені виїзні перевірки, охоплено 56 осіб, які знаходяться під супроводом служб.
З метою забезпечення виконання Закону України «Про протидію торгівлі людьми», постанов КМУ від 23.05.2012 року №417 «Про затвердження Порядку встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми» та від 22.08.2012 року №783 «Про затвердження Порядку взаємодії суб'єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми», інших нормативно-правових актів в цій сфері призначено відповідального спеціаліста за ідентифікацію та оформлення документів по наданню статусу постраждалих від торгівлі людьми. Протягом звітного періоду 2017 року вищезазначених фактів не виявлено.
Згідно Закону України «Про соціальні послуги» №966 від 19.06.2003 року до управління у звітному періоді для отримання соціальних послуг звернулися 79 осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги. Відповідно до постанови КМУ від 29.12.2009 року №1417 «Деякі питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг)», зі змінами та доповненнями, управління здійснює координацію діяльності і контроль за виконанням законодавства України з питань реалізації державної соціальної політики у сфері соціального захисту населення, надання їм організаційно-методичної допомоги щодо правильності застосування законодавства у цій сфері. Протягом звітного періоду здійснені виїзні перевірки, охоплено 125 осіб, які знаходяться на обслуговуванні та отримують соціальні послуги. Підготовлено клопотання на розгляд виконавчого комітету Подільської міськради, щодо надання дозволу на отримання соціальних послуг, у разі винятку, 3 особам, які потребують сторонньої допомоги.
Згідно постанови КМУ № 509 від 01.10.2014 року «Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції» до управління за жовтень 2014 року–грудень 2017 року звернулися 205 сімей переселенців, в яких налічується 316 осіб, 99 працездатних осіб, 75 пенсіонерів, 16 інвалідів та 126 дітей. Станом на 01.01.2018 року на обліку управління перебувають 64 сім»ї переселенців, в яких значиться 115 осіб: 36 працездатних осіб, 29 пенсіонерів, 5 інвалідів і 45 неповнолітніх дітей.
Також, відповідно до постанови КМУ №212 від 31.03.2015 року управлінням у звітному році проведено 64 призначення допомоги на наступний шестимісячний термін, сім»ям, які звернулися за подовженням виплати.
Родинам та одиноким особам, які були взятті на облік як переселенці, відповідно до постанови КМУ №505 від 01.10.2014 року «Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг» нарахована щомісячна адресна допомога переселенцям для покриття витрат на проживання всього за весь період її призначення на загальну суму 2 359,9 тис.грн. У звітному 2017 році нараховано допомоги на суму 555,9 тис.грн. Станом на 01.01.2018 року перебуває на обліку управління як одержувачі щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання 31 родина. Заборгованість з виплати щомісячної адресної допомоги відсутня.
Головний спеціаліст, юрист відділу з питань праці та соціально-трудових питань управління у звітному році прийняв участь у 20-ти засіданнях суду, в т.ч. 6 засідань в апеляційній інстанції. Питання, що розглядались в судах стосувались правильності призначення та виплати управлінням соціального захисту населення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, відшкодування витрат на придбання твердого палива і скрапленого газу, виплати щорічної разової грошової допомоги учасникам бойових дій, а також, питання встановлення опіки над недієздатними особами. З розглянутих судових справ по 7 справам винесено рішення суду першої інстанції на користь управління, по 2 справам встановлено опіку, по 4 справам у суді апеляційної інстанції прийнято рішення, також, на користь управління.
У звітному році юристом управління підготовлено та подано до судів 1-ї інстанції 6 позовних заяв про стягнення надміру виплачених коштів соціальної допомоги на загальну суму 22,7 тис.грн., розгляд справ призначено на початок наступного року.
З початку року головним спеціалістом-юристом забезпечено проведення аналізу та візування договорів, що укладаються управлінням з різних напрямів його діяльності. Так, всього проаналізовано, завізовано та зареєстровано 110 договорів з питань забезпечення санаторно-курортним лікуванням пільгових категорій громадян, адміністративно-господарських питань, питань компенсації вартості житлово-комунальних послуг пільгових категорій громадян тощо.
Станом на 01.01.2018 року (згідно оперативних даних) заборгованість по виплаті заробітної плати по м.Подільську відсутня.
За рішенням виконавчого комітету Подільської міської ради №303 від 30.11.2017 року «Про затвердження нового складу комісій та рад при виконкомі Подільської міської ради» приведено у відповідність і затверджено новий склад 16 комісій і рад, в діяльності яких приймає активну участь управління.
Проведено 6 засідань міської робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення. Відповідно до розпорядження Голови обласної державної адміністрації від 20.02.2017 року №128/А-2017 «Про схвалення проекту рішення обласної ради «Про обласний бюджет Одеської області на 2017 рік» втратила чинність міська робоча група з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення та створена Комісія з питань дотримання законодавства про працю щодо легалізації зайнятості населення та забезпечення виплати заробітної плати (рішення виконавчого комітету Подільської міської ради № 209 від 27.07.2017 року). В вересні-грудні звітного року проведені 4 засідання комісія.
За звітній період зареєстровано 39 колективних трудових договорів та 10 змін і доповнень до них.
Видані 33 довідки до Подільського об»єднаного управління Пенсійного фонду України для виплати родичам недоодержаної пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера.
До відділу праці та соціально-трудових відносин відповідно до цільової програми соціальної підтримки населення області у 2016-2017 роках «Захист і турбота» за матеріальною допомогою дітям військовослужбовців, які беруть участь у проведені АТО, протягом звітного періоду звернулися 63 сім»ї мобілізованих військовослужбовців, яким нарахована матеріальна допомога на суму 128,1 тис. грн. (по 300 грн. на дитину щомісячно), виплачена матеріальна допомога на суму 73,2 тис. грн., заборгованість з виплати складає 54,9 тис.грн.
Згідно Постанови КМУ №185 від 08.04.2015 року «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби» за звітний період прийнято 26заяв від військовослужбовців, звільнених з військової строкової служби, та нарахована одноразова матеріальна допомога на суму 68,8 тис.грн.
За рішенням виконавчого комітету від 28.04.2016 року створена робоча група з вирішення питань щодо здійснення заходів із соціальної та професійної адаптації, затверджений склад робочої групи, Положення та Порядок надання послуг із соціальної та професійної адаптації. За звітний період проведено 1 засідання робочої групи, на якому визначені потреби учасників АТО в професійній адаптації, перелік професій та навчальні заклади, які здійснюватимуть навчання учасників АТО. Від учасників АТО на проходження професійної адаптації прийняті 82 заяви. Протягом звітного року пройшли навчання і закінчили підготовку водіїв транспортних засобів 36 учасників АТО.
У відділі відкрита телефонна лінія по зверненням працюючих громадян міста щодо законодавства про працю. За звітній рік спеціалістами відділу надано 357 консультацій.
На виконання ЗУ «Про звернення громадян» за звітний період управлінням підготовлені якісні повні відповіді громадянам міста на 218 звернень по Урядовій «гарячій» лінії і на 24 письмові звернення до начальника управління соціального захисту населення.
10.01.2018 року
Начальник управління Н.В. Кушнір