І Н Ф О Р М А Ц І Я
про роботу Управління соціального захисту населення Подільської міської ради
за січень 2018 рік
Спеціалістами Приймальні відділу грошових виплат і компенсацій управління протягом звітного року:
*було прийнято 873 громадянина нашого міста, які звернулися у Приймальню управління з питань призначенням різних видів державної соціальної допомоги та житлової субсидії та яким надані консультації з питань подачі та оформлення документів, призначення і виплати різних видів державних соціальних допомог, компенсацій та житлової субсидії;
*видано 525 повідомлень про результати призначення державної допомоги та житлової субсидії;
*одержувачам державної допомоги видана 161 довідка про одержані ними доходи;
*видані 5 пільгових посвідчень особам з інвалідністю, які перебувають на обліку управління і одержують державну допомогу замість пенсії.
На оплату житлово-комунальних послуг у січні 2018 року отримали житлову субсидію 7296 сімей нашого міста. За призначенням субсидій на ЖКП у звітному періоді звернулися до управління вперше 25 сімей, з яких призначена субсидія 23 сім»ям. За перерахунком субсидії у зв»язку зі зміною складу сім»ї або зміною переліку житлово-комунальних послуг звернулися до управління 96 сімей, яким були проведені необхідні перерахунки.
На виконання пункту 2.7 постанови КМУ №409 від 06.08.2014 року «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» управліннямбув проведений автоматичний перерахунок по зменшенню соціальної норми для надання субсидії по електропостачанню з 01.01.2018 року для 7 326 справ одержувачів субсидій на суму -205,8 тис.грн.
За поданням житлово-комунальних підприємств міста 97 сім»ям надання субсидії припинено з 01.01.2018 року у зв»язку із наявністю простроченої заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг. Поновлено нахування субсидії 3 сім»ям у зв»язку з тим, що громадяни документально підтвердили сплату заборгованості або укладення договору про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг.
Нараховано житлових субсидій в звітному періоді на суму 7800,6 тис.грн., фінансування з державного бюджету у січні місяці організаціям надавачам житлово-комунальних послуг не проводилося.
Заборгованість перед організаціями надавачами житлово-комунальних послуг по субсидіям станом на 01.02.2018 року складає 24 767,3 тис.грн. ( у т.ч. за минулий рік 16 966,7 тис.грн.).
Нарахування субсидій на придбання твердого палива і скрапленого газу відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації №188/А-2017 від 13.03.2017 «Про затвердження натуральних норм забезпечення населення області твердим паливом та скрапленим газом у 2017 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам», зі змінами від 21.12.2017 року, по зверненням громадян у грудні 2017 року призначено 3 сім»ям, нараховано на суму 3,7 тис.грн., профінансовано 147,9 тис.грн. – погашена заборгованість за минулий рік по 48 сім»ям, заборгованість по виплаті готівки складає 3,7 тис.грн.
На обліку управління станом на 01.02.2018 року знаходиться 2825 одержувачів різних видів державної допомоги, яким нарахована допомога на загальну суму 4 332,0 тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.
Згідно із Законом України “Про державну допомогу сім»ям з дітьми” від 21.11.1992 року №2811-XII (зі змінами) до відділу грошових виплат і компенсацій управління звернулися у звітному періоді 232 сім»ї з дітьми, яких призначена державна допомога.
У т.ч. 25 сім»ям, які проживають в місті, призначена допомога при народженні дитини.
На обліку управління перебувають одержувачі допомоги сім»ям з дітьми – 1 676 осіб, які одержують допомогу на 1 854 дитини, а саме:
*допомога у зв’язку з вагітністю та пологами - 41 жінка,
*допомога при народженні дитини - 1277 осіб на 1368 дітей,
*допомога при усиновленні - 2 особи на 2 дитини,
*допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування - 67 опікунів на 88 дітей,
*допомога на дітей одиноким матерям - 273 матері на 377 дітей,
*тимчасова допомога на дітей, батьки яких ухиляються
від сплати аліментів - 16 особи на 19 дітей.
За перерахунком допомоги на дітей одиноким матерям з урахуванням середньомісячного доходу сім»ї до управління з початку року звернулася 171 особа, відповідно до яких проведено 171 призначення допомоги.
За перерахунком тимчасової допомоги на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, з урахуванням середньомісячного доходу сім»ї - відбулося 5 звернень, відповідно до яких проведено 5 призначень допомоги.
Нараховано державної допомоги сім’ям з дітьми у звітному періоді та виплачено одержувачам допомоги на суму 2 224,6 тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.
Згідно з Законом України “Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам віком до 18 років” № 2109-111 від 16.11.2000 року звернулися за допомогою у звітному періоді батьки 1 дитини з інвалідністю віком до 18 років та 5 осіб з інвалідністю з дитинства, отримують державну допомогу батьки 140 дітей з інвалідністю та 272 дорослих осіб з інвалідністю.
Також, управлінням проведено подовження виплати державної допомоги 6 особам з інвалідністю на підставі медичних довідок МСЕК.
Нарахована допомога на суму 727,6 тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.
Згідно Закону України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям” №1768-111 від 01.06.2000 року до управління у звітному періоді звернулися 97 сімей, з них призначено допомогу 74 малозабезпеченим сім»ям, перебувають на обліку управління та одержують допомогу станом на 01.02.2018 року 385 малозабезпечених сімей, в яких виховується 748 дітей, з яких 83 сім»ї в яких виховується 322 дитини, є багатодітними (троє і більше дітей).
Нараховано допомоги за звітний період на суму 999,5тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.
Згідно Постанови Кабінету Міністрів “Про допомогу на догляд за інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу” № 1192 від 02.08.2000 року до управління протягом звітного періоду звернулися 11 осіб, яких призначено щомісячну допомогу на догляд за психічно хворими, перебувають на обліку управління та одержують допомогу на догляд 48 малозабезпечених осіб. Нарахована щомісячна допомога на догляд на суму 82,4 тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.
Згідно Закону України “Про соціальні послуги” № 966 від 19.06.2003 року до управління у звітному періоді звернулася 1 особа, яка надає соціальні послуги по догляду, і якій призначена компенсація. Отримують компенсацію станом на 01.02.2018 року 188 осіб. Нарахована компенсація на загальну суму 37,7 тис.грн., заборгованість з виплати компенсації відсутня.
Згідно Закону України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам” № 1727-IV від 18.05.2004 року до управління у звітному періоді звернулася за призначенням державної допомоги вперше 1 особа з інвалідністю, якій призначено державну допомогу.
За призначенням державної соціальної допомоги дитині померлого годувальника звернулося 5 осіб, яким призначена допомога на 5 дітей.
Подовження виплати державної допомоги проведено 4 особам з інвалідністю на підставі медичних довідок МСЕК.
Перебувають на обліку управління та одержують державну соціальну допомогу на звітну дату 104 особи.
Згідно ЗУ «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам» державну соціальну допомогу на догляд одержують 4 малозабезпечених інвалідів І групи (підгрупи А і Б).
Також, 1 особі виплачена допомога на поховання особи, із числа одержувачів державної соціальної допомоги, у сумі 2,9 тис.грн.
Нарахована та виплачена державна соціальна допомога у звітному періоді за рахунок коштів державного бюджету у загальній сумі 177,1 тис.грн., заборгованості з виплати допомоги немає.
В управлінні перебуває на обліку 2 непрацюючі працездатні особи, яким призначена згідно постанови Кабінету Міністрів України № 832 від 26.07.1996 року щомісячна компенсація по догляду за інвалідом 1 групи та похилою особою, якій виповнилось більше 80 років. Компенсація за звітний період нарахована на суму 0,1 тис.грн. за рахунок коштів державного бюджету, заборгованість з виплати відсутня.
Згідно Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» Будинку сімейного типу «Лелека» та Будинку сімейного типу «Благодать» і 3 прийомним сім’ям у звітному періоді нарахована державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та грошове забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам на загальну суму 76,6 тис.грн. та нараховано для сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за непрацюючих прийомних батьків до Пенсійного Фонду України у сумі 6,4 тис.грн., заборгованості з виплати допомоги перед одержувачами немає.
З метою контролю за цільовим використанням бюджетних коштів головним державним соціальним інспектором управління у звітному періоді здійснено 138 перевірок достовірності інформації, яка подається організаціями, підприємствами та установами для призначення громадянам різних видів державної допомоги, складено акти.
Проведено 28 обстежень матеріально-побутових умов проживання претендентів на призначення усіх видів державної допомоги, за результатами яких складені акти та прийняті рішення.
Проведено обстеження внутрішньо переміщених осіб з метою підтвердження фактичного проживання відповідно до постанови КМУ №365 від 08.06.2016 року – 9 осіб.
Згідно наданої інформації Подільським центром зайнятості відповідно до постанови КМУ №454 від 04.07.2017 року стосовно дотримання безробітним працездатним членом малозабезпеченої сім’ї
законодавства про зайнятість у частині сприяння своєму працевлаштуванню та припинення реєстрації як безробітної особи, яка включена до складу малозабезпеченої сім’ї, перевірено 124 особи, які перебувають на обліку в центрі зайнятості, як такі, що шукають роботу. В результаті перевірки згідно п.25 Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім»ям здійснено припинення виплати державної соціальної допомоги 11 малозабезпеченим сім»ям, як таким, що порушили законодавство у частині сприяння своєму працевлаштуванню.
На міську комісію із соціальних питань підготовлені документи на 22 сім»ї, які не мають право на загальних підставах одержати житлову субсидію та державну допомогу малозабезпеченим сім»ям.
Головним спеціалістом управління з нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення та виплати пенсій Подільським об»єднаним управлінням Пенсійного фонду України здійснено перевірок у звітному періоді:
- призначених пенсійних справ - 45
- перерахованих пенсійних справ - 25
- виплати допомоги на поховання - 37
- виплати недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера - 19
- здійснення відрахувань з пенсій - 3
- разових доручень - 1
При перевірці пенсійних справ та особових рахунків помилок, які порушують чинне законодавство та призвели до переплати або недоплати пенсії, не виявлено.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України № 117 від 29.01.2003 року “Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги” в Управлінні створено автоматизований банк даних для забезпечення єдиного державного обліку фізичних осіб, які мають право на пільги, згідно з законами України. Так, на персоніфікованому обліку управління станом на 01.02.2018 року значиться 9933особових справ пільгового контингенту населення міста, з них:
137 інвалідів Великої Вітчизняної війни
531 учасник бойових дій, в т.ч. 367 - учасників бойових дій, які брали участь в АТО
297 учасників війни
191 сім»я загиблих та померлих ветеранів війни
646 ветеранів військової служби, ветеранів МВС та сімей померлих
231 постраждалий від аварії на ЧАЕС
3204 ветеранів праці
2897 дітей війни
2 жертви нацистських переслідувань
1 реабілітований
174 багатодітні сім»ї, в яких виховується 620 дітей
1976 інвалідів загального захворювання та з дитинства
79 дітей-інвалідів віком до 18 років
По розрахункам на пільги на теплопостачання, електроенергію, скраплений та природний газ, водопостачання, водовідведення, квартплату, тверде паливо та зв’язок, інші пільги за звітний період нараховано на суму 1093,5 тис.грн., профінансовано у сумі 16,5 тис.грн. (в т.ч. за минулий рік у сумі 16,5 тис.грн.), заборгованість станом на 01.02.2018 року по розрахункам на пільги складає 2 683,6 тис.грн.
За звітний період 2018 року управлінням видано:
*пільгових посвідчень інвалідам війни - 1
*пільгових талонів на проїзд - 1
За звітний період компенсацій постраждалим від аварії на ЧАЕС нараховано на суму 44,2 тис.грн., виплачено компенсацій на суму 36,3 тис.грн. (в т.ч. за минулий рік 36,3 тис.грн.), заборгованість по виплаті компенсацій складає 44,2 тис.грн.
За рахунок коштів державного бюджету виплачена одноразова матеріальна допомога 1 непрацюючій малозабезпеченій особі міста на загальну суму 0,7 тис.грн.
До управління у звітному періоді звернулися 6 осіб для забезпечення ортопедичними виробами (протези, ортопедичне взуття та інше), яким видані 8 направлень відповідно до Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення, затвердженого Постановою КМУ №321 від 05.04.2012 року. На всі види засобів реабілітації 100% введені особисті дані до Центрального банку даних з проблем інвалідів (ЦБІ), який знаходиться в мережі Інтернет.
На виконання Закону України «Про попередження насильства в сім’ї», Міністерства внутрішніх справ України від 07.09.2009 р. № 3131/386 «Про затвердження Інструкції щодо порядку взаємодії управлінь (відділів) з питань здійснення заходів з попередження насильства в сім’ї» Подільським МВ ГУМВС України Одеської області в порядку взаємодії направляються повідомлення до щодо виявлення фактів вчинення насильства в сім’ях громадян міста. Згідно кожного повідомлення проводиться аналітична робота та направляються матеріали для проведення соціальної роботи та взяття під супровід до служб, із зазначеними сім’ями проводиться індивідуальна профілактична робота соціальними працівниками центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, відділу-служби у справах дітей, управлінням у справах сім’ї , молоді та спорту. Протягом звітного періоду зареєстрованих повідомлень не було. Протягом звітного періоду здійснені виїзні перевірки, охоплено 11 осіб, які знаходяться під супроводом служб.
З метою забезпечення виконання Закону України «Про протидію торгівлі людьми», постанов КМУ від 23.05.2012 року №417 «Про затвердження Порядку встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми» та від 22.08.2012 року №783 «Про затвердження Порядку взаємодії суб'єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми», інших нормативно-правових актів в цій сфері призначено відповідального спеціаліста за ідентифікацію та оформлення документів по наданню статусу постраждалих від торгівлі людьми. Протягом звітного періоду 2018 року вищезазначених фактів не виявлено.
Згідно Закону України «Про соціальні послуги» №966 від 19.06.2003 року до управління у звітному періоді для отримання соціальних послуг звернулися 12 осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги. Відповідно до постанови КМУ від 29.12.2009 року №1417 «Деякі питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг)», зі змінами та доповненнями, управління здійснює координацію діяльності і контроль за виконанням законодавства України з питань реалізації державної соціальної політики у сфері соціального захисту населення, надання їм організаційно-методичної допомоги щодо правильності застосування законодавства у цій сфері. Протягом звітного періоду здійснені виїзні перевірки, охоплено 27 осіб, які знаходяться на обслуговуванні та отримують соціальні послуги. Підготовлено клопотання на розгляд виконавчого комітету Подільської міськради, щодо надання дозволу на отримання соціальних послуг, у разі винятку, 2 особам, які потребують сторонньої допомоги.
Згідно постанови КМУ № 509 від 01.10.2014 року «Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції» на обліку управління станом на 01.02.2018 року перебуває 66 сімей переселенців, в яких значиться 121 особа: 42 працездатні особи, 28 пенсіонерів, 5 інвалідів і 46 неповнолітніх дітей.
Родинам та одиноким особам, які були взятті на облік як переселенці, відповідно до постанови КМУ №505 від 01.10.2014 року «Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг» у звітному періоді нарахована щомісячна адресна допомога 33 родинам переселенців на суму 34,8 тис.грн. Заборгованість з виплати щомісячної адресної допомоги відсутня.
Головним спеціалістом, юристом відділу з питань праці та соціально-трудових відносин управління протягом звітного періоду розроблено проекти договорів на 2018 рік, щодо відшкодування витрат на поховання громадян за державні кошти; відшкодування витрат за надання пільговим категоріям населення комунальних, телекомунікаційних послуг, послуг з газопостачання, водопостачання; щодо компенсації пільгового проїзду окремих категорій громадян; щодо доставки пенсій та соціальних допомог; щодо компенсації вартості медикаментів особам, постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС; відшкодування зубопротезування особам, постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС; комунальних договорів тощо.
Протягом січня 2018 року в управлінні укладено 13 договорів, на підписання контрагентам направлено близько 30 проектів договорів та продовжується робота по укладанню договорів.
Участь у судових засіданнях не приймалась через перенесення їх розгляду у суді.
Станом на 01.02.2018 року (згідно оперативних даних) заборгованість по виплаті заробітної плати по м.Подільську відсутня.
У січні поточного року проведено 1 засідання комісії з питань дотримання законодавства про працю щодо легалізації зайнятості населення та забезпечення виплати заробітної плати.
За звітній період зареєстровано 39 колективних трудових договорів та 10 змін і доповнень до них.
Видано 5 довідок до Подільського об»єднаного управління Пенсійного фонду України для виплати родичам недоодержаної пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера.
За рішенням виконавчого комітету від 28.04.2016 року працює робоча група з вирішення питань щодо здійснення заходів із соціальної та професійної адаптації, затверджений склад робочої групи, Положення та Порядок надання послуг із соціальної та професійної адаптації. У поточному році від учасників АТО на проходження професійної адаптації прийняті 2 заяви.
У відділі відкрита телефонна лінія по зверненням працюючих громадян міста щодо законодавства про працю. За звітній період спеціалістами відділу надано 6 консультацій.
На виконання ЗУ «Про звернення громадян» за звітний період управлінням підготовлені якісні повні відповіді громадянам міста на 15 звернень по Урядовій «гарячій» лінії і на 1 письмове звернення до начальника управління соціального захисту населення.
Т.в.о. начальника управління Г.Г. Замкова