І Н Ф О Р М А Ц І Я
про роботу Департаменту соціальної, сімейної політики та охорони здоров‘я
Подільської міської ради за січень-липень 2018 року
Спеціалістами Приймальні з питань призначення усіх видів державної допомоги протягом звітного року:
*було прийнято 6 904 громадянина нашого міста, які звернулися у Приймальню за призначенням різних видів державної соціальної допомоги та житлової субсидії та яким надані консультації з питань подачі та оформлення документів, призначення і виплати різних видів державних соціальних допомог, компенсацій та житлової субсидії;
*видано 3 847 повідомлень про результати призначення державної допомоги та житлової субсидії;
*одержувачам державної допомоги видані 2 069 довідок про одержані ними доходи;
*видано 36 пільгових посвідчень особам з інвалідністю, які перебувають на обліку департаменту і одержують державну допомогу замість пенсії.
На оплату житлово-комунальних послуг у липні2018 року отримали житлову субсидію 1360сімей нашого міста. За призначенням субсидій на ЖКП у звітному періоді звернулися вперше 77 сімей, з яких призначена субсидія 75 сім‘ям. За перерахунком субсидії у зв‘язку зі зміною складу сім‘ї або зміною переліку житлово-комунальних послуг звернулися 657 сімей, яким були проведені необхідні перерахунки.
Протягом травня – липня 2018 року 1805 сімей звернулися до департаменту з новою заявою та декларацією для призначення житлової субсидії відповідно до нової редакції Положення про порядок призначення житлових субсидій, яка затверджена постановою КМУ №329 від 27.04.2018 року. Призначена житлова субсидія 1196 сім‘ям.
Відповідно до постанови КМУ №534 від 23.08.2016 року, якою затверджено механізм повернення до державного бюджету невикористаних сум житлової субсидії на оплату послуг централізованого теплопостачання, постачання холодної води і водовідведення і газо- та електропостачання 18 житлово-комунальними підприємствами міста проведені перерахунки і до державного бюджету повернено коштів на суму 2 572,5 тис.грн.
На виконання вимог пункту 18 Положення ПКМУ №848 від 21.10.1995 року (в редакції ПКМУ №329 від 27.04.2018 року) по виплаті населенню частини невикористаної суми субсидії на оплату послуг з газо/електропостачання для індивідуального опалення (монетизація субсидії) у червні – липні 2018 року проведено прийом заяв від одержувачів житлової субсидії, у яких за даними Подільського Управління експлуатації газового господарства і Подільського підприємства електричних мереж залишилася на особових рахунках невикористання сума субсидії. Вже подані заяви від 159 сімей міста на суму компенсації 98,2 тис.грн.
Нараховано житлових субсидій в звітному періоді на суму 23469,6 тис.грн., профінансовано з державного бюджету та перераховано організаціям, що надають послуги, коштів у сумі 34 630,6 тис.грн. (в т.ч. на погашення заборгованості за минулий рік у сумі 16966,7 тис.грн.).
Заборгованість перед організаціями надавачами житлово-комунальних послуг по субсидіям станом на 01.08.2018 року складає 5 805,7 тис.грн.
Нарахування субсидій на придбання твердого палива і скрапленого газу відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації №188/А-2017 від 13.03.2017 «Про затвердження натуральних норм забезпечення населення області твердим паливом та скрапленим газом у 2017 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам», зі змінами від 21.12.2017 року, по зверненням громадян у грудні 2017 року призначено 3 сім‘ям, нараховано і виплачено на суму 3,7 тис.грн., профінансовано 147,9 тис.грн. – погашена заборгованість за минулий рік по 48 сім‘ям.
У 2018 році для нарахування субсидій на придбання твердого палива і скрапленого газу відповідно до розпорядження голови обласної держадміністрації №1235/А-2017 від 21.12.2017 року «Про внесення змін до розпорядження голови обласної держадміністрації №188/А-2017 від 13.03.2017 року «Про затвердження натуральних норм забезпечення населення області твердим паливом та скрапленим газом у 2017 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» і розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації №254/А-2018 від 21.03.2018 року «Про затвердження натуральних норм забезпечення населення області твердим паливом та скрапленим газом у 2018 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» :
- звернулися - 240 сімей, з яких призначено - 221 сім‘ї, проведено перерахунків субсидій – 40 сім‘ям, нараховано на суму – 742,2 тис.грн., профінансовано - 654,7 тис.грн., заборгованість по виплаті готівки – 87,5 тис.грн.
На обліку департаменту станом на 01.08.2018 року знаходяться 2 679 одержувачів різних видів державної допомоги, яким нарахована допомога на загальну суму 33 278,6 тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.
Згідно із Законом України “Про державну допомогу сім‘ям з дітьми” від 21.11.1992 року №2811-XII (зі змінами) до відділу грошових виплат і компенсацій звернулися у звітному періоді 1028 сімей з дітьми, з яких призначена державна допомога 979 сім‘ям.
У т.ч. 168 сім‘ям, які проживають в місті, призначена допомога при народженні дитини.
На обліку перебувають одержувачі допомоги сім‘ям з дітьми – 1 512осіб, які одержують допомогу на 1 716 дітей, а саме:
*допомога у зв’язку з вагітністю та пологами - 30 жінок,
*допомога при народженні дитини - 1098 осіб на 1166 дітей,
*допомога при усиновленні - 2 особи на 2 дитини,
*допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування - 69 опікунів на 91 дитину,
*допомога на дітей одиноким матерям - 300 матерів на 441 дитину,
*тимчасова допомога на дітей, батьки яких ухиляються
від сплати аліментів - 13 осіб на 16 дітей.
За перерахунком допомоги на дітей одиноким матерям з урахуванням середньомісячного доходу сім‘ї до управління з початку року звернулися 716 осіб, відповідно до яких проведено 671 призначення допомоги.
За перерахунком тимчасової допомоги на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, з урахуванням середньомісячного доходу сім‘ї - відбулося 26 звернень, відповідно до яких проведено 22 призначення допомоги.
Нараховано державної допомоги сім’ям з дітьми у звітному періоді та виплачено одержувачам допомоги на суму 17 230,5 тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.
Згідно з Законом України “Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам віком до 18 років” № 2109-111 від 16.11.2000 року звернулися за допомогою у звітному періоді батьки 8 дітей з інвалідністю віком до 18 років та 9 осіб з інвалідністю з дитинства, отримують державну допомогу батьки 142 дітей з інвалідністю та 274 дорослих осіб з інвалідністю.
Також, проведено подовження виплати державної допомоги 33 особам з інвалідністю на підставі медичних довідок МСЕК.
Нарахована допомога на суму 5 122,3 тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.
Згідно Закону України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям” №1768-111 від 01.06.2000 року у звітному періоді звернулися 687 сімей, з них призначено допомогу 557 малозабезпеченим сім‘ям, перебувають на обліку та одержують допомогу станом на 01.08.2018 року 367 малозабезпечених сімей, в яких виховується 736 дітей, з яких 84 сім‘ї в яких виховується 328 дітей, є багатодітними (троє і більше дітей).
Нараховано допомоги за звітний період на суму 7 793,3тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.
Згідно Постанови Кабінету Міністрів “Про допомогу на догляд за інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу” № 1192 від 02.08.2000 року протягом звітного періоду звернулися 67 осіб, з яких 66 призначено щомісячну допомогу на догляд за психічно хворими, перебувають на обліку та одержують допомогу на догляд 45 малозабезпечених осіб. Нарахована щомісячна допомога на догляд на суму 630,4 тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.
Згідно Закону України “Про соціальні послуги” № 966 від 19.06.2003 року у звітному періоді звернулися 40 осіб, які надають соціальні послуги по догляду, з яких 39 призначена компенсація непрацюючим фізичним особам, які постійно надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги. Отримують компенсацію станом на 01.08.2018 року 179 осіб. Нарахована компенсація на загальну суму 245,5 тис.грн., заборгованість з виплати компенсації відсутня.
Згідно Закону України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам” № 1727-IV від 18.05.2004 року у звітному періоді звернулися за призначенням державної допомоги вперше 18 осіб з інвалідністю, з яких 16 особам призначено державну допомогу, і 3 особи, які досягли пенсійного віку, але права на призначення пенсії не мають, яким допомога призначена.
За призначенням державної соціальної допомоги дитині померлого годувальника звернулися 19 осіб, яким призначена допомога на 23 дитини.
Подовження виплати допомоги проведено 21 особі з інвалідністю на підставі медичних довідок МСЕК.
Перебувають на обліку та одержують державну соціальну допомогу на звітну дату 140 осіб.
Згідно ЗУ «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам» державну соціальну допомогу на догляд одержують 4 малозабезпечені особи з інвалідністю І групи (підгрупи А і Б).
Також, 5 особам виплачена допомога на поховання особи, із числа одержувачів державної соціальної допомоги, у сумі 14,1 тис.грн.
Нарахована та виплачена державна соціальна допомога у звітному періоді за рахунок коштів державного бюджету у загальній сумі 1 394,6 тис.грн., заборгованості з виплати допомоги немає.
В управлінні перебуває на обліку 5 непрацюючих працездатних осіб, яким призначена згідно постанови Кабінету Міністрів України № 832 від 26.07.1996 року щомісячна компенсація по догляду за інвалідом 1 групи та похилою особою, якій виповнилось більше 80 років. Компенсація за звітний період нарахована на суму 1,0 тис.грн. за рахунок коштів державного бюджету, заборгованість з виплати відсутня.
Згідно постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату»№1098 від 27.12.2017 року у звітному році звернулися за призначенням допомоги 10 осіб, з яких 8 особам допомога призначена.
Нарахована та виплачена державна соціальна допомога у звітному періоді за рахунок коштів державного бюджету у загальній сумі 32,1 тис.грн., заборгованості з виплати допомоги немає.
Згідно Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» Будинку сімейного типу «Лелека» , Будинку сімейного типу «Благодать» і Будинку сімейного типу «Відкрите серце» та 3 прийомним сім’ям у звітному періоді нарахована державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та грошове забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам на загальну суму 790,7 тис.грн. та нараховано для сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за непрацюючих прийомних батьків до Пенсійного Фонду України у сумі 38,2 тис.грн., заборгованості з виплати допомоги перед одержувачами немає.
З метою контролю за цільовим використанням бюджетних коштів головним державним соціальним інспектором департаменту у звітному періоді здійснено 1 727 перевірок достовірності інформації, яка подається організаціями, підприємствами та установами для призначення громадянам різних видів державної допомоги, у т.ч. 38 перевірок з відвідуванням міста роботи отримувачів допомоги, складено акти і по виявленим 10 випадкам надання недостовірної інформації проведені перерахунки.
Проведено 626 обстежень матеріально-побутових умов проживання претендентів на призначення усіх видів державної допомоги, за результатами яких складені акти та прийняті рішення, в т.ч. проведено обстеження внутрішньо переміщених осіб з метою підтвердження фактичного проживання відповідно до постанови КМУ №365 від 08.06.2016 року – 88 осіб.
Направлено запитів до Подільського центру соціальних служб для сімей, дітей та молоді з метою проведення обстеження матеріально-побутових умов проживання 450 сімей, в т.ч. для контролю за цільовим використанням коштів державної допомоги при народженні дитини та створення належних умов для повноцінного її утримання – 422.
Згідно наданої інформації Подільським центром зайнятості відповідно до постанови КМУ №454 від 04.07.2017 року стосовно дотримання безробітним працездатним членом малозабезпеченої сім’ї
законодавства про зайнятість у частині сприяння своєму працевлаштуванню та припинення реєстрації як безробітної особи, яка включена до складу малозабезпеченої сім’ї, перевірено 743 особи, які перебувають на обліку в центрі зайнятості, як такі, що шукають роботу. В результаті перевірки згідно п.25 Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім‘ям здійснено припинення виплати державної соціальної допомоги 28 малозабезпеченим сім‘ям, як таким, що порушили законодавство у частині сприяння своєму працевлаштуванню.
На міську комісію із соціальних питань підготовлені документи на 497 сімей, які не мають право на загальних підставах одержати житлову субсидію та державну допомогу малозабезпеченим сім‘ям.
Головним спеціалістом з нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення та виплати пенсій Подільським об‘єднаним управлінням Пенсійного фонду України здійснено перевірок у звітному періоді:
- призначених пенсійних справ - 231
- перерахованих пенсійних справ - 264
- виплати допомоги на поховання - 250
- виплати недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера - 80
- здійснення відрахувань з пенсій - 47
- разових доручень - 1
При перевірці пенсійних справ та особових рахунків помилок, які порушують чинне законодавство та призвели до переплати або недоплати пенсії, не виявлено.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України № 117 від 29.01.2003 року “Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги” у департаменті створено автоматизований банк даних для забезпечення єдиного державного обліку фізичних осіб, які мають право на пільги, згідно з законами України. Так, у відділі персоніфікованого обліку пільгових категорій на обліку станом на 01.08.2018 року значиться 9 723особові справи пільгового контингенту населення міста, з них:
134 особи з інвалідністю в наслідок війни
591 учасник бойових дій, в т.ч. 439 - учасників бойових дій, які брали участь в АТО
239 учасників війни
175 сімей загиблих та померлих ветеранів війни
641 ветеран військової служби, ветеранів МВС та сімей померлих
224 постраждалих від аварії на ЧАЕС
3092 ветерана праці
2726 дітей війни
3 жертви нацистських переслідувань
1 реабілітований
171 багатодітна сім‘я, в яких виховується 621 дитина
1929 осіб з інвалідністю загального захворювання та з дитинства
71 дитина з інвалідністю віком до 18 років
Спеціалістами відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій протягом звітного періоду було прийнято 1055 громадян нашого міста, які звернулися у з питань надання пільг різним категорія пільгового населення міста, та яким надані консультації з питань подачі та оформлення документів. По питанням надання пільг та перебування на обліку видані 326 письмових довідок. Проведено 210 звірок з підприємствами-надавачами житлово-комунальних послуг.
У звітному періоді звернулися 44 особи для забезпечення ортопедичними виробами (протези, ортопедичне взуття та інше), яким видані 86 направлень відповідно до Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення, затвердженого Постановою КМУ №321 від 05.04.2012 року. На всі види засобів реабілітації 100% введені особисті дані до Центрального банку даних з проблем інвалідів (ЦБІ), який знаходиться в мережі Інтернет.
Заключено договори с санаторно-курортними закладами для оздоровлення 9 осіб, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЄС, та 1 особи з інвалідністю.Видана санаторно-курортні путівка 1 учаснику бойових дій (АТО).
За звітний період 2018 року департаментом видано:
*пільгових посвідчень особам з інвалідністю внаслідок війни - 9
* вкладок до пільгових посвідчень особам з інвалідністю внаслідок війни - 2
*пільгових посвідчень учасникам війни - 1
*пільгових посвідчень сім‘ям померлих ветеранів - 4
*пільгових талонів на проїзд - 7
По розрахункам на пільги на теплопостачання, електроенергію, скраплений та природний газ, водопостачання, водовідведення, квартплату, тверде паливо та зв’язок, інші пільги за звітний періоді нараховано на суму 5 640,1 тис.грн., профінансовано у сумі 5 112,0 тис.грн. (в т.ч. за минулий рік у сумі 1 504,3 тис.грн.), заборгованість станом на 01.08.2018 року по розрахункам на пільги складає 2 134,8 тис.грн. (в т.ч. за минулий рік у сумі 102,4 тис.грн.).
За звітний період компенсацій постраждалим від аварії на ЧАЕС нараховано на суму 252,5 тис.грн., виплачено компенсацій на суму 239,1 тис.грн. (в т.ч. за минулий рік 36,3 тис.грн.), заборгованість по виплаті компенсацій складає 49,7 тис.грн.
За рахунок коштів державного бюджету виплачена одноразова матеріальна допомога 4 особам з інвалідністю і 3 непрацюючим малозабезпеченим особам міста на загальну суму 4,8 тис.грн.
За рахунок коштів державного бюджету виплачена матеріальна допомога військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби, відповідно до постанови КМУ №185 від 08.04.2015 року, 8 особам на суму 27,2 тис.грн.
За рахунок коштів державного бюджету виплачена компенсація за невикористане санаторно-курортне лікування 1 особі з інвалідністю внаслідок війни на суму 0,5 тис.грн.
За рахунок коштів обласного бюджету відповідно до цільової програми соціальної підтримки населення області виплачено:
- матеріальна допомога на оздоровлення 2 особам з інвалідністю внаслідок ЧАЕС і 1 особі з інвалідністю;
- компенсація на пільгове медичне обслуговування постраждалим від аварії на ЧАЕС на суму 57,7 тис.грн.;
- відшкодування витрат на поховання інвалідів війни і учасників бойових дій перераховано підприємствам по наданню ритуальних послуг 12 особам на суму 70,1 тис.грн.;
- компенсація на бензин та на транспортне обслуговування виплачена 43 інвалідам на суму 7,7 тис.грн.
За рахунок коштів місцевого бюджету виплачено:
- щомісячна грошова допомога реабілітованим громадянам 1 особі на суму 2,0 тис.грн.
- на поховання непрацюючих працездатних громадян 8 особам на суму 6,6 тис.грн.
- адресна матеріальна допомога громадянам міста 446 особам на суму 241,5 тис.грн.
- компенсація за пільгове перевезення громадян пільговим автобусом на суму 1749,2 тис.грн.
- пільги на послуги зв‘язку на суму 54,5 тис.грн.
-одноразова допомога сім‘ї загиблого учасника АТО на придбання пам‘ятника на суму 12,0 тис.грн.
До Дня Перемоги відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та Закону України «Про жертви нацистських переслідувань» згідно з постановою Кабінету Міністрів України №170 від 14.03.2018 року у квітні – липні 2018 року проведена виплата одноразової грошової допомоги ветеранам Великої Вітчизняної війни 1070 особам на суму 1 297,3 тис.грн., а саме:
*29 інвалідам війни 1 групи у розмірі 3685 грн.
*88 інвалідам війни 2 групи у розмірі 3265 грн.
*15 інвалідам війни 3 групи у розмірі 2700 грн.
*468 учасникам бойових дій у розмірі 1265 грн.
*197 сім‘ї загиблих та померлих ветеранів війни у розмірі 630 грн.
*273 учасникам війни та жертвам нацистських переслідувань у розмірі 525 грн.
На виконання Закону України «Про попередження насильства в сім’ї», Міністерства внутрішніх справ України від 07.09.2009 р. № 3131/386 «Про затвердження Інструкції щодо порядку взаємодії управлінь (відділів) з питань здійснення заходів з попередження насильства в сім’ї Подільським МВ ГУМВС України Одеської області в порядку взаємодії направляються повідомлення до щодо виявлення фактів вчинення насильства в сім’ях громадян міста. Згідно кожного повідомлення проводиться аналітична робота та направляються матеріали для проведення соціальної роботи та взяття під супровід до служб, із зазначеними сім’ями проводиться індивідуальна профілактична робота соціальними працівниками центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, відділу-служби у справах дітей, управлінням у справах сім’ї, молоді та спорту. Протягом звітного періоду зареєстровано 61 повідомлення. Протягом звітного періоду здійснені виїзні перевірки, охоплено 70 осіб, які знаходяться під соціальною роботою причетними до вказаного питання службами.
З метою забезпечення виконання Закону України «Про протидію торгівлі людьми», постанов КМУ від 23.05.2012 року №417 «Про затвердження Порядку встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми» та від 22.08.2012 року №783 «Про затвердження Порядку взаємодії суб'єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми», інших нормативно-правових актів в цій сфері призначено відповідального спеціаліста за ідентифікацію та оформлення документів по наданню статусу постраждалих від торгівлі людьми. Протягом звітного періоду 2018 року вищезазначених фактів не виявлено.
Згідно Закону України «Про соціальні послуги» №966 від 19.06.2003 року до департаменту у звітному періоді для отримання соціальних послуг звернулися 70 осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги. Відповідно до постанови КМУ від 29.12.2009 року №1417 «Деякі питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг)», зі змінами та доповненнями, управління здійснює координацію діяльності і контроль за виконанням законодавства України з питань реалізації державної соціальної політики у сфері соціального захисту населення, надання їм організаційно-методичної допомоги щодо правильності застосування законодавства у цій сфері. Протягом звітного періоду здійснені виїзні перевірки, охоплено 81 особу, які знаходяться на обслуговуванні та отримують соціальні послуги.
Згідно постанови КМУ № 509 від 01.10.2014 року «Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції» на обліку департаменту станом на 01.08.2018 року перебуває 65 сімей переселенців, в яких значиться 119 осіб: 41 працездатна особа, 27 пенсіонерів, 7 інвалідів і 44 неповнолітні дитини.
Родинам та одиноким особам, які були взятті на облік як переселенці, відповідно до постанови КМУ №505 від 01.10.2014 року «Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг» у звітному періоді нарахована щомісячна адресна допомога 37 родинам переселенців на суму 365,7 тис.грн. Заборгованість з виплати щомісячної адресної допомоги складає 3,7 тис.грн.
Спеціалістами відділу з питань праці та соціально-трудових відносин у звітному періоді :
Проведено 7 засідань комісії з питань дотримання законодавства про працю щодо легалізації зайнятості населення та забезпечення виплати заробітної плати.
Зареєстровано 8 колективних трудових договорів та 1 зміна до колективного договору.
Видано 18 довідок до Подільського об‘єднаного управління Пенсійного фонду України для виплати родичам недоодержаної пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера.
Згідно постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації та професійної адаптації учасників антитерористичної операції та постраждалих учасників Революції Гідності» від 21.06.2017 року за № 432 зі змінами та доповненнями, в поточному році прийнято 15 заяв від учасників АТО щодо проходження професійної адаптації. Всього до управління звернувся 41 учасник АТО щодо проходження професійної адаптації. У червні-липні 2018 року заключний договір з Технічною школою Товариства сприяння обороні України на професійне навчання 19 учасників АТО щодо підготовки та перепідготовки водіїв транспортних засобів.
Станом на 01.08.2018 року (згідно оперативних даних) заборгованість по виплаті заробітної плати по м.Подільську відсутня.
У відділі відкрита телефонна лінія по зверненням працюючих громадян міста щодо законодавства про працю. За звітній період спеціалістами відділу надано 56 консультацій.
З початку року на офіційному веб-порталі міста розміщено 8 статей, які стосуються трудового законодавства.
Головним спеціалістом, юристом протягом звітного періоду продовжено роботу по укладанню договорів на 2018 рік, щодо відшкодування витрат на поховання громадян за державні кошти; відшкодування витрат за надання пільговим категоріям населення комунальних, телекомунікаційних послуг, послуг з газопостачання, водопостачання; щодо компенсації пільгового проїзду окремих категорій громадян; щодо доставки пенсій та соціальних допомог; щодо компенсації вартості медикаментів особам, постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС; відшкодування зубопротезування особам, постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС; комунальних договорів тощо. Протягом 2018 року в департаменті укладено 97 договорів, які завізовані та зареєстровані юристом.
Прийнято участь в 1 судовому засіданні у суді 1 інстанції, винесено рішення про стягнення на користь департаменту 4,2 тис.грн. Підготовлено та подано до Котовського міськрайонного суду 12 позовних заяв про стягнення переплат соціальної допомоги на загальну суму 27,8 тис. грн., з них розглянуто 3 справи на користь департаменту на суму 6,7 тис.грн.
Всього, станом на 01.08.2018 року у судах на розгляді перебуває 12 позовних заяв про стягнення переплат на загальну суму 41,6 тис. грн. Головним спеціалістом, юристом своєчасно готувались та надсилались відзиви на апеляційні та касаційні скарги у 6 справах.
На виконання ЗУ «Про звернення громадян» за звітний період підготовлені якісні повні відповіді громадянам міста на 113 звернень по Урядовій «гарячій» лінії і на 38 письмових звернень на ім‘я начальника департаменту.
Директор Департаменту Н.В. Кушнір
Вик. Клюшкіна О.А.,
тел. 2-42-54
вих. №1968 від 06.08.2018 року