І Н Ф О Р М А Ц І Я
про роботу Департаменту соціальної, сімейної політики та охорони здоров‘я
Подільської міської ради за 9 місяців 2018 року
Управління грошових виплат і компенсацій та персоніфікованого обліку пільгових категорій
Відділ грошових виплат і компенсацій
Спеціалістами Приймальні з питань призначення усіх видів державної допомоги протягом звітного року:
*було прийнято 9431 громадян нашого міста, які звернулися у Приймальню за призначенням різних видів державної соціальної допомоги та житлової субсидії та яким надані консультації з питань подачі та оформлення документів, призначення і виплати різних видів державних соціальних допомог, компенсацій та житлової субсидії;
*видано 4858 повідомлень про результати призначення державної допомоги та житлової субсидії;
*одержувачам державної допомоги видані 2472 довідки про одержані ними доходи;
*видано 46 пільгових посвідчень особам з інвалідністю, які перебувають на обліку департаменту і одержують державну допомогу замість пенсії.
На оплату житлово-комунальних послуг у вересні2018 року отримали житлову субсидію 1926сімей нашого міста. За призначенням субсидій на ЖКП у звітному періоді звернулися вперше 104 сім‘ї, з яких призначена субсидія 102 сім‘ям. За перерахунком субсидії у зв‘язку зі зміною складу сім‘ї або зміною переліку житлово-комунальних послуг звернулися 695 сімей, яким були проведені необхідні перерахунки.
Протягом травня – вересня 2018 року 3553 сім‘ї звернулися з новою заявою та декларацією для призначення житлової субсидії відповідно до нової редакції Положення про порядок призначення житлових субсидій, яка затверджена постановою КМУ №329 від 27.04.2018 року. Призначена житлова субсидія 2055 сім‘ям.
Відповідно до постанови КМУ №534 від 23.08.2016 року, якою затверджено механізм повернення до державного бюджету невикористаних сум житлової субсидії на оплату послуг централізованого теплопостачання, постачання холодної води і водовідведення і газо- та електропостачання 18 житлово-комунальними підприємствами міста проведені перерахунки і до державного бюджету повернено коштів на суму 2 638,6 тис.грн.
На виконання вимог пункту 18 Положення ПКМУ №848 від 21.10.1995 року (в редакції ПКМУ №329 від 27.04.2018 року) по виплаті населенню частини невикористаної суми субсидії на оплату послуг з газо/електропостачання для індивідуального опалення (монетизація субсидії) у червні – серпні 2018 року проведено прийом заяв від одержувачів житлової субсидії, у яких за даними Подільського Управління експлуатації газового господарства і Подільського підприємства електричних мереж залишилася на особових рахунках невикористання сума субсидії. Подані заяви від 366 сім‘ї міста на суму компенсації 216,9 тис.грн.
Нараховано житлових субсидій в звітному періоді на суму 23809,2 тис.грн., профінансовано з державного бюджету та перераховано організаціям, що надають послуги, коштів у сумі 35 379,6 тис.грн. (в т.ч. на погашення заборгованості за минулий рік у сумі 16966,7 тис.грн.).
Заборгованість перед організаціями надавачами житлово-комунальних послуг по субсидіям станом на 01.10.2018 року складає 5 396,3 тис.грн.
Нарахування субсидій на придбання твердого палива і скрапленого газу відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації №188/А-2017 від 13.03.2017 «Про затвердження натуральних норм забезпечення населення області твердим паливом та скрапленим газом у 2017 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам», зі змінами від 21.12.2017 року, по зверненням громадян у грудні 2017 року призначено 3 сім‘ям, нараховано і виплачено на суму 3,7 тис.грн., профінансовано 147,9 тис.грн. – погашена заборгованість за минулий рік по 48 сім‘ям.
У 2018 році для нарахування субсидій на придбання твердого палива і скрапленого газу відповідно до розпорядження голови обласної держадміністрації №1235/А-2017 від 21.12.2017 року «Про внесення змін до розпорядження голови обласної держадміністрації №188/А-2017 від 13.03.2017 року «Про затвердження натуральних норм забезпечення населення області твердим паливом та скрапленим газом у 2017 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» і розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації №254/А-2018 від 21.03.2018 року «Про затвердження натуральних норм забезпечення населення області твердим паливом та скрапленим газом у 2018 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» :
- звернулися - 282 сім‘ї, з яких призначено - 254 сім‘ям, проведено перерахунків субсидій – 40 сім‘ям, нараховано на суму – 856,3 тис.грн., профінансовано - 760,5 тис.грн., заборгованість по виплаті готівки – 95,8 тис.грн.
На обліку станом на 01.10.2018 року знаходяться 2793 одержувача різних видів державної допомоги, яким нарахована допомога на загальну суму 42 894,9 тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.
Згідно із Законом України “Про державну допомогу сім‘ям з дітьми” від 21.11.1992 року №2811-XII (зі змінами) до відділу грошових виплат і компенсацій звернулися у звітному періоді 1320 сімей з дітьми, з яких призначена державна допомога 1254 сім‘ям. У т.ч. 227 сім‘ям, які проживають в місті, призначена допомога при народженні дитини.
На обліку перебувають одержувачі допомоги сім‘ям з дітьми – 1583особи, які одержують допомогу на 1848 дітей, а саме:
*допомога у зв’язку з вагітністю та пологами - 14 жінок,
*допомога при народженні дитини - 1068 осіб на 1130 дітей,
*допомога при усиновленні - 3 особи на 3 дітей,
*допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування - 70 опікунів на 93 дитини,
*допомога на дітей одиноким матерям - 416 матерів на 606 дітей,
*тимчасова допомога на дітей, батьки яких ухиляються
від сплати аліментів - 12 осіб на 16 дітей.
За перерахунком допомоги на дітей одиноким матерям з урахуванням середньомісячного доходу сім‘ї з початку року звернулися 909 осіб, відповідно до яких проведено 850 призначень допомоги.
За перерахунком тимчасової допомоги на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, з урахуванням середньомісячного доходу сім‘ї - відбулося 38 звернень, відповідно до яких проведено 31 призначення допомоги.
Нараховано державної допомоги сім’ям з дітьми у звітному періоді та виплачено одержувачам допомоги на суму 22 065,6 тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.
Згідно з Законом України “Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам віком до 18 років” № 2109-111 від 16.11.2000 року звернулися за допомогою у звітному періоді батьки 13 дітей з інвалідністю віком до 18 років та 10 осіб з інвалідністю з дитинства, отримують державну допомогу батьки 146 дітей з інвалідністю та 274 дорослих осіб з інвалідністю.
Також, проведено подовження виплати державної допомоги 43 особам з інвалідністю на підставі медичних довідок МСЕК.
Нарахована допомога на суму 6 597,4 тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.
Згідно Закону України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям” №1768-111 від 01.06.2000 року у звітному періоді звернулися 877 сімей, з них призначено допомогу 710 малозабезпеченим сім‘ям, перебувають на обліку та одержують допомогу станом на 01.10.2018 року 397 малозабезпечених сім‘ї, в яких виховується 777 дітей, з яких 85 сім‘ї в яких виховується 336 дітей, є багатодітними (троє і більше дітей).
Нараховано допомоги за звітний період на суму 10 089,6тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.
Згідно Постанови Кабінету Міністрів “Про допомогу на догляд за інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу” № 1192 від 02.08.2000 року протягом звітного періоду звернулися 80 осіб, з яких 78 призначено щомісячну допомогу на догляд за психічно хворими, перебуває на обліку та одержує допомогу на догляд 51 малозабезпечена особа. Нарахована щомісячна допомога на догляд на суму 825,9 тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.
Згідно Закону України “Про соціальні послуги” № 966 від 19.06.2003 року у звітному періоді звернулися 47 осіб, які надають соціальні послуги по догляду, з яких 44 призначена компенсація непрацюючим фізичним особам, які постійно надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги. Отримує компенсацію станом на 01.10.2018 року 181 особа. Нарахована компенсація на загальну суму 315,9 тис.грн., заборгованість з виплати компенсації відсутня.
Згідно Закону України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам” № 1727-IV від 18.05.2004 року у звітному періоді звернулися за призначенням державної допомоги вперше 19 осіб з інвалідністю, з яких 17 особам призначено державну допомогу, і 3 особи, які досягли пенсійного віку, але права на призначення пенсії не мають, і яким допомога призначена.
За призначенням державної соціальної допомоги дитині померлого годувальника звернулися 20 осіб, яким призначена допомога на 23 дитини.
Подовження виплати допомоги проведено 33 особам з інвалідністю на підставі медичних довідок МСЕК.
Перебувають на обліку та одержують державну соціальну допомогу на звітну дату 141 особа.
Згідно ЗУ «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам» державну соціальну допомогу на догляд одержують 4 малозабезпечені особи з інвалідністю І групи (підгрупи А і Б).
Також, 7 особам виплачена допомога на поховання особи, із числа одержувачів державної соціальної допомоги, у сумі 19,9 тис.грн.
Нарахована та виплачена державна соціальна допомога у звітному періоді за рахунок коштів державного бюджету у загальній сумі 1 812,6 тис.грн., заборгованості з виплати допомоги немає.
У відділі перебуває на обліку 5 непрацюючих працездатних осіб, яким призначена згідно постанови Кабінету Міністрів України № 832 від 26.07.1996 року щомісячна компенсація по догляду за інвалідом 1 групи та похилою особою, якій виповнилось більше 80 років. Компенсація за звітний період нарахована на суму 1,3 тис.грн. за рахунок коштів державного бюджету, заборгованість з виплати відсутня.
Згідно постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату»№1098 від 27.12.2017 року у звітному році звернулися за призначенням допомоги 15 осіб, з яких 12 особам допомога призначена.
Нарахована та виплачена державна соціальна допомога у звітному періоді за рахунок коштів державного бюджету у загальній сумі 60,5 тис.грн., заборгованості з виплати допомоги немає.
Згідно Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» Будинку сімейного типу «Лелека», Будинку сімейного типу «Благодать» і Будинку сімейного типу «Відкрите серце» та 3 прийомним сім’ям у звітному періоді нарахована державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та грошове забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам на загальну суму 1076,9 тис.грн. та нараховано для сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за непрацюючих прийомних батьків до Пенсійного Фонду України у сумі 49,2 тис.грн., заборгованості з виплати допомоги перед одержувачами немає.
З метою контролю за цільовим використанням бюджетних коштів головними державними соціальними інспекторами у звітному періоді здійснено 2211 перевірок достовірності інформації, яка подається організаціями, підприємствами та установами для призначення громадянам різних видів державної допомоги, у т.ч. 40 перевірок з відвідуванням міста роботи отримувачів допомоги, складено акти і по виявленому 51 випадку надання недостовірної інформації проведені перерахунки.
Проведено 879 обстежень матеріально-побутових умов проживання претендентів на призначення усіх видів державної допомоги, за результатами яких складені акти та прийняті рішення, в т.ч. обстеження внутрішньо переміщених осіб з метою підтвердження фактичного проживання відповідно до постанови КМУ №365 від 08.06.2016 року – 101 особи.
Направлено запитів до Подільського центру соціальних служб для сімей, дітей та молоді з метою проведення обстеження матеріально-побутових умов проживання 491 сім‘ї, в т.ч. для контролю за цільовим використанням коштів державної допомоги при народженні дитини та створення належних умов для повноцінного її утримання – 449.
Згідно наданої інформації Подільським центром зайнятості відповідно до постанови КМУ №454 від 04.07.2017 року стосовно дотримання безробітним працездатним членом малозабезпеченої сім’ї законодавства про зайнятість у частині сприяння своєму працевлаштуванню та припинення реєстрації як безробітної особи, яка включена до складу малозабезпеченої сім’ї, перевірено 980 осіб, які перебувають на обліку в центрі зайнятості, як такі, що шукають роботу. В результаті перевірки згідно п.25 Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім‘ям здійснено припинення виплати допомоги 36 малозабезпеченим сім‘ям, як таким, що порушили законодавство у частині сприяння своєму працевлаштуванню.
На міську комісію із соціальних питань підготовлені документи на 646 сімей, які не мають право на загальних підставах одержати житлову субсидію, державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім‘ям та пільги за фактичним місцем проживання.
Головним спеціалістом з нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення та виплати пенсій Подільським об‘єднаним управлінням Пенсійного фонду України здійснено перевірок у звітному періоді:
- призначених пенсійних справ - 407
- перерахованих пенсійних справ - 414
- виплати допомоги на поховання - 346
- виплати недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера - 98
- здійснення відрахувань з пенсій - 69
- разових доручень - 1
При перевірці пенсійних справ та особових рахунків помилок, які порушують чинне законодавство та призвели до переплати або недоплати пенсії, не виявлено.
Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій
На виконання постанови Кабінету Міністрів України № 117 від 29.01.2003 року “Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги” у Департаменті створено автоматизований банк даних для забезпечення єдиного державного обліку фізичних осіб, які мають право на пільги, згідно з законами України. Так, на обліку станом на 01.10.2018 року значиться 9684особових справ пільгового контингенту населення міста, з них:
133 особи з інвалідністю в наслідок війни
621 учасник бойових дій, в т.ч. 469 - учасників бойових дій, які брали участь в АТО
230 учасників війни
175 сімей загиблих та померлих ветеранів війни
635 ветеранів військової служби, ветеранів МВС та сімей померлих
224 постраждалих від аварії на ЧАЕС
3067 ветеранів праці
2683 дитини війни
3 жертви нацистських переслідувань
1 реабілітований
169 багатодітних сімей, в яких виховується 618 дітей
1924 особи з інвалідністю загального захворювання та з дитинства
65 дітей з інвалідністю віком до 18 років
Спеціалістами відділу протягом звітного періоду було прийнято 1276 громадян нашого міста, які звернулися з питань надання пільг різним категорія населення міста, та яким надані консультації з питань подачі та оформлення документів. По питанням надання пільг та перебування на обліку видані 393 письмових довідок. Проведено 267 звірок з підприємствами-надавачами житлово-комунальних послуг.
У звітному періоді звернулася 61 особа для забезпечення ортопедичними виробами (протези, ортопедичне взуття та інше), яким видані 117 направлень відповідно до Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення, затвердженого Постановою КМУ №321 від 05.04.2012 року. На всі види засобів реабілітації 100% введені особисті дані до Центрального банку даних з проблем інвалідів (ЦБІ), який знаходиться в мережі Інтернет.
Заключено договори с санаторно-курортними закладами для оздоровлення 9 осіб, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЄС, та 3 осіб з інвалідністю.Видані санаторно-курортні путівки 2 учасникам бойових дій (АТО) і 1 особі з інвалідністю внаслідок війни.
Проведено перерахування коштів на придбання санаторно-курортних путівок для осіб з інвалідністю загального захворювання та з дитинства – 1 особі на 6,8 тис.грн.
Відшкодовано коштів підприємствам-виробникам за вироблення для осіб з інвалідністю та іншим особам, які мають право на забезпечення, протезно-ортопедичних виробів на суму 204,7 тис.грн., протезування молочної залози 8,9 тис.грн., ортопедичне взуття – 18,6 тис.грн., засоби пересування (крісла) – 65,3 тис.грн., ремонт технічних та інших засобів реабілітації – 1,0 тис.грн.
За звітний період 2018 року департаментом видано:
* пільгових посвідчень особам з інвалідністю внаслідок війни - 16
* вкладок до пільгових посвідчень особам з інвалідністю внаслідок війни - 2
* пільгових посвідчень учасникам війни - 2
* пільгових посвідчень ветеранам праці - 1
*пільгових посвідчень сім‘ям померлих ветеранів - 10
*пільгових талонів на проїзд - 8
По розрахункам на пільги на теплопостачання, електроенергію, скраплений та природний газ, водопостачання, водовідведення, квартплату, тверде паливо та зв’язок, інші пільги за звітний періоді нараховано на суму 6 370,5 тис.грн., профінансовано у сумі 6 233,0 тис.грн. (в т.ч. за минулий рік у сумі 1 504,3 тис.грн.), заборгованість станом на 01.09.2018 року по розрахункам на пільги складає 1 744,2 тис.грн. (в т.ч. за минулий рік у сумі 102,4 тис.грн.).
За звітний період компенсацій постраждалим від аварії на ЧАЕС нараховано на суму 339,5 тис.грн., виплачено компенсацій на суму 337,4 тис.грн. (в т.ч. за минулий рік 36,3 тис.грн.), заборгованість по виплаті компенсацій складає 38,4 тис.грн.
До Дня Перемоги відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та Закону України «Про жертви нацистських переслідувань» згідно з постановою Кабінету Міністрів України №170 від 14.03.2018 року в звітному 2018 році проведена виплата одноразової грошової допомоги ветеранам Великої Вітчизняної війни 1073 особам на суму 1 301,1 тис.грн.
За рахунок коштів державного бюджету виплачена одноразова матеріальна допомога 5 особам з інвалідністю і 4 непрацюючим малозабезпеченим особам міста на загальну суму 6,2 тис.грн.
За рахунок коштів державного бюджету виплачена компенсація за невикористане санаторно-курортне лікування 2 особам з інвалідністю внаслідок війни на суму 1,0 тис.грн.
За рахунок коштів обласного бюджету відповідно до цільової програми соціальної підтримки населення області виплачено:
- матеріальна допомога на оздоровлення 2 особам з інвалідністю внаслідок ЧАЕС і 1 особі з інвалідністю;
- компенсація на пільгове медичне обслуговування постраждалим від аварії на ЧАЕС на суму 74,3 тис.грн.;
- відшкодування витрат на поховання інвалідів війни і учасників бойових дій перераховано підприємствам по наданню ритуальних послуг 12 особам на суму 82,2 тис.грн.;
- компенсація на бензин та на транспортне обслуговування виплачена 43 інвалідам на суму 12,2 тис.грн.
За рахунок коштів місцевого бюджету виплачено:
- щомісячна грошова допомога реабілітованим громадянам 1 особі на суму 2,8 тис.грн.
- на поховання непрацюючих працездатних громадян 10 особам на суму 8,1 тис.грн.
- адресна матеріальна допомога громадянам міста 543 особам на суму 316,7 тис.грн.
- компенсація за пільгове перевезення громадян пільговим автобусом на суму 2444,8 тис.грн.
- пільги на послуги зв‘язку на суму 103,8 тис.грн.
-одноразова допомога сім‘ям загиблих учасників АТО на придбання пам‘ятників на суму 24,0 тис.грн.
Управління з питань праці, соціально-трудових відносин та сімейної політики
Відділ з питань праці та соціально-трудових відносин
Згідно постанови КМУ № 509 від 01.10.2014 року «Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції» на обліку відділу станом на 01.10.2018 року перебуває 67 сімей переселенців, в яких значиться 121 особа: 45 працездатних осіб, 27 пенсіонерів, 7 інвалідів і 42 неповнолітні дитини.
Родинам та одиноким особам, які були взятті на облік як переселенці, відповідно до постанови КМУ №505 від 01.10.2014 року «Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг» у звітному періоді нарахована щомісячна адресна допомога 35 родинам переселенців на суму 471,0 тис.грн.
Проведено 9 засідань комісії з питань дотримання законодавства про працю щодо легалізації зайнятості населення та забезпечення виплати заробітної плати. Спільно з представниками управління економічного розвитку Подільської міської ради, Подільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України, Подільської ОДПІ з 01.06.2018 року на території міста проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота щодо необхідності легалізації заробітної плати, важливості офіційного працевлаштування та відповідальності за порушення вимог трудового, податкового та іншого законодавства. Станом на 01.10.2018 року інформаційно-роз’яснювальна робота проведена в 4-х районах міста, охоплено більше 265 торгових точок. За результатами проведеної роботи 15 осіб пройшли державну реєстрацію та здійснюють свою господарську діяльність офіційно.
Зареєстровано 12 колективних трудових договорів та 1 зміна до колективного договору.
Видана 21 довідка до Подільського об‘єднаного управління Пенсійного фонду України для виплати родичам недоодержаної пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера.
Згідно постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації та професійної адаптації учасників антитерористичної операції та постраждалих учасників Революції Гідності» від 21.06.2017 року за № 432 зі змінами та доповненнями, в поточному році прийнято 26 заяв від учасників АТО щодо проходження професійної адаптації. Всього звернулися 50 учасників АТО щодо проходження професійної адаптації. У 2018 році заключний договір з Технічною школою Товариства сприяння обороні України на професійне навчання 21 учасника АТО щодо підготовки та перепідготовки водіїв транспортних засобів.
Станом на 01.10.2018 року (згідно оперативних даних) заборгованість по виплаті заробітної плати по м.Подільську відсутня.
За рахунок коштів державного бюджету виплачена матеріальна допомога військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби, відповідно до постанови КМУ №185 від 08.04.2015 року, 8 особам на суму 27,2 тис.грн.
У відділі відкрита телефонна лінія по зверненням працюючих громадян міста щодо законодавства про працю. За звітній період спеціалістами відділу надано 72 консультації.
З початку року на офіційному веб-порталі міста розміщено 8 статей, які стосуються трудового законодавства.
Відділ сімейної політики
На виконання Закону України «Про попередження насильства в сім’ї», Міністерства внутрішніх справ України від 07.09.2009 року № 3131/386 «про затвердження інструкції щодо порядку взаємодії управлінь (відділів) з питань здійснення заходів з попередження насильства в сім’ї Подільським МВ ГУМВС України Одеської області в порядку взаємодії направляються повідомлення щодо виявлення фактів вчинення насильства в сім’ях громадян міста. Згідно кожного повідомлення проводиться аналітична робота та направляються матеріали для проведення соціальної роботи та взяття під соціальний супровід відповідними службами. Із зазначеними сім’ями проводиться індивідуальна профілактична робота фахівцями із соціальної роботи центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, спеціалістами відділу-служби у справах дітей, управління у справах сім’ї, молоді та спорту. Протягом звітного періоду зареєстровано 66 повідомлень, здійснено виїзні перевірки, охоплено 70 осіб, з метою надання допомоги членам сімей, які постраждали від насильства або де є загроза його вчинення.
Відповідно покладених завдань забезпечується виконання Закону України «Про протидію торгівлі людьми», постанов КМУ від 23.05.2012 року №417 «Про затвердження Порядку встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми» та від 22.08.2012 року № 783 «Про затвердження порядку взаємодії суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми» та інших нормативно-правових актів в цій сфері. Протягом звітного періоду вищезазначених фактів не виявлено.
Згідно Закону України «Про соціальні послуги» від 19.06.2003 року №966 до Департаменту у звітному періоді для отримання соціальних послуг звернулися 92 особи, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги. Відповідно до постанови КМУ від 29.12.2009 року №1417 «Деякі питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг), зі змінами та доповненнями, Департамент здійснює координацію діяльності і контроль за виконанням законодавства України з питань реалізації державної соціальної політики у сфері соціального захисту населення, надання їм організаційно-методичної допомоги. Протягом звітного періоду здійснено виїзні перевірки, охоплено 83 особи, які знаходяться на обслуговуванні та отримують соціальні послуги.
На виконання розпорядження ООДА від 02.01.2018 року №19/А-2018 «Про затвердження плану з реалізації у 2018-2020 роках пілотного проекту «Створення системи надання послуг раннього втручання» проведено моніторинг та визначення потреб населення у наданні відповідних послуг дітям до 4 років з порушенням розвитку і підтримки їх батьків чи законних представників.
10 вересня 2018 року в Подільську відбулось засідання у форматі круглого столу на тему: «Раннє втручання, як воно є. Шляхи реалізації та практичні кроки щодо реалізації впровадження системи надання послуг раннього втручання в місті Подільськ», що був організований Департаментом соціальної, сімейної політики та охорони здоров'я Подільської міської ради.
З 13 по 14 вересня 2018 року головний спеціаліст Департаменту соціальної, сімейної політики та охорони здоров’я Подільської міської ради взяла участь в тренінгу щодо технології раннього втручання, який відбувся в Одеському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України командою тренерів методичного центру спільно з міжнародною громадською організацією «Софт Тюліп».
Відповідно Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» від 04.09.2008 року №375-VI та міської програми оздоровлення та відпочинку дітей і підлітків на 2015-2020 роки від 25.02.2015 року № 672-VI, у місті організовано та проведено оздоровчу кампанію. Протягом звітного періоду за рахунок міського бюджету придбано 20 путівок для оздоровлення дітей з числа дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування в ТОВ «Курортне об’єднання «Сонячний берег». На базі шкіл міста працювали 9 таборів відпочинку та 8 таборів праці та відпочинку, у яких відпочивало та охоплено оздоровчими послугами 2085 учнів.
5 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та 1 дитина із малозабезпеченої сім’ї направлені для оздоровлення та відпочинку за рахунок бюджетних коштів у державному підприємстві Україні «Український дитячий центр «Молода гвардія».
Відділ з охорони здоров’я та медичного забезпечення
Відповідно до покладених завдань забезпечується виконання постанови від 20.06.2018року №512 «Деякі питання реалізації пілотного проекту із надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги пакунок малюка», проведено моніторинг щодо орієнтовної кількості жінок, які стоять на обліку у жіночій консультації та планують народити дитину. Відповідно до даної інформації направлено потребу у придбанні необхідної кількості «пакунків малюка» до Департаменту соціальної та сімейної політики ОДА. Орієнтовна кількість жінок, за отриманою інформацією Подільської міської лікарні, до кінця 2018 року 92 особи. З 1 по 28.09.2018 року в пологовому будинку Подільської міської лікарні народилося 48 дітей. Із загальної кількості новонароджених 18 сімей мешкають у місті Подільськ. 28.09.2018 року відділом охорони здоров`я Департаменту розпочато видачу жінкам, які народили дитину і були виписані з пологових будинків у першій половині вересня, одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка». Усі забезпечені даною допомогою в повному обсязі.
Станом на 01.10.2018 року пологовий будинок Подільської міської лікарні забезпечений одноразовою натуральною допомогою «пакунок малюка» і видача даної допомоги буде надаватись у пологовому будинку під час виписки дитини.
На підставі наказу Міністерства охорони здоров’я від 19.03.2018 року №503 та затвердженого Порядку вибору лікаря, який надає первинну медичну допомогу, та форми декларації про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу, відділом проводиться моніторинг підписаних декларацій про вибір лікаря який надає первинну лікарську допомогу. Станом на звітний період Центром первинно медико – санітарної допомоги Подільської міської ради підписано 20 208 декларацій. Процент підписаних декларацій відносно до зареєстрованого населенняскладає 49,6%.
За для забезпечення безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань, відповідно постанови КМУ від 17.03.2017 року №152 «Про забезпечення доступності лікарських засобів», зареєстровано договори із 3 фармацевтичними компаніями про відшкодування витрат до кінця 2018 року. За звітний період відшкодовано вартість лікарських засобів на зальну суму 234,2 тис.грн.
З метою посилення соціального захисту та медичного забезпечення ветеранів війни та праці, осіб з інвалідністю та малозабезпечених верств населення на підставі постанови КМУ від 17.08.1998 року №1303 «Про впорядкування безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань», внесено зміни до міської цільової програми соціальної підтримки населення міста Подільська на 2018- 2019 роки, а саме п.4.3. «Забезпечення лікарськими засобами за рецептами лікарів окремих груп населення та за певними категоріями захворювань» на суму 200,0 тис.грн.
На виконання розпорядження Одеської обласної державної адміністрації від 02.01.2018 року №19/А-2018 «Про затвердження пілотного проекту «Створення системи надання послуг раннього втручання» фахівцями відділу прийнято участь у засіданні круглого столу «Раннє втручання, як воно є». Розглянуто шляхи реалізації та практичні кроки щодо впровадження системи надання послуг раннього втручання в місті Подільськ», розробка і затвердження плану з реалізації пілотного проекту.
Відділ організаційно-правового забезпечення та автоматизованої обробки інформації
Спеціалістами відділу протягом звітного періоду проведено роботу по укладанню договорів на 2018 рік, внесенню змін до них щодо відшкодування витрат на поховання громадян за державні кошти; відшкодування витрат за надання пільговим категоріям населення комунальних, телекомунікаційних послуг, послуг з газопостачання, водопостачання; щодо компенсації пільгового проїзду окремих категорій громадян; щодо доставки пенсій та соціальних допомог; щодо компенсації вартості медикаментів особам, постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС; відшкодування зубопротезування особам, постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС; комунальних договорів тощо. Протягом 2018 року укладено 117 договорів та додаткових угод до них, які завізовані та зареєстровані відділом.
Прийнято участь в 3 судових засіданнях судів першої та апеляційної інстанцій, під час яких були прийняті рішення процесуального характеру. Підготовлено та подано до Котовського міськрайонного суду 16 позовних заяв про стягнення переплат соціальної допомоги на загальну суму 50,0 тис.грн., з них розглянуто 4 справи на користь Департаменту на суму 16,5 тис.грн., після звернення до суду по одній справі боржник розрахувався добровільно (мирова угода).
Всього, станом на 01.10.2018 року у судах на розгляді перебуває 11 позовних заяв про стягнення переплат на загальну суму 32,0 тис. грн. Начальником відділу своєчасно готувались та надсилались відзиви на апеляційні скарги.
На виконання ЗУ «Про звернення громадян» за звітний період підготовлені якісні повні відповіді громадянам міста на 139 звернень, що надійшли на Урядову «гарячу лінію» і на 43 письмових звернення на ім’я директора Департаменту.
Директор Департаменту Н.В. Кушнір
12.10.2018 року