Best Joomla Templates by User Reviews BlueHost

УВАГА! Новий сайт Подільської міської територіальної громади розташований за посиланням: https://podilska-gromada.gov.ua/

І Н Ф О Р М А Ц І Я

про роботу Департаменту соціальної, сімейної політики та охорони здоров‘я

Подільської міської ради за січень-листопад 2018 року

 

Управління грошових виплат і компенсацій та персоніфікованого обліку пільгових категорій

Відділ грошових виплат і компенсацій

   Спеціалістами Приймальні з питань призначення усіх видів державної допомоги протягом звітного року:  

*було прийнято 11 841 громадянина нашого міста, які звернулися у Приймальню за призначенням різних видів державної соціальної допомоги та житлової субсидії та яким надані консультації з питань подачі та оформлення документів, призначення і виплати різних видів державних соціальних допомог, компенсацій та житлової субсидії;

*видано 5785 повідомлень про результати призначення державної допомоги та житлової субсидії;

*одержувачам державної допомоги видані 2709 довідок про одержані ними доходи;

*видано 60 пільгових посвідчень особам з інвалідністю, які перебувають на обліку департаменту і одержують державну допомогу замість пенсії.

 

   Згідно Положення про порядок призначення житлових субсидій, затверджене постановою КМУ від 21.10.1995 року №848, в новій редакції постанови КМУ №329, зі змінами (далі – Положення), на оплату житлово-комунальних послуг у листопаді2018 року отримали житлову субсидію 3128 сімей нашого міста. За призначенням субсидій на ЖКП у поточному році звернулися 6054 сімей міста, з яких призначена субсидія 4117 сім‘ям, відмовлено у наданні субсидії з різних причин відповідно до чинного законодавства 1445 сім‘ям. Вперше звернулися за отриманням субсидії 123 сім‘ї, з яких призначена субсидія 121 сім‘ї. За перерахунком субсидії у зв‘язку зі зміною складу сім‘ї або зміною переліку житлово-комунальних послуг звернулися 695 сімей, яким були проведені необхідні перерахунки.  

Протягом травня – листопада 2018 року 5292 сім‘ї звернулися з новою заявою та декларацією для призначення житлової субсидії відповідно до нової редакції Положення, яке затверджено постановою КМУ №329 від 27.04.2018 року, зі змінами внесеними постановою КМУ №841 від 17.10.2018 року. Призначена житлова субсидія 3430 сім‘ям, відмовлено у наданні субсидії відповідно до чинного законодавства 1370 сім‘ям.

     Відповідно до постанови КМУ №534 від 23.08.2016 року, якою затверджено механізм повернення до державного бюджету невикористаних сум житлової субсидії на оплату послуг централізованого теплопостачання, постачання холодної води і водовідведення і газо- та електропостачання 18 житлово-комунальними підприємствами міста проведені перерахунки і до державного бюджету повернено протягом поточного року коштів на суму 2 680,4 тис.грн.

     На виконання вимог пункту 18 Положення по виплаті населенню частини невикористаної суми субсидії на оплату послуг з газо/електропостачання для індивідуального опалення (монетизація субсидії) у червні – жовтні 2018 року проведено прийом заяв від одержувачів житлової субсидії, у яких за даними Подільського Управління експлуатації газового господарства і Подільського підприємства електричних мереж залишилася на особових рахунках невикористання сума субсидії. Подані заяви від 465 сімей міста на суму компенсації 273,6 тис.грн. Відповідно до Положення на підставі поданих заяв протягом двох місяців від початку нового опалювального періоду Департаментом буде проведена виплата вказаних коштів через особові рахунки банківських установ міста.

    Нараховано житлових субсидій в звітному періоді на суму 28807,6 тис.грн., профінансовано з державного бюджету та перераховано організаціям, що надають послуги, коштів у сумі 37007,8 тис.грн. (в т.ч. на погашення заборгованості за минулий рік у сумі 16966,7 тис.грн.).

Заборгованість перед організаціями надавачами житлово-комунальних послуг по субсидіям станом на 01.12.2018 року складає 7 766,5 тис.грн.

     Нарахування субсидій на придбання твердого палива і скрапленого газу  відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації №188/А-2017 від 13.03.2017 «Про затвердження натуральних норм забезпечення населення області твердим паливом та скрапленим газом у 2017 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам», зі змінами від 21.12.2017 року, по зверненням громадян у грудні 2017 року призначено 3 сім‘ям, нараховано і виплачено на суму 3,7 тис.грн., профінансовано 147,9 тис.грн. – погашена заборгованість за минулий рік по 48 сім‘ям.

     У 2018 році для нарахування субсидій на придбання твердого палива і скрапленого газу відповідно до розпорядження голови обласної держадміністрації №1235/А-2017 від 21.12.2017 року «Про внесення змін до розпорядження голови обласної держадміністрації №188/А-2017 від 13.03.2017 року «Про затвердження натуральних норм забезпечення населення області твердим паливом та скрапленим газом у 2017 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» і розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації №254/А-2018 від 21.03.2018 року «Про затвердження натуральних норм забезпечення населення області твердим паливом та скрапленим газом у 2018 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» :

- звернулися - 297 сімей, з яких призначено - 270 сім‘ям, проведено перерахунків субсидій – 40 сім‘ям,   нараховано на суму – 914,5 тис.грн., профінансовано - 896,8 тис.грн., заборгованість по виплаті готівки – 17,7 тис.грн.

    На обліку станом на 01.12.2018 року знаходяться 2823 одержувача різних видів державної допомоги, яким нарахована допомога на загальну суму 53 115,8 тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.

   Згідно із Законом України “Про державну допомогу сім‘ям з дітьми” від 21.11.1992 року №2811-XII (зі змінами) до відділу грошових виплат і компенсацій звернулися у звітному періоді 1528 сімей з дітьми, з яких призначена державна допомога 1449 сім‘ям. У т.ч.289 сім‘ям, які проживають в місті, призначена допомога при народженні дитини.

На обліку перебувають одержувачі допомоги сім‘ям з дітьми – 1587осіб, які одержують допомогу на 1885 дітей, а саме:

*допомога у зв’язку з вагітністю та пологами                               -   12 жінок,

*допомога при народженні дитини                                               -   1048 осіб на 1110 дітей,

*допомога при усиновленні                                                             -   3 особи на 3 дітей,

*допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування - 71 опікун на 93 дитини,

*допомога на дітей одиноким матерям                                          - 435 матерів на 657 дітей,

*тимчасова допомога на дітей, батьки яких ухиляються

від сплати аліментів                                                                      -   18 осіб на 22 дитини.

За перерахунком допомоги на дітей одиноким матерям з урахуванням середньомісячного доходу сім‘ї з початку року звернулися 1004 особи, відповідно до яких проведено 935 призначень допомоги.

За перерахунком тимчасової допомоги на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, з урахуванням середньомісячного доходу сім‘ї - відбулося 44 звернення, відповідно до яких проведено 36 призначень допомоги.  

Нараховано державної допомоги сім’ям з дітьми у звітному періоді та виплачено одержувачам допомоги на суму 26 932,7 тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.      

  

   Згідно з Законом України “Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам віком до 18 років” № 2109-111 від 16.11.2000 року звернулися за допомогою у звітному періоді батьки 14 дітей з інвалідністю віком до 18 років та 11 осіб з інвалідністю з дитинства, отримують державну допомогу батьки 146 дітей з інвалідністю та 273 дорослих осіб з інвалідністю.

Також, проведено подовження виплати державної допомоги 56 особам з інвалідністю на підставі медичних довідок МСЕК.

Допомога на поховання 1 особи з інвалідністю, із числа одержувачів державної соціальної допомоги, виплачена у сумі 5,9 тис.грн.

Нарахована допомога на суму 8 098,9 тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.

   Згідно Закону України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям” №1768-111 від 01.06.2000 року у звітному періоді звернулися 1054 сім‘ї, з них призначено допомогу 858 малозабезпеченим сім‘ям, перебувають на обліку та одержують допомогу станом на 01.12.2018 року 392 малозабезпечені сім‘ї, в яких виховується 782 дитини, з яких 91 сім‘я в яких виховується 356 дітей, є багатодітними (троє і більше дітей).  

Нараховано допомоги за звітний період на суму 12 355,5тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.

     Згідно Постанови Кабінету Міністрів “Про допомогу на догляд за інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу” № 1192 від 02.08.2000 року протягом звітного періоду звернулися 104 особи, з яких 101 призначено щомісячну допомогу на догляд за психічно хворими, перебувають на обліку та одержують допомогу на догляд 48 малозабезпечених осіб. Нарахована щомісячна допомога на догляд на суму 1007,5 тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.

 

       Згідно Закону України “Про соціальні послуги” № 966 від 19.06.2003 року у звітному періоді звернулася 61 особа, які надають соціальні послуги по догляду, з яких 57 особам призначена компенсація непрацюючим фізичним особам, які постійно надають соціальні послуги   громадянам   похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги. Отримують компенсацію станом на 01.12.2018 року 179 осіб. Нарахована компенсація на загальну суму 386,4 тис.грн., заборгованість з виплати компенсації відсутня.

     Згідно Закону України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам” № 1727-IV від 18.05.2004 року у звітному періоді звернулася за призначенням державної допомоги вперше 21 особа з інвалідністю, з яких 18 особам призначено державну допомогу, і 4 особи, які досягли пенсійного віку, але права на призначення пенсії не мають, і яким допомога призначена.

За призначенням державної соціальної допомоги дитині померлого годувальника звернулися 20 осіб, яким призначена допомога на 23 дитини.

Подовження виплати допомоги проведено 42 особам з інвалідністю на підставі медичних довідок МСЕК.

Перебувають на обліку та одержують державну соціальну допомогу на звітну дату 136 осіб.

Згідно ЗУ «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам» державну соціальну допомогу на догляд одержують 4 малозабезпечені особи з інвалідністю І групи (підгрупи А і Б).  

Також, 9 особам виплачена допомога на поховання особи, із числа одержувачів державної соціальної допомоги, у сумі 22,8 тис.грн.

Нарахована та виплачена державна соціальна допомога у звітному періоді за рахунок коштів державного бюджету у загальній сумі 2 231,4 тис.грн., заборгованості з виплати допомоги немає.

       

     У відділі перебуває на обліку 4 непрацюючих працездатних особи, яким призначена згідно постанови Кабінету Міністрів України № 832 від 26.07.1996 року щомісячна компенсація по догляду за інвалідом 1 групи та похилою особою, якій виповнилось більше 80 років. Компенсація за звітний період нарахована на суму 1,5 тис.грн. за рахунок коштів державного бюджету, заборгованість з виплати відсутня.

     Згідно постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату»№1098 від 27.12.2017 року у звітному році звернулася за призначенням допомоги 22 особи, з яких 19 особам допомога призначена.

Подовження виплати тимчасової допомоги відповідно до звернень громадян проведено 3 особам.

Нарахована та виплачена державна соціальна допомога у звітному періоді за рахунок коштів   державного бюджету у загальній сумі 117,7 тис.грн., заборгованості з виплати допомоги немає.  

      

    Згідно Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» Будинку сімейного типу «Лелека», Будинку сімейного типу «Благодать», Будинку сімейного типу «Відкрите серце» і Будинку сімейного типу «Промінь надії» та 2 прийомним сім’ям у звітному періоді нарахована державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та грошове забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам на загальну суму 1 357,1 тис.грн. та нараховано для сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за непрацюючих прийомних батьків до ПФУ у сумі 60,1 тис.грн., заборгованості з виплати допомоги перед одержувачами немає.

   Згідно постанови КМУ №509 від 01.10.2014 року «Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції» на обліку відділу станом на 01.12.2018 року перебувають 63 сім’ї переселенців, в яких значиться 110 осіб: 42 працездатних особи, 25 пенсіонерів, 7 інвалідів і 36 неповнолітніх дітей.

       Родинам та одиноким особам, які були взяті на облік як внутрішньо переміщені особи, відповідно до постанови КМУ №505 від 01.10.2014 року «Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг», у звітному періоді нарахована щомісячна адресна допомога 34 родинам переселенців на суму 567,0 тис.грн.

     Організовано та проведено 15 засідань комісії по призначенню (відновленню) усіх соціальних виплат, в тому числі і пенсій, внутрішньо переміщеним особам, що передбачено постановою КМУ від 08.06.2016 року №365. На засіданнях розглянуті подання про призначення (відновлення) соціальних виплат 55 внутрішньо переміщеним особам, з них прийнято рішення щодо надання щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання по 47 справам.

     З метою контролю за цільовим використанням бюджетних коштів головними державними соціальними інспекторами у звітному періоді здійснено 3096 перевірок достовірності інформації, яка подається організаціями, підприємствами та установами для призначення громадянам різних видів державної допомоги, у т.ч. 40 перевірок з відвідуванням міста роботи отримувачів допомоги, складено акти і по виявленому 51 випадку надання недостовірної інформації проведені перерахунки.

       Проведено 1796 обстежень матеріально-побутових умов проживання претендентів на призначення усіх видів державної допомоги, за результатами яких складені акти та прийняті рішення, в т.ч. обстеження внутрішньо переміщених осіб з метою підтвердження фактичного проживання відповідно до постанови КМУ №365 від 08.06.2016 року – 121 особи.

     Направлено запитів до Подільського центру соціальних служб для сімей, дітей та молоді з метою проведення обстеження матеріально-побутових умов проживання 521 сім‘ї, для контролю за цільовим використанням коштів державної допомоги при народженні дитини та створення належних умов для повноцінного її утримання – 501.

       Згідно наданої інформації Подільським центром зайнятості відповідно до постанови КМУ №454 від 04.07.2017 року стосовно дотримання безробітним працездатним членом малозабезпеченої сім’ї законодавства про зайнятість - сприяння своєму працевлаштуванню та припинення реєстрації як безробітної особи, яка включена до складу малозабезпеченої сім’ї, перевірено 1207 осіб, які перебувають на обліку в центрі зайнятості, як такі, що шукають роботу. В результаті перевірки згідно п.25 Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім‘ям здійснено припинення виплати допомоги 41 малозабезпеченій сім‘ї, як таким, що порушили законодавство у частині   сприяння   своєму працевлаштуванню.

       На міську комісію із соціальних питань підготовлені документи на 1525 сімей, які не мають право на загальних підставах одержати житлову субсидію, державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім‘ям та пільги за фактичним місцем проживання. В ході роботи комісії прийнято позитивне рішення по 1451 домогосподарству, відмовлено у задоволені заяв громадян міста по 74 справам.

      Головним спеціалістом з нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення та виплати пенсій Подільським об‘єднаним управлінням Пенсійного фонду України здійснено перевірок у звітному періоді:

- призначених пенсійних справ                                                         - 470

- перерахованих пенсійних справ                                                       - 414  

- виплати допомоги на поховання                                                         - 346    

- виплати недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера        - 98

- здійснення відрахувань з пенсій                                                      - 69

- разових доручень                                                                               - 1  

При перевірці пенсійних справ та особових рахунків помилок, які порушують чинне законодавство та призвели до переплати або недоплати пенсії, не виявлено.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій

     На виконання постанови Кабінету Міністрів України № 117 від 29.01.2003 року “Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги” у Департаменті створено автоматизований банк даних для забезпечення єдиного державного обліку фізичних осіб, які мають право на пільги, згідно з законами України. Так, на обліку станом на 01.12.2018 року значиться 9652особові справи пільгового контингенту населення міста, з них:

133  особи з інвалідністю в наслідок війни

661 учасник бойових дій, в т.ч. 507 - учасників бойових дій, які брали участь в АТО

   226   учасників війни

175   сімей загиблих та померлих ветеранів війни

633   ветерана військової служби, ветеранів МВС та сімей померлих

   222   постраждалих від аварії на ЧАЕС

3036 ветеранів праці

2637 дітей війни

   3 жертви нацистських переслідувань

    1  реабілітований

   173   багатодітні сім‘ї, в яких виховується 611 дітей

1910 осіб з інвалідністю загального захворювання та з дитинства

     64 дітей з інвалідністю віком до 18 років

     Спеціалістами відділу протягом звітного періоду було прийнято 1578 громадян нашого міста, які звернулися з питань надання пільг різним категорія населення міста, та яким надані консультації з питань подачі та оформлення документів. По питанням надання пільг та перебування на обліку видані 485 письмових довідок. Проведено 326 звірок з підприємствами-надавачами житлово-комунальних послуг.

       У звітному періоді звернулися 82 особи для забезпечення ортопедичними виробами (протези, ортопедичне взуття та інше), яким видано 173 направлення відповідно до Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення, затвердженого Постановою КМУ №321 від 05.04.2012 року. На всі види засобів реабілітації 100% введені особисті дані до Центрального банку даних з проблем інвалідів (ЦБІ), який знаходиться в мережі Інтернет.

       Заключено договори с санаторно-курортними закладами для оздоровлення 10 осіб, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЄС, та 5 осіб з інвалідністю.Видані санаторно-курортні путівки 2 учасникам бойових дій, 2 особам з інвалідністю внаслідок війни, 10 постраждалим внаслідок ЧАЕС, 5 учасникам АТО, 5 особам з інвалідністю загального захворювання.

       Проведено перерахування коштів на придбання санаторно-курортних путівок для осіб з інвалідністю загального захворювання та з дитинства – 4 особам на 41,2 тис.грн.

       Відшкодовано коштів підприємствам-виробникам за вироблення для осіб з інвалідністю та іншим особам, які мають право на забезпечення, протезно-ортопедичних виробів на суму 352,5 тис.грн., протезування молочної залози 8,9 тис.грн., ортопедичне взуття – 18,6 тис.грн., засоби пересування (крісла) – 89,3 тис.грн., ремонт технічних та інших засобів реабілітації – 1,0 тис.грн., спецзасоби орієнтації – 72,8 тис.грн.

       За звітний період 2018 року департаментом видано:

* пільгових посвідчень особам з інвалідністю внаслідок війни - 20

* вкладок до пільгових посвідчень особам з інвалідністю внаслідок війни - 2

* пільгових посвідчень учасникам війни   - 2

* пільгових посвідчень ветеранам праці     - 1

*пільгових посвідчень сім‘ям померлих ветеранів     - 14

*пільгових талонів на проїзд                       - 8

     По розрахункам на пільги на теплопостачання, електроенергію, скраплений та природний газ, водопостачання, водовідведення, квартплату, тверде паливо та зв’язок, інші пільги за звітний періоді нараховано на суму 7 290,2 тис.грн., профінансовано у сумі 7 189,4 тис.грн. (в т.ч. за минулий рік у сумі 1 504,3 тис.грн.), заборгованість станом на 01.12.2018 року по розрахункам на пільги складає 1 707,5 тис.грн. (в т.ч. за минулий рік у сумі 102,4 тис.грн.).

  

   За звітний період компенсацій постраждалим від аварії на ЧАЕС нараховано на суму 455,5 тис.грн., виплачено компенсацій на суму 427,1 тис.грн. (в т.ч. за минулий рік 36,3 тис.грн.), заборгованість по виплаті компенсацій складає 64,7 тис.грн.

       До Дня Перемоги відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та Закону України «Про жертви нацистських переслідувань» згідно з постановою Кабінету Міністрів України №170 від 14.03.2018 року в звітному 2018 році проведена виплата одноразової грошової допомоги ветеранам Великої Вітчизняної війни 1073 особам на суму 1 301,1 тис.грн.

 

       За рахунок коштів державного бюджету виплачена одноразова матеріальна допомога 7 особам з інвалідністю і 4 непрацюючим малозабезпеченим особам міста на загальну суму 7,5 тис.грн.      

       За рахунок коштів державного бюджету виплачена компенсація за невикористане санаторно-курортне лікування 3 особам з інвалідністю внаслідок війни на суму 1,4 тис.грн.

      За рахунок коштів обласного бюджету відповідно до цільової програми соціальної підтримки населення області виплачено:

- матеріальна допомога на оздоровлення 2 особам з інвалідністю внаслідок ЧАЕС і 1 особі з інвалідністю;

- компенсація на пільгове медичне обслуговування постраждалим від аварії на ЧАЕС на суму 92,8 тис.грн.;

- відшкодування витрат на поховання інвалідів війни і учасників бойових дій перераховано підприємствам по наданню ритуальних послуг   15 особам на суму 101,9 тис.грн.;

- компенсація на бензин та на транспортне обслуговування виплачена 43 інвалідам на суму 15,0 тис.грн.  

       За рахунок коштів   місцевого бюджету виплачено:

- щомісячна грошова допомога реабілітованим громадянам 1 особі на суму 3,6 тис.грн.

- на поховання непрацюючих працездатних громадян 12 особам на суму 9,8 тис.грн.

- адресна матеріальна допомога громадянам міста 685 особам на суму 433,3 тис.грн.

- компенсація за пільгове перевезення громадян пільговим автобусом на суму 3073,4 тис.грн.

- пільги на послуги зв‘язку на суму 150,1 тис.грн.

- компенсація за пільговий проїзд окремих категорій громадян на залізничному транспорті на суму 1100,0 тис.грн.

- одноразова допомога сім‘ям загиблих учасників АТО на придбання пам‘ятників на суму 24,0 тис.грн.

    

Управління з питань праці, соціально-трудових відносин та сімейної політики

Відділ з питань праці та соціально-трудових відносин

         Згідно постанови КМУ «Про затвердження Порядку організації та професійної адаптації учасників антитерористичної операції та постраждалих учасників Революції Гідності» від 21.06.2017 року за № 432 із змінами, станом на 01.12.2018 року зареєстровано 46 заяв від учасників АТО щодо проходження професійної адаптації, з них 27 заяв зареєстровано в поточному році. Протягом 2018 року укладено 8 договорів на суму 177,2 тис.грн. щодо проходження професійного навчання з підготовки та перепідготовки водіїв транспортних засобів 29-ти учасників АТО. Станом на 01.12.2018 року за рахунок коштів державного бюджету 19 осіб пройшли навчання та отримали водійські права за категоріями «В», «С», «СЕ».

       Згідно постанови КМУ «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби» від 08.04.2015 року № 185, за рахунок коштів державного бюджету нарахована та виплачена допомога 15 особам на суму 53,3 тис.грн.

       Згідно Закону України «Про колективні договори і угоди» від 01.07.1993 року № 3356-ХІІ з початку року, станом на 01.12.2018 року зареєстровано 15 колективних договорів та 2 доповнення до колективних договорів. Очікують повідомної реєстрації 1 колективний договір та 1 зміни до колдоговору. Крім того, були надіслані рекомендаційні листи 8-ми підприємствам щодо доцільності укладення колективних договорів та 9-ти підприємствам з пропозиціями щодо внесення змін до діючих колективних договорів, у зв’язку із змінами норм законодавства про працю.      

       Організовано та проведено 11 засідань міської комісії з питань дотримання законодавства про працю щодо легалізації зайнятості населення та забезпечення виплати заробітної плати, на яких розглядалися питання щодо виплат заробітної плати нижче законодавчо встановленого мінімального розміру заробітної плати.

       В лютому 2018 року спеціалісти відділу приймали участь у семінарі для фізичних осіб-підприємців та представників юридичних осіб міста, на якому обговорювались зміни в законодавстві про працю та зайнятість населення, зміни в пенсійному та податковому законодавстві, відповідальність за порушення трудового законодавства та інше. В травні 2018 року головним спеціалістом, інспектором праці ради спільно з Подільським міськрайонним центром зайнятості був проведений семінар щодо дотримання мінімальних гарантій в оплаті праці юридичними особами та фізичними особами-підприємцями.

       Протягом червня-листопада 2018 року начальником відділу спільно з представниками державних органів та органів місцевого самоврядування проводиться інформаційно-роз`яснювальна робота на території міста щодо необхідності легалізації заробітної плати, оформлення трудових відносин з роботодавцями та наданням інформаційно-роз`яснювальних листів щодо відповідальності за порушення вимог трудового та іншого законодавства. Станом на 01.12.2018 року роз’яснювальна робота проведена в 5-х районах міста, охоплено більше 746 суб’єктів господарювання.

       Відділом розроблена брошура щодо відповідальності за порушення вимог трудового законодавства та розроблена пам’ятка торгівлі на ринках, які розповсюджуються при проведенні роз’яснювальної роботи.

       По ефірному телебаченню висвітлювалась інформація щодо проведення роз’яснювальної роботи, необхідності офіційного працевлаштування найманої праці та розмірів штрафних санкцій в разі порушення трудового законодавства.

       Наофіційному сайті міста опубліковано ряд статей щодо дотримання мінімального розміру заробітної плати та відповідальності за порушення вимог трудового законодавства.

       За результатами інформаційно-роз`яснювальної роботи 141 особа зареєструвалася приватним підприємцем та здійснює свою господарську діяльність офіційно, що дає змогу поповнювати місцевих та державний бюджети щомісячно на 30,0 тис.грн. Крім того, до Подільського управління ГУ ДФС в Одеській області були направлені листи щодо 10 суб’єктів господарювання, які здійснюють свою господарську діяльність без зареєстрованого виду діяльності, що могло свідчити про втрати бюджету. Подільським управлінням була проведена індивідуальна співбесіда із підприємцями в результаті чого 3 суб’єкти господарювання зареєстрували інші види діяльності, що дає змогу збільшити надходження до місцевого бюджету щомісячно на 0,8 тис.грн.

         У відділі відкрита телефонна лінія для отримання консультацій громадянами міста та суб’єктами господарювання з питань дотримання законодавства про працю. За звітний період спеціалістами відділу надано 96 консультацій, в тому числі 1 письмова відповідь на звернення громадянина щодо роз’яснення трудового законодавства.

         Заборгованість із виплати заробітної плати, згідно оперативних даних станом на 01.12.2018 року по місту Подільську відсутня.        

       Згідно розпорядження міського голови від 05.02.2009 року № 24 видані 23 довідки родичам пенсіонерів для отримання недоотриманої пенсії у зв’язку із смертю пенсіонерів.

       Згідно постанови КМУ «Про затвердження нормативно-правовихактів щодо застосування Закону України «Про альтернативну (невійськову) службу» від 10.11.1999 року № 2066, 11.10.2018 року начальник відділу приймав участь у засіданні комісії у справах альтернативної (невійськової) служби, на якому розглядалися справи двох громадян міста Подільська щодо направлень їх на альтернативну службу.Проводиться робота щодо встановлення місця проходження альтернативної служби для двох громадян міста.

       Спеціалістами відділу протягом звітного періоду було прийнято 197 громадян, яким були надані консультації з питань альтернативної служби, професійної адаптації, взяття на облік та порядку нарахування, виплати щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам.

Відділ сімейної політики

         На виконання Закону України «Про попередження насильства в сім’ї», наказу Міністерства внутрішніх справ України від 07.09.2009 року № 3131/386 «Про затвердження інструкції щодо порядку взаємодії управлінь (відділів) з питань здійснення заходів з попередження насильства в сім’ї» Подільським МВ ГУМВС України Одеської області в порядку взаємодії направляються повідомлення щодо виявлення фактів вчинення насильства в сім’ях громадян міста. Згідно кожного повідомлення проводиться аналітична робота та направляються матеріали для проведення соціальної роботи та взяття під соціальний супровід відповідними службами. Із зазначеними сім’ями проводиться індивідуальна профілактична робота фахівцями із соціальної роботи центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, спеціалістами відділу-служби у справах дітей, управління у справах сім’ї, молоді та спорту. Протягом звітного періоду зареєстровано 78 повідомлень, здійснено виїзні перевірки, охоплено 73 особи, з метою надання допомоги членам сімей, які постраждали від насильства або де є загроза його вчинення.

       Відповідно до покладених завдань забезпечується виконання Закону України «Про протидію торгівлі людьми», постанов КМУ від 23.05.2012 року №417 «Про затвердження Порядку встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми» та від 22.08.2012 року № 783 «Про затвердження порядку взаємодії суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми» та інших нормативно-правових актів в цій сфері. Протягом звітного періоду вищезазначених фактів не виявлено.

       19.10.2018 року в м.Подільську відповідно до розпорядження міського голови №275 від 09.10.2018 року «Про проведення та затвердження плану заходів з метою відзначення Європейського дня боротьби з торгівлею людьми в м.Подільську» та п.1 Плану затвердженого зазначеним розпорядженням відбулась вулична акція «Торгівля людьми – як цьому запобігти!». Основна мета акції – роз’яснення громадянам існування проблеми торгівлі людьми, її основні форми та способи втягнення в експлуатацію, з особливим акцентом на трудову експлуатацію, розповсюдження інформаційних буклетів. Організатором зазначеної акції виступив Департамент соціальної, сімейної політики та охорони здоров'я Подільської міської ради. Залучені до акції були спеціалісти служби у справах дітей Подільської міської ради, фахівці Подільського міського центру соціальних служб дітей та молоді.

         Згідно Закону України «Про соціальні послуги» від 19.06.2003 року №966 до Департаменту у звітному періоді для отримання соціальних послуг звернулися 105 осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги. Відповідно до постанови КМУ від 29.12.2009 року №1417 «Деякі питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг), зі змінами та доповненнями, Департамент здійснює координацію діяльності і контроль за виконанням законодавства України з питань реалізації державної соціальної політики у сфері соціального захисту населення, надання їм організаційно-методичної допомоги. Протягом звітного періоду здійснено виїзні перевірки, охоплено 88 осіб, які знаходяться на обслуговуванні та отримують соціальні послуги.

     На виконання розпорядження Одеської ОДА від 02.01.2018 року №19/А-2018 «Про затвердження плану з реалізації у 2018-2020 роках пілотного проекту «Створення системи надання послуг раннього втручання» проведено моніторинг та визначення потреб населення у наданні відповідних послуг дітям до 4 років з порушенням розвитку і підтримки їх батьків чи законних представників.

       10.09.2018 року в Подільську відбулось засідання у форматі круглого столу на тему: «Раннє втручання, як воно є. Шляхи реалізації та практичні кроки щодо реалізації впровадження системи надання послуг раннього втручання в місті Подільську», що був організований Департаментом соціальної, сімейної політики та охорони здоров'я Подільської міської ради.        

       З 13 по 14.09.2018 року головний спеціаліст відділу взяла участь в тренінгу щодо технології раннього втручання, який відбувся в Одеському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України командою тренерів методичного центру спільно з міжнародною громадською організацією «Софт Тюліп».

         З 29 по 30.11.2018 року начальник відділу та головний спеціаліст відділу взяли участь у тренінгу на тему «Суть та етапи гендерно-орієнтованого бюджетування», організованому Міністерством соціальної політики спільно з проектом «Гендерно- орієнтоване бюджетування».

       Розпорядженням міського голови від 09.11.2018 року №308 утворено міську міжвідомчу робочу групу з питань аналізу системи надання соціальних послуг.

       Відповідно до наказу Міністерства соціальної політики України від 20.01.2014 №28 «Про затвердження порядку визначення потреб населення адміністративно-територіальної одиниці у соціальних послугах» підготовлено узагальнену інформацію за 2017-2018 роки до Департаменту соціальної та сімейної політики Одеської обласної державної адміністрації.

         26.11.2018 року заступником директора Департаменту та головним спеціалістом відділу взято участь у селекторній нараді з головами районних держадміністрацій, ОТГ, міськими головами міст обласного значення з питання «Про гендерну політику, запобігання насильству в сім’ї та протидії торгівлі людьми».

         Підготовлено проект розпорядження міського голови «Про затвердження плану заходів щодо проведення у м.Подільску щорічної акції «16 днів проти насильства» ( затверджено 09.11.2018 р.)

         Підготовлено проект рішення Подільської міської ради «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 24.01.2018 р.№407-VII «Про затвердження міської цільової програми соціальної підтримки населення м.Подільска на 2018-2019 роки», яке було затверджено 28.11.2018 року за №588-VII.

         Підготовлено проект рішення виконавчого комітету «Про затвердження складу та положення опікунської Ради при виконавчому комітеті Подільської міської ради (в новій редакції)», яке було затверджено 29.11.2018 року №346.

         Підготовлено проект рішення виконавчого комітету «Про затвердження складу та положення міської координаційної ради з питань дітей, сім′ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, запобігання насильству в сім′ї та протидії торгівлі людьми (в новій редакції), яке було затверджено 29.11.2018 року №348.

       Наказом директора Департаменту затверджено план заходів щодо діяльності установ та закладів соціального захисту в м.Подільську в осінньо-зимовий період 2018-2019 років. Контроль за виконання наказу покладено на заступника директора Департаменту – начальника управління з питань праці, соціально-трудових відносин та сімейної політики.

       Відповідно до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» від 04.09.2008 року №375-VI та міської програми оздоровлення та відпочинку дітей і підлітків на 2015-2020 роки від 25.02.2015 року № 672-VI, у місті організовано та проведено оздоровчу кампанію. Протягом звітного періоду за рахунок міського бюджету придбано 20 путівок для оздоровлення дітей з числа дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування в ТОВ «Курортне об’єднання «Сонячний берег». На базі шкіл міста працювали 9 таборів відпочинку та 8 таборів праці та відпочинку, у яких відпочивало та охоплено оздоровчими послугами 2085 учнів.

       5 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та 1 дитина із малозабезпеченої сім’ї, 1 дитина, батько, якої загинув при проведенні антитерористичної операції направлені для оздоровлення та відпочинку за рахунок бюджетних коштів у державному підприємстві Україні «Український дитячий центр «Молода гвардія»; 1 дитина з функціональними обмеженнями направлена для оздоровлення та відпочинку за рахунок бюджетних коштів у державному підприємстві Україні «НДЦ «Артек».

         З метою належної організації оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки за рахунок бюджетних коштів протягом наступного року проводиться робота по створенню єдиної бази даних дітей відповідних категорій.

Відділ з охорони здоров’я та медичного забезпечення      

             Відповідно до покладених завдань забезпечується виконання постанови від 20.06.2018року №512 «Деякі питання реалізації пілотного проекту із надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги пакунок малюка»», проведено моніторинг щодо орієнтовної кількості жінок, які стоять на обліку у жіночій консультації та планують народити дитину в 2019 році. Відповідно до даної інформації направлено потребу у придбанні необхідної кількості «пакунків малюка» до Департаменту соціальної та сімейної політики. Орієнтовна кількість жінок, за отриманою інформацією КНП «Подільська міська лікарня Подільської міської ради», складає 300 осіб.

З 01.09.2018 по 30.11.2018 року в пологовому будинку Подільської міської лікарні народилося 97 дітей. Із загальної кількості новонароджених, 51 сім`я мешкає у місті Подільську. Відділом подовжено видачу жінкам, які народили дитину і були виписані з пологових будинків та не отримали одноразову натуральну допомогу «пакунок малюка». Станом на 01.12.2018 року пологовий будинок Подільської міської лікарні забезпечений одноразовою натуральною допомогою «пакунок малюка».Видача даної допомоги буде надаватись у пологовому будинку під час виписки дитини.

      Протягом звітного періоду відділом прийнято участь у нарадах та відео конференціях з Департаментом соціальної та сімейної політики Одеської ОДА. У ході заходів були розглянуті питання реалізації пілотного проекту із надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка».

      З метою обізнаності населення щодо отримання натуральної допомоги «пакунок малюка» на офіційному сайті виконавчого комітету Подільської міської ради розміщено статтю «Перші речі для малечі».

        На підставі наказу Міністерства охорони здоров’я від 19.03.2018 року №503 та затвердженого Порядку вибору лікаря, який надає первинну медичну допомогу, та форми декларації про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу, відділом проводиться моніторинг підписаних декларацій про вибір лікаря який надає первинну лікарську допомогу. Станом на 01.12.2018 року Центром первинної медико–санітарної допомоги Подільської міської ради підписано23816декларацій. Процент підписаних декларацій відносно до зареєстрованого населення складає 58,5%.

     Задля забезпечення безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань, відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 17.03.2017 року №152, зареєстровано договори з 4 фармацевтичними компаніями, про відшкодування витрат до кінця 2018 року. За звітний період відшкодовано вартість лікарських засобів на загальну суму 514,0 тис. грн.

        З метою посилення соціального захисту та медичного забезпечення ветеранів війни та праці, осіб з інвалідністю та малозабезпечених верств населення на підставі постанови КМУ від 17.08.1998 року №1303 «Про впорядкування безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань» за звітний період відшкодовано вартість лікарських засобів на загальну суму 493,7 тис.грн.

      22.11.2018 року прийнято участь у селекторній нараді ОДА у режимі відео конференції під головуванням губернатора Степанова М.В., де було розглянуто:

- стан захворюваності на кір та охоплення населення Одеської області вакцинацією;

- стан реформування первинної допомоги в Україні та завдання для Одеської області.

Відділ організаційно-правового забезпечення та автоматизованої обробки інформації

 

       Спеціалістами відділу протягом звітного періоду проведено роботу по укладанню договорів на 2018 рік, внесенню змін до них щодо відшкодування витрат на поховання громадян за державні кошти; відшкодування витрат за надання пільговим категоріям населення комунальних, телекомунікаційних послуг, послуг з газопостачання, водопостачання; щодо компенсації пільгового проїзду окремих категорій громадян; щодо доставки пенсій та соціальних допомог; щодо компенсації вартості медикаментів особам, постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС; відшкодування зубопротезування особам, постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС; комунальних договорів тощо. Протягом 2018 року укладено 154 договори та додаткових угод до них, які завізовані та зареєстровані відділом.

       Прийнято участь в 7 судових засіданнях судів першої та апеляційної інстанцій, під час яких були прийняті рішення процесуального характеру, що стосувалися встановлення опіки над повнолітніми недієздатними особами. Підготовлено та подано до Котовського міськрайонного суду 16 позовних заяв про стягнення переплат соціальної допомоги на загальну суму 50,0 тис.грн., з них розглянуто 4 справи на користь Департаменту на суму 16,5 тис.грн., після звернення до суду по одній справі боржник розрахувався добровільно (мирова угода).

Всього, станом на 01.12.2018 року у судах на розгляді перебуває 11 позовних заяв про стягнення переплат на загальну суму 32,0 тис. грн. Начальником відділу своєчасно готувались та надсилались відзиви на позовні заяви, апеляційні скарги.

       На виконання ЗУ «Про звернення громадян» за звітний період підготовлені якісні повні відповіді громадянам міста на 201 звернення, що надійшло на Урядову «гарячу лінію» і на 53 письмових звернення на ім’я директора Департаменту.

Директор Департаменту                                                                                   Н.В. Кушнір

Вик.Клюшкіна О.А., тел. 2-42-54

вих. №3552   від 14.12.2018 року